Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nånå, han prøver jo bare å leve opp til trollingen til manageren i favorittklubben :)

 

Sterling er god, men kan bli mye bedre. Med riktig trener som kan plukke av han alle uvanene både på og spesielt utenfor banen tror jeg han kan bli veldig god.

 

Det kan synes som om unge engelske talenter har større tendens til å ikke leve opp til potensialet de har når de blir eldre enn f.eks spanske talenter pga utenomsportslig aktivitet. Men det er jo bare ukvalifisert synsing fra min side.

Endret av oOF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt litt på kommende sesong.

Syns vi burde prøve en 3-4-2-1, 3-5-1-1 eller 3-4-1-2.

Og da med noe sånt som dette; Mignolet - Ilori, Skrtel, Sakho - Moreno, Henderson, Can, Milner - Coutinho, Ibe - ny spiss/Sturridge i de to førstnevnte formasjonene.

Eller; Mignolet - Ilori, Skrtel, Sakho - Milner, Henderson, Can, Ibe - Coutinho - ny spiss/Sturridge, Origi/Ings i sistnevte formasjon.

 

Alternativt 4-3-2-1/4-4-1-1/4-3-1-2 i en slags formasjon med følgende spillere;

Mignolet - ny høyreback, Skrtel, Sakho, Moreno - Milner, Henderson, Can, Ibe - Coutinho - ny spiss/Sturridge.

 

Så er spørsmålet. Trenger vi egentlig stort mer enn 1 klassespiss og en god høyreback? Vi vet jo at de andre spillerne vi allerede har er gode når laget fungerer.

Og det vi strengt talt trenger for at laget skal komme i flytsonen og fungere er noen som putter alle sjansene vi lager.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Blir vanskelig å komponere den sentrale midtbanen denne sesongen. Syns alltid vi er dårligere uten Lucas, så vil faktisk ha han som den dyptliggende ballvinneren/ballfordeleren. Ingen hjelper forsvaret så mye som Lucas gjør (frem til han er skadet og trenger 2 mnd til å spille seg i form igjen :hm: ).

 

Som indreløpere foran ham får Hendo/Can/Milner evt rotere litt. Ser for meg at alle 3 også kommer til å bli brukt i andre posisjoner til tider, så det får gå på tilgjengelighet/form hvem som får spille av de. Can fortjener definitivt å bli satset på som midtbanespiller, men han er ikke naturlig i den dyptliggende rollen der, det ville vært å begrense ham tror jeg. Han er veldig god på lure pasninger fremme på banen, samt han har et veldig driv - så ser for meg han kan bli bra i en indreløper rolle. Tror Hendo-Can-Milner sammen på midtbanen hadde blitt 3 litt for like typer - trenger roen til Lucas bak to av dem, imo.

 

Allen helt ok backup. Elendig i toppkamper (slår meg som en type som ikke tåler mye press), men kan brilliere i enkeltkamper mot dårligere motstand.

Lenke til kommentar

Enter firmino.

Får liverpool tak i clyne og en spiss så må jeg si meg meget fornøyd med transfervinduet.

 

Ser også ut at City gir 50mill for sterling, men flere må ut.

Om Sterling selges hadde det vært artig med Kovacic eller Irramendi inn.
Lenke til kommentar

Firmino virker som en kjempesignering for dere. Besitter vel litt av kvalitetene laget mangler offensivt etter at Suarez forsvant. Blir spennende å se han i PL. Gratulerer med en fin signering :) 

 

Tror ikke United noen sinne var interessert, men det var naturlig for media å nevne United når Firmonos agent bekreftet at han (Firmino) var på vei til England. Gutten er og hadde rett og slett vært feil mann for United. Baserer det på at "alle" ryktes til United for tiden, og LvG er neppe interessert i hver eneste fotballspiller der ute. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...