Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

I fjor sommer skrev jeg på forum;

 

Lambert var et bomkjøp, ville bli like stor flopp som Aspas (husker du dette, Leaf?) - rett

Balotelli var et krisekjøp og det dummeste de kunne gjøre - rett

Markovic er en dritspiss. Har ikke spilt som ren spiss for LFC slik som han gjorde i Benfica, men allikevel drit - rett. 

United ville gjøre det bedre enn Liverpool - rett

Liverpool ville slite noe jævlig uten en klassespiller/spiss - rett

Chelsea ville vinne ligaen - rett

 

Liverpool ville ende på en 5. plass - feil. Men 6. plass var jo nokså close.

Lovren var et godt kjøp - feil. Her tok jeg fullstendig feil!

Lalana var et godt kjøp - tja, vært litt opp og ned med han, så dette kan diskuteres

 

Hadde mer rett enn jeg hadde feil. Allfather, som mener Balotelli bør få sjansen og spille mer for Liverpool, trodde Arsenal skulle vinne ligaen og som tror Klopp er en gud som skal løse alle problemene til Liverpool, og et par United-fans her, forteller meg at jeg har null peiling på fotball. Janei... det skal ikke være lett osv.

 

For en dritsesong det har vært. Transferkomiteen til Liverpool kan dra til helvete, det er ikke bare Rodgers som er problemet. Dog, syntes det var helt på trynet av han å si de ikke var interessert i Depay? Hah, hvem faen er det han prøver å lure? Selvfølgelig var de det, Depay hadde passe rett inn i spillestilen til Rodgers. Coutinho har vært desidert Liverpools årets beste spiller, etterfølgt av Can og Mignolet. Hjertesskjærende å se Gerrard forlate Liverpool, men tiden var kanskje inne for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

I fjor sommer skrev jeg på forum;

 

Lambert var et bomkjøp, ville bli like stor flopp som Aspas (husker du dette, Leaf?) - rett

Balotelli var et krisekjøp og det dummeste de kunne gjøre - rett

Markovic er en dritspiss. Har ikke spilt som ren spiss for LFC slik som han gjorde i Benfica, men allikevel drit - rett.

United ville gjøre det bedre enn Liverpool - rett

Liverpool ville slite noe jævlig uten en klassespiller/spiss - rett

Chelsea ville vinne ligaen - rett

 

Liverpool ville ende på en 5. plass - feil. Men 6. plass var jo nokså close.

Lovren var et godt kjøp - feil. Her tok jeg fullstendig feil!

Lalana var et godt kjøp - tja, vært litt opp og ned med han, så dette kan diskuteres

 

Hadde mer rett enn jeg hadde feil. Allfather, som mener Balotelli bør få sjansen og spille mer for Liverpool, trodde Arsenal skulle vinne ligaen og som tror Klopp er en gud som skal løse alle problemene til Liverpool, og et par United-fans her, forteller meg at jeg har null peiling på fotball. Janei... det skal ikke være lett osv.

 

For en dritsesong det har vært. Transferkomiteen til Liverpool kan dra til helvete, det er ikke bare Rodgers som er problemet. Dog, syntes det var helt på trynet av han å si de ikke var interessert i Depay? Hah, hvem faen er det han prøver å lure? Selvfølgelig var de det, Depay hadde passe rett inn i spillestilen til Rodgers. Coutinho har vært desidert Liverpools årets beste spiller, etterfølgt av Can og Mignolet. Hjertesskjærende å se Gerrard forlate Liverpool, men tiden var kanskje inne for det.

Så flink du var...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så flink du var...

Hele poenget med det var jo at dere dissa meg og undervurderte det jeg skrev i fjor, da er det selvfølgelig sykt herlig for meg å poengtere hvem som bør undervurdere hvem. Og ja, du var en av dem, så det blir litt feil av deg å komme med sarkasmen din etterpå når det viste seg at jeg ikke var helt på bærtur som du/dere trodde...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du tror folk bryr seg eller at de gidder å søke opp i dine gamle poster for å sjekke fakta.

 

Jeg antar bare at du ikke lyver, da det hadde bare vært patetisk .

Nei, du skjønte ikke poenget.

 

Om du, eller andre, tror jeg lyver, for det være ditt/deres problem.

 

 

edit: Takk Danielzu <3

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar
Sjetteplass i Premier League betyr at Liverpool vil gå rett inn i gruppespillet i Europa League dersom Arsenal vinner FA-cupfinalen.

 

Blir Aston Villa FA-cupvinner må Liverpool starte sesongen allerede 30.juli, med å spille tredje kvalifiseringsrunde i Europa Leauge. Returkampen her spilles 6.august. Ved avansement må man også gjennom en playoff-runde med kamper 20. og 27.august, før man eventuelt er klar for gruppespillet i turneringen.

 

 

Go Arsenal!

Lenke til kommentar

Dog du får ikke noe for Balotelli. Alle skjønte det var en gamble. Og Lambert var ment som backup :-P

 

Gamble or not - helt unødvendig kjøp var det. Noen i leiren her hadde troen på han, t.o.m. Mr. BS sa det var et godt kjøp for oss. For meg var ikke Balotelli en gamble, rett og slett bare et idiotisk kjøp. Sånn sett kan man jo si at en hver enkelte spiller som kjøpes inn i en ny klubb er en gamble, uansett hvem Liverpool kjøper er det ingen garanti for at han vil bli like suksess i Liverpool slik som han var i sin forrige klubb. Det kan gå begge veier når en ny spiller kommer inn i et nytt lag. Bare ta Lovren f.eks. 

 

Lambert ment som backup ja, men trengte ikke å bli en flopp forde. Chicharito var også ''bare'' backup for Madrid, men har på ingen måte vært en flopp, shamener. 

Lenke til kommentar

Liverpool prøvde tydeligvis å kaste seg mot Stoke i dag for å slippe Europa League. Men Southampton tapte, så de slipper de ikke allikevel.

Og i god FA ånd så tipper jeg de kommer til å etterforske dette mistenkelige og særdeles usannsynlige 6-1 tapet.

Dog tipper jeg det er en eller annen heldig fyr som satte 1000kr på 6-1 til Stoke i fylla og som vant noen hundretusener.

 

Faktisk vært bedre om Stoke vant på walkover, for da blir resultatet satt til 3-0. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

 

Så flink du var...

Og ja, du var en av dem, så det blir litt feil av deg å komme med sarkasmen din etterpå når det viste seg at jeg ikke var helt på bærtur som du/dere trodde...
Ja, vel? Det kan ikke jeg huske. Jeg kan sikkert ha vært uenig med deg i noe du har trodd/ment men å dra det så langt som du gjorde i posten over blir for dumt (i mine øyne). Endret av indahla
Lenke til kommentar

Døm meg etter tre år, sa Brendan Rodgers.

Første året var godkjent, systemet tok tid.

Andre året var veldig bra.

Tredje året hadde laget max uflaks med skader, men tok altfor lang tid angående nytt spillestil.

 

Ingen trofé på tre år ser dårlig ut og strykkarakter på transfervinduet overall.

Usikkerhet over hvor trygt han sitter, men jeg personlig har troen på Rodgers. Minst en sesong til.

Lenke til kommentar

Jeg begynner faktisk neste å tro at om en mer rutinert og meritert trener er tilgjengelig og interessert i jobben i Liverpool så får Rodgers sparken.

 

Hvis en ser på utfordringen, så skal en jo tro at det er en toppklubb jobbene mange managere vil ha for å vise hvor gode de faktisk er?

Tenk å være den manageren som snur skuta og tar seriegullet til Liverpool og gjør Liverpool til en storhet igjen. Den manageren vil jo udødeliggjøres på Anfield.

 

Må jo se ufattelig bra ut på CVen også. "Managed to turn around the bad trend and bring glory and Premiership title back to Liverpool FC.". :p

Lenke til kommentar

Vi er ikke en toppklubb, har ikke vært på mange år.

En storklubb derimot har vi vært i over hundre år.

Riktig, men det finnes ikke mange jobber i verden som er vanskeligere enn å snu skuta og vinne ligaen med Liverpool. Det burde friste gode managere.

Lenke til kommentar

Klopp har alltid vært spennende ja. Føler meg fortsatt veldig usikker på om Rodgers får sitte. Er noe som sier meg at han får et år til.

 

Og jeg er egentlig ikke sikker på om det hjelper noe å bytte ut BR. Ville skrotet transferkomiteen først hvertfall.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...