Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pro tip: bli medlem og støtt klubben din. Det koster bare 199,- i året for digitalmedlemskap på United.no. Da får man lese alle artiklene og medlemsbladet, også blir man medlem av supporterklubben. Sikkert noe tilsvarende på Liverpool.no ettersom de har kopiert United.no sin modell de siste to årene ;)

United sin supporterklubb har i hvert fall en stor redaksjon og mye godt innhold som er verdt å betale for synes jeg. En del eksklusive saker og intervjuer med spillere/trenere/manageren, de har enormt god tilgang. Igjen, sikkert noe tilsvarende på Liverpool.no.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, skjønner skjønner. Får håpe innholdet blir bedre da, supporterklubben deres har jo flest medlemmer. Det beste med United.no slik jeg ser det er tette bånd til klubben, sånn at det er innhold man ikke får andre steder. Kommer snart et eksklusivt intervju med Solskjær for eksempel, sånne ting er mer verdt å betale for.

Lenke til kommentar

Støtter en Liverpool dersom en er medlem i den norske supporterklubben?

 

Eller støtter vi de som sitter og leder supporterklubben? Slik at de får reise over og se kamper, intervjue folk, og å fly og bo gratis på turene?

 

Jeg er betalende medlem på de offisielle sidene til Liverpool FC, og da regner jeg hvertfall med at jeg faktisk er med og støtter klubben. Da får jeg også tilgang til mye bra.

Endret av sector
Lenke til kommentar

Kan ikke svare for Liverpools tilfelle, men er man medlem i United sin supporterklubb støtter man arbeidet deres på alle måter. Det vil si journalistikk, videoseriene, eksklusive intervjuer og daglige nyhetsoppdateringer. De har alltid minst en journalist i Manchester.

 

Man får også et magasin i måneden, billigere supportereffekter/drakter og turer. Avslag på noen restauranter i Manchester. Billigere pils på noen puber osv. Noe går også til veldedige formål og til handikap-supporterforeningen til United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...