Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Latias er flink som moderator han (hun?) men her føltes det som et personlig stikk mot han ikke falt i god jord..

 

Veeel.... Hadde Daniel gjort dette mot en vanlig bruker her inne hadde det nok blitt stoppet for lenge siden.... 

 

Så eg syns igrunn Latias har vært tolmodig nok eg, spesielt mtp at det har blitt rapportert inn flere ganger dette nå.

Men du klarer vel ikke helt å skjønne at det går an å ta på seg objektivitetsbrillene sine innimellom?

Lenke til kommentar
Faktisk har jeg flere varsler fra Daniel den siste måneden enn jeg har skrevet innlegg på forumet i samme periode.

 

Blir en del drikking for tiden Daniel. Så øynene har nok krysset seg litt i dette inlegget som eg fikk til å bli rapporter om det innlegget.

 

Litt narkotika og litt tidlig alzheimer bidrar jo ikke positivt det heller.

Lenke til kommentar

 

 

 

Faktisk har jeg flere varsler fra Daniel den siste måneden enn jeg har skrevet innlegg på forumet i samme periode.

 

Blir en del drikking for tiden Daniel. Så øynene har nok krysset seg litt i dette inlegget som eg fikk til å bli rapporter om det innlegget.

 

Litt narkotika og litt tidlig alzheimer bidrar jo ikke positivt det heller.

Ikke rart han får varsler når han blir quoted..

 

Uffameg, Jotun.

Lenke til kommentar

Liverpool 4-3 City

 

1-0 målet er jo supert. Oxlade langskudd.

1-1 målet er egentlig på Joe Gomez sin kappe, passivt spill i lufta, feilberegner og blir løpende rundt. Så er han etterpå ganske naiv i måten han forsvarer på. Dette angrepet viser Gomez sine få svakheter.

2-1 målet kommer etter mange sjangser. Et klassisk Firmino mål? Viser styrke, driv og avslutningsegenskaper

3-1 Sykt skudd Mane

4-1 Salah utnytter en mulighet han får. Haha, typisk.

4-2 Her er Gomez den eneste som gjør en innsats i forsvaret. Matip blir rundlurt og Lovren er ikke der han skal være, som vanlig.

4-3 Latterlig spill sentralt i forsvaret som vanlig. Spiller nummer 6 ser ut som han taper duellen med vilje og spiller dårlig med vilje. Han var på rette stedet til rett tid, men overlot jobben sentralt i forsvaret til Robertson ved å slenge seg rundt som en klovn.

Begge de første målene og Salah sitt mål er vel strengt tatt keepeetabber og.

Lenke til kommentar

 

Liverpool 4-3 City

 

1-0 målet er jo supert. Oxlade langskudd.

1-1 målet er egentlig på Joe Gomez sin kappe, passivt spill i lufta, feilberegner og blir løpende rundt. Så er han etterpå ganske naiv i måten han forsvarer på. Dette angrepet viser Gomez sine få svakheter.

2-1 målet kommer etter mange sjangser. Et klassisk Firmino mål? Viser styrke, driv og avslutningsegenskaper

3-1 Sykt skudd Mane

4-1 Salah utnytter en mulighet han får. Haha, typisk.

4-2 Her er Gomez den eneste som gjør en innsats i forsvaret. Matip blir rundlurt og Lovren er ikke der han skal være, som vanlig.

4-3 Latterlig spill sentralt i forsvaret som vanlig. Spiller nummer 6 ser ut som han taper duellen med vilje og spiller dårlig med vilje. Han var på rette stedet til rett tid, men overlot jobben sentralt i forsvaret til Robertson ved å slenge seg rundt som en klovn.

Begge de første målene og Salah sitt mål er vel strengt tatt keepeetabber og.

 

 

Strengt talt så er vel alle 7 målene tabber av enten keeper eller forsvaret. :p

Lenke til kommentar

Denne sesongen har Jordan Henderson spilt 22 kamper. Av disse har laget hans bare vunnet ni. Elleve kamper har han sett fra sidelinjen, og statistikken uten kapteinen lyder ni seiere, to uavgjorte og null tap.

 

Sitat han Simen i TV2/ PL-studio.

 

Hendo hadde vel én meget god sesong da vi nesten vant ligaen, men da overpresterte vel alle i rusen av Suarez' nærver. Så lovende ut, men nå må han ut av kapteinsrollen så han mister klippekortet. Han hadde en fantastisk egenskap til å gå på smarte løp inn i motstanderboksen, mens nå er det bare pasninger bakover og det går treigt med mange unødvendige touch. Mulig kapteinsrollen skal ta sin skyld for at han har blitt mer defensiv mentalt og lat ift at han får spille uavhengig av prestasjoner.

Lenke til kommentar

Ikke lett å ta over for Gerrard, jævla tøff oppgave. Men han har IKKE lykkes og bør minste kapteinsbindet. Vil helst ikke se Milner spille oftere heller. Litt tidlig å gi det til VVD, dog om han fortsetter slik mot Everton med å styre forsvarspillerne så er det en mulighet.

 

Lallana, Matip, Wijnaldum eller mulig Can burde fått kapteinsbindet ut sesongen.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hvis Can velger å bli i Liverpool, så er han selvsagt en kandidat til å være kaptein.

Dog jeg mener egentlig at hvis vi skal bytte kaptein, så er Firmino den mest naturlige kandidat til å ta over pr. nå.

En spiller som ALLTID går foran.

 

Hvis du så kampen mot City, så var han overalt. I det ene øyeblikket la han press på forsvaret til City i det neste øyeblikket er han plutselig nede å takler inne på egen banehalvdel.

Og ingen slik typisk spisstakling som er alt for sein. Nei, en ren takling. Vinner ballen og rett i angrep igjen.

Han er antageligvis den mest undervurderte spissen i Premier League.

 

Passer fint for oss, for han er livsviktig for Liverpool, mye viktigere enn Coutinho og jeg håper han blir lenge.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...