Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordelen må jo være at vi møter mange av topplagene såpass tidlig får de har spilt seg inn. Ergo litt større sjanse enn om vi hadde møtt de senere.

Får vi en god flyt i starten så er vi i gang. Men Liverpool er jo ikke akkurat kjent for å ha en god start samme hva slags motstand de har. :p

Lenke til kommentar

..nok et city bud avslått. Neat!

På Sterling? Ikke sikkert det er så jævlig neat å ikke selga han i år. Dårlig stemning og en delvis motivert spiller er en ting, men hvis han ikke blir solgt i sommer tror jeg faktisk med at han kjøper seg fri fra kontrakten sin til neste år.

Lenke til kommentar

 

 

..nok et city bud avslått. Neat!

På Sterling? Ikke sikkert det er så jævlig neat å ikke selga han i år. Dårlig stemning og en delvis motivert spiller er en ting, men hvis han ikke blir solgt i sommer tror jeg faktisk med at han kjøper seg fri fra kontrakten sin til neste år.
Skal jo selge drittongen, men til max pris. Ikke glem at QPR skal ha 20% av overgangen. Mulig det er Derfor han er verdsatt så høyt.

 

Sell helst ut av landet eller til City(kun city) for mest mulig. Evt solid dunk penger plus dzeko/negredo/jovetic som det ryktes at City frister med

Lenke til kommentar

Ikke Dzeko.. Akkurat en slik spiss vi ikke trenger i Pool atm! Men enig i det du ellers. Håper Bayern/Real kommer med kjempebud på £50m, og selg faenskapen.. Har mista mer og mer sansen for karen, som kun er 20 år. Hadde han hatt baller, kan han jo ta til mikrofonen/tastaturet selv.

Lenke til kommentar

Dzeko skal visstnok ha nektet å være med i en byttehandel til Liverpool også, så det er jo bra. Kunne tenkt å hatt Jovetic om en byttehandel skulle bli en del av en eventuell avtale.

 

Uansett om man selger Sterling så skal man kunne klare en 6.plass hvertfall. Da blir det jo en "on par" sesong... lol.

Lenke til kommentar

Som spiller ATM er Sterling sykt overvurdert mener nå jeg. Greit nok på enkelte dager gjør han det meget bra, men overall er han meget overvurdert og jeg hadde ikke hatt noe imot at han blir solgt - spesielt etter hvordan han har oppført seg.

 

Han _har_ derimot potensialet til å bli meget god, og da ser jeg han gjerne bli god i Spania eller et annet land fremfor at han terroriserer Liverpool i PL. 

Lenke til kommentar

Sterling var best da han var ny. Jo lengre han spilte jo enklere det ble å forsvare seg mot han . Kan fort bli repetitive i finter og dragninger. Og altfor dårlig foran kassa. At han kun har 7 mål denne sesongen er utrolig når man ser hvor mange sjanser han hadde. Flere bom alene med keeper enn mål.

 

Potensialet er svært,men personlighet kan være hans downfall. Og da snakker jeg ikke kun pga ønsket om høy lønn eller bort fra Liverpool.

Lenke til kommentar

Vi har Ibe. Har troa på at han ender opp som en bedre spiller enn Sterling. Tror vi kan utnytte Citys behov for engelske spillere. £40-50M for Sterling er et av tidenes kupp for Liverpools del. Problemet er vel at de pengene eventuelt blir brukt på en haug med middelmådige spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...