Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge han forsvinner er jeg fornøyd.

Spennende å se om vi tar inn en erstatter.

Selv om vi trekker ut alle målene til Suarez forrige sesong så scoret vi en del mer en f.eks Chelsea.

 

Og de kom bak oss på tabellen..

Ingen kan erstatte Suarez. På godt og vondt!

Lenke til kommentar

Vi får ikke erstattet Suarez, desverre. Men jeg velger heller ett lag uten Suarez da jeg er så dritlei alt tullet rundt den mannen. Hva om vi bygger laget rundt Sturridge? Han kan nok vise seg å være enda bedre når han slipper å "kjempe" om oppmerksomheten med Suarez.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så lenge han forsvinner er jeg fornøyd.

Spennende å se om vi tar inn en erstatter.

Selv om vi trekker ut alle målene til Suarez forrige sesong så scoret vi en del mer en f.eks Chelsea.

Og de kom bak oss på tabellen..

Ingen kan erstatte Suarez. På godt og vondt!

 

 

Poenget mitt var at de forsatt ville ha kommet bak oss på tabellen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Poenget mitt var at de forsatt ville ha kommet bak oss på tabellen :p

I know :)

 

 

Skjønner ikke helt hvordan dere har kommet fram til det. Chelsea var to poeng bak. Hvis dere skulle fjernet alle Suarez sine mål i løpet av sesongen ville dere da ha mistet langt mer enn to poeng (uten at jeg har sjekket / husker hver eneste kamp)

Lenke til kommentar

 

 

 

Poenget mitt var at de forsatt ville ha kommet bak oss på tabellen :p

I know :)

Skjønner ikke helt hvordan dere har kommet fram til det. Chelsea var to poeng bak. Hvis dere skulle fjernet alle Suarez sine mål i løpet av sesongen ville dere da ha mistet langt mer enn to poeng (uten at jeg har sjekket / husker hver eneste kamp)

Du får sjekke da vettø ;)
Lenke til kommentar
Du får sjekke da vettø ;)

 

 

Tok meg bryet å sjekke de jevne kampene (uavgjort eller seier med ett mål) og endte opp på seks poeng fratrekk. Skal innrømme det var mindre enn forventet, but still. Påstanden blir ihvertfall feil, så kan man alltids snu på flisa og tenke "Noen andre ville spilt og kanskje scoret", men det får bli en annen historie.

Nuh bærer det avgårde for å klargjøre for VM. God kamp folkens. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du får sjekke da vettø ;)

 

Tok meg bryet å sjekke de jevne kampene (uavgjort eller seier med ett mål) og endte opp på seks poeng fratrekk. Skal innrømme det var mindre enn forventet, but still. Påstanden blir ihvertfall feil, så kan man alltids snu på flisa og tenke "Noen andre ville spilt og kanskje scoret", men det får bli en annen historie.

Nuh bærer det avgårde for å klargjøre for VM. God kamp folkens. :)

Flink gutt(?)! :)

God kamp! Måtte Brasil vinne!!

Lenke til kommentar

Tror nok realiteten uten Suarez hadde vært verre enn seks poeng mindre forrige sesong. Hva som skjer neste sesong er det verre å si. Vil tro Liverpool er mer mentalt klare for at han forsvinner nå og har allerede fått inn noen bra spillere i tillegg.

 

Det sagt, det er vanskelig å erstatte en spiller som Suarez. United har klart seg uten Ronaldo, men selvsagt var og fortsatt er, tapet av han merkbart. Vi kjøpte dog heller ikke noe særlig med bra erstattere den gang han forsvant heller. Selv om Nani hevet spillet sitt en del og Valencia kom inn og gjorde en bra figur de første sesongene.

Lenke til kommentar

 

 

Draktene til United er kjempefine, det samme gjelder den nye 14/15-drakta og. Liverpool har faen så stygge og trashy bortedrakter at jeg blir flau. Jeg mener, hvem er det som syns det er stilig med tribalmønster på armene? Warrior kan suge meg.

Hva er det du snakker om?! Hjemmedrakten til årets sesong er fin! Jeg liker også bortedrakta, takket være de røde stripene. De kunne dog spart oss for tredjedrakta, der har de bommet litt (begrunnelse av drakta i en tidligere post).

 

Jeg personlig synes Uniteds hjemmedrakt i år er stygg. Chevrolet som hovedsponsor passer bare ikke på drakta!

 

Jeg snakker om bortedraktene, ikke hjemmedraktene. De er det ingenting å klage på. Bortedraktene ender opp alltid stygge. I år ble det kyllingdrakter og poloskjorter. I fjor ble det mariusskjorter og klovnedrakter. Året før der igjen ble det star trek-skjorter og de klassiske tribalskjortene fra gatebiltreffet i Notodden.

 

 

Jeg synes bortedraktene i år er litt fine. Klar forbedring fra forrige sesong!

 

 

Merkelig at ingen har postet bilde som visstnok skal være fra Barcelona sin butikk på Camp Nou:

 

Br9BtKKCcAACsFn.jpg

 

Så det samme på bildet på Twitter i går, bare at navnet var byttet med Aspas :p

 

 

Vi får ikke erstattet Suarez, desverre. Men jeg velger heller ett lag uten Suarez da jeg er så dritlei alt tullet rundt den mannen. Hva om vi bygger laget rundt Sturridge? Han kan nok vise seg å være enda bedre når han slipper å "kjempe" om oppmerksomheten med Suarez.

 

Er enig i denne uttalelsen. Suarez er en fantastisk fotballspiller som ikke kommer til å bli erstattet på lange tider, men alt tullet rundt han har gjort at alle er drittlei. Tilliten er brutt. Selg han for 75M£ ++ å bygg laget rundt Sterling, Coutinho og Sturridge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...