Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det at Sterling vil videre er kanskje ikke det store problemet. Slikt skjer nok oftere enn det kan se ut som fra utsiden. Men denne agenten må jo være virkelig inkompetent. Altså, han prøver å presse gjennom en overgang ved å gi saken så mye medieomtale, men hva hvis det ikke skjer? Da kommer nok Sterling til å ha en ræva tid i møte i Liverpool-drakta. Blir ikke overrasket om han spiller under pari hvis han fortsatt er Pool-spiller neste sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo liten tvil om at Ward KUN tenker på sin egen lommebok og ikke hva som er best for Sterling.

Det beste for Sterling pr. nå er å bli i den klubben som har vist seg villig til å satse på han. Jeg mener, han har jo veldig mange år igjen som fotballspiller og han jo fortsette å utvikle seg å heller forlate Liverpool senere om de i løpet av 3-4 år fortsatt ikke har vunnet noe særlig.

 

Det Ward ikke evner å se er at forhandlingskortene hans blir stadig dårligere. Slike utblåsninger og skudd i foten er en ting, en annen ting er at Liverpool har 2 år igjen av kontrakten med Sterling og de lar han mer en gjerne gå på den latterlige billig kontrakten et år til.

Det siste faktum som svekker er at Ibe nå uten å nøle har skrevet en ny 5-års kontrakt. Og når da en av de største konkurrentene til din klient så fort signerer ny kontrakt, ja da er du ute å kjører.

 

Jeg er sikker på at Ibe kommer til å spille minst like bra som Sterling om han får like mye spilletid og får spille i de samme posisjonene.

 

Som om ikke det er nok så har Liverpool ytterligere 3 av Premier Leagues mest spennende talenter i Sterlings posisjon i Ojo, Wilson og Teixeira. Teixeira som har imponert stort på utlån og i tillegg kåret til Academy Player of the Year i Liverpool.

 

Ser ikke hvorfor Liverpool skulle gidde å avholde det møte. Ward har jo sagt rett ut at Sterling ikke har noen fremtid i Liverpool etter kontraktslutt, så hva er da poenget med et møte hvor en skulle diskutere spillerens fremtid?

Helt riktig å bare sette ned foten og smelle igjen døra og droppe hele møtet.

 

For øvrig mener jeg Sterlig bør utelates fra troppen til sesongens siste kamp. Startplassen bør gå til Ibe og benkeplassen kan gå til Wilson.

Hadde egentlig vært veldig artig om Sinclair kunne fått prøve seg fra start og at Wilson fikk 20+ minutter eller noe slikt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg likte Sterling, og håpet at han ville bli med videre, utvikle seg og kanskje få oss med i å vinne ting igjen.

Ikke nødvendigvis ligaen, men cuper og ute i Europa.

 

Han er jo ikke noe dårlig spiller, ofte ganske bra, men alt for ustabil.

Det kan jo forandre seg her eller i en annen klubb.

 

Men nå håper jeg heller at eierene våres driter i pengene de kan få for han nå og heller statuerer et eksempel.

Vil du vekk fra klubben så gjør man det skikkelig og diskuterer med klubben. Sier de nei så leverer du inn en transfer request.

Du eller Bongo fra Kongo går ikke ut i media å sutrer.

 

Da håper jeg heller de lønnen han i iallfall et år til, ingen fotball med a-laget og skaper han seg så tar vi noen runder i rettssystemet. Alt kan man sloss om i rettssaler. 

 

Viktig å vise at de ikke er redd for å bruke penger når man blir prøvd presset og man prøver å ødelegge en merkevare.

Mye viktigere en noen kjappe millioner.

 

Og selg han heller for 2 millioner pund til utlandet en 50 til et lag i England.

Lenke til kommentar

Problemet med å gjøre det er at Sterling kan gå gratis allerede til neste år. Han må selges i sommer, hvis ikke sitter Liverpool igjen med lommerusk.

 

Han går ikke gratis uansett.

Vi får en kompensasjon grunnet alderen han hadde når han kom til klubben.

Og å ikke selge han i sommer eller vinter, og la han råtne på rot en sesong er vel verd de pengene.

Lenke til kommentar

Han går ikke gratis uansett.

Vi får en kompensasjon grunnet alderen han hadde når han kom til klubben.

Og å ikke selge han i sommer eller vinter, og la han råtne på rot en sesong er vel verd de pengene.

 

Helt sant at det ikke blir gratis, men lommerusk blir det. Han kan faktisk ende opp i Everton eller Manchester United for kanskje £5-6 millioner (jeg tror ikke han går til Utd, det var satt på spissen). Liverpool virker å ha smarte eiere med god økonomisk sans, og siden Sterling tydeligvis ikke vil skrive under en ny kontrakt, altså fjerner eiernes gode forhandlingskort, så tror jeg de selger han i sommer. 

Lenke til kommentar

Synes helt ærlig at Sterling burde selges om det kommer et bud på +/- £30M. Det ville vært en fantastisk god deal for Liverpool. Sterling er god, men synes han har stangnert denne sesongen.

Han er verdt mer enn £30M. Det er jo gamledagers "£10M-sum" det.. Jeg vil påstå han er verdt mer enn f.eks. Shaw.

 

Edit: Jeg vil ikke ha spillere i klubben som ikke vil være her. Men vi bør ikke selge under markedspris likevel.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Som du sikkert la merke til med Suarez så er ikke alltid økonomi det som er i hovedfokus for de som eier Liverpool.

De aksepterer ikke at noen forsøker å presse de til noe.

 

Akkurat det liker jeg med disse Texas folkene*

 

 

 

*amerikanere

Det gir ikke mening... De ville ikke selge Suarez til underpris. Suarez ble som kjent solgt for 10-20 millioner pund mer til Barça, i tillegg til at det var svært lønnsomt at Suarez ga oss en sesong til som resulterte i CL. Absolutt ingenting ved det som ikke var økonomisk lønnsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...