Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Matip er såvidt eg veit friskmeldt - om han speler 90 er en anna sak.

 

Milner kan nok bekle høgreback, Fabinho har visst eindel kamper som høgreback tidligare.

 

Matip er en skade waiting to happen. Godt gjort at man låner ut spillere i en posisjon som har vært utsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som skal "få prøve seg" når vi kjemper om ligatittelen. Om Klopp ser han som det beste alternativet så ja, men er ikke anledning til å eksperimentere for mye i årets PL. Fabinho er jo opprinnelig høyreback, og Milner har selvfølgelig vist seg som en habil RB.

 

Tok selvfølgelig ikke lang tid før TAA ble skadet etter at Clyne ble lånt ut. Overraskende at Klopp tar det valget, men var vel Clyne som krevde spilletid. Clyne kunne ventet til sommeren. Ville vært backup i en sesong hvor mye kan skje i både PL og CL, og bli solgt til sommeren.

 

Samtidig lurer jeg på hvorfor Clyne fikk dra når vi absolutt trenger han, mens Mignolet måtte bli selv om han var desperat etter å dra. Joda, langt bedre dekning på RB, men kan ikke være så vanskelig å finne andrekeeper på nivå med en misfornøyd Mignolet? Snakker tross alt om en keeper som presterte å bli benket til fordel for Karius :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TV2 sender United i stedet for Liverpool pga den latterlige Solskjær-hypen

Ja nå er United førsteprioritet uansett kan det virke som. Men noen som vet om det kommer plinger under United kampen fra de andre kampene som skal vises i opptak etterpå? Eller må vi stenge verden fullstendig ute fram til kl 1815 (hvis man ikke finner en eller annen stream)?

Lenke til kommentar

Ja nå er United førsteprioritet uansett kan det virke som. Men noen som vet om det kommer plinger under United kampen fra de andre kampene som skal vises i opptak etterpå? Eller må vi stenge verden fullstendig ute fram til kl 1815 (hvis man ikke finner en eller annen stream)?

Tror ikke det kommer plinger om du ser United-kampen, uten målshow

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tv2 er en kommersiell aktør, de har en jobb og det er å tjene penger.

Liverpool har flest supportere i Norge og vi er derfor ofte høyest prioritert.

Nå har vi fått en nordmann som leder klubben med nest mest supportere i Norge og da får man automatisk flere som er i interesserte i å se kampen en det sannsynligvis er Liverpool supportere.

 

Så logisk for meg.

Nå som det er sagt betalte jeg hos tv2 fra de fikk fotball til de mistet å vise alle kampene som gikk, til alternativ løsning etter det.

Så for min del er det ikke noe stor sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...