Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drakta er helt ok. Har aldri vært fan av tredjedrakter, da de som regel blir litt mislykket. Det er kragen som gjør det etter min mening.

 

Jeg er forsåvidt enig i det, men tredjedrakten til Man Utd dette året ver hoot!

Er vel den samme som bortedrakten 12/13.

manchester-united-2012-13-away-kit.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Drakta er helt ok. Har aldri vært fan av tredjedrakter, da de som regel blir litt mislykket. Det er kragen som gjør det etter min mening.

 

Jeg er forsåvidt enig i det, men tredjedrakten til Man Utd dette året ver hoot!

Er vel den samme som bortedrakten 12/13.

manchester-united-2012-13-away-kit.jpg

 

 

Dette er en fin drakt, skal ikke lyve :)

Lenke til kommentar

Fæl drakt og fæle spillere. Tror de er i feil tråd.

 

 

Det er lov å si at en annet lags drakt er fin, selv om du misliker spillerne og laget generelt. Jeg er hardbarka Liverpool-supporter selv, men klarer allikevel å legge hatet til side når det kommer til slike temaer.

Lenke til kommentar

Draktene til United er kjempefine, det samme gjelder den nye 14/15-drakta og. Liverpool har faen så stygge og trashy bortedrakter at jeg blir flau. Jeg mener, hvem er det som syns det er stilig med tribalmønster på armene? Warrior kan suge meg.

 

Hva er det du snakker om?! Hjemmedrakten til årets sesong er fin! Jeg liker også bortedrakta, takket være de røde stripene. De kunne dog spart oss for tredjedrakta, der har de bommet litt (begrunnelse av drakta i en tidligere post).

 

Jeg personlig synes Uniteds hjemmedrakt i år er stygg. Chevrolet som hovedsponsor passer bare ikke på drakta!

Lenke til kommentar

 

Draktene til United er kjempefine, det samme gjelder den nye 14/15-drakta og. Liverpool har faen så stygge og trashy bortedrakter at jeg blir flau. Jeg mener, hvem er det som syns det er stilig med tribalmønster på armene? Warrior kan suge meg.

 

Hva er det du snakker om?! Hjemmedrakten til årets sesong er fin! Jeg liker også bortedrakta, takket være de røde stripene. De kunne dog spart oss for tredjedrakta, der har de bommet litt (begrunnelse av drakta i en tidligere post).

 

Jeg personlig synes Uniteds hjemmedrakt i år er stygg. Chevrolet som hovedsponsor passer bare ikke på drakta!

 

 

Jeg snakker om bortedraktene, ikke hjemmedraktene. De er det ingenting å klage på. Bortedraktene ender opp alltid stygge. I år ble det kyllingdrakter og poloskjorter. I fjor ble det mariusskjorter og klovnedrakter. Året før der igjen ble det star trek-skjorter og de klassiske tribalskjortene fra gatebiltreffet i Notodden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...