Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp!

9564609[/snapback]

Hmm, så skal vi jo huske på at han har 15% treffsikkerhet også da. Han kan løpe og skyte hardt. Det er de to tingene han kan gjøre offensivt. Det er nok på backen vår unge normann hører hjemme.

9566009[/snapback]

 

Jeg kommer ikke på mange i PL som skyter bedre enn Riise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp!

9564609[/snapback]

Hmm, så skal vi jo huske på at han har 15% treffsikkerhet også da. Han kan løpe og skyte hardt. Det er de to tingene han kan gjøre offensivt. Det er nok på backen vår unge normann hører hjemme.

9566009[/snapback]

 

Jeg kommer ikke på mange i PL som skyter bedre enn Riise.

9566648[/snapback]

Kan du ikke mene. Kanskje ikke hardere. Men når bare 15% av skuddene treffer mål faller jo den påstanden i grus. Jeg nevner Lampard, Scholes, Essien, Drogba, Fabregas, Rooney, Shev, Gerrard, Alonso, A.Johnson, Hamann, Nani++ Ja jeg kunne holdt på i evigheter.

Lenke til kommentar
ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp!

9564609[/snapback]

Hmm, så skal vi jo huske på at han har 15% treffsikkerhet også da. Han kan løpe og skyte hardt. Det er de to tingene han kan gjøre offensivt. Det er nok på backen vår unge normann hører hjemme.

9566009[/snapback]

 

Jeg kommer ikke på mange i PL som skyter bedre enn Riise.

9566648[/snapback]

Kan du ikke mene. Kanskje ikke hardere. Men når bare 15% av skuddene treffer mål faller jo den påstanden i grus. Jeg nevner Lampard, Scholes, Essien, Drogba, Fabregas, Rooney, Shev, Gerrard, Alonso, A.Johnson, Hamann, Nani++ Ja jeg kunne holdt på i evigheter.

9567114[/snapback]

 

Han skyter som ei kanon! DEt er det ingen tvil om og som spiss mfår han skyte mykje meir og, det hadde vert noko spør du meg! Mourinho hadde garantert spelt me han på topp BTW..

Lenke til kommentar
ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp!

9564609[/snapback]

Hmm, så skal vi jo huske på at han har 15% treffsikkerhet også da. Han kan løpe og skyte hardt. Det er de to tingene han kan gjøre offensivt. Det er nok på backen vår unge normann hører hjemme.

9566009[/snapback]

 

Jeg kommer ikke på mange i PL som skyter bedre enn Riise.

9566648[/snapback]

Hvor ofte treffer han da? Sånn en gang årlig eller noe? Rødtoppen tror jo at han kan skyte fra 100 meter :dontgetit:

Lenke til kommentar
Han skyter som ei kanon! DEt er det ingen tvil om og som spiss mfår han skyte mykje meir og, det hadde vert noko spør du meg! Mourinho hadde garantert spelt me han på topp BTW..

9569083[/snapback]

 

Jeg håper inderlig du ikke er seriøs nå?

 

Det å skyte hardt er ikke ensbetydende med å treffe målet. Riise som spiss er like dumt som det høres ut som :!:

Lenke til kommentar

Så enig med banansplitt og Hyrlen tror jeg ikke har vært før.

Hallo, ja vel. Selv om vi fleste på denne tråden er Liverpool supportere går det an å se realiteten i øynene. Han treffer på hvert 20-ende skudd, og når han først treffer blir han så til de grader hauset opp.

 

En potet hadde gjort en like god jobb som spiss.

Lenke til kommentar
Er faktisk redd for i kveld jeg. Vi er i en svak periode, vi stiller med mange reserver/unge spillere og Reading borte er heller ikke lett i utgangspunktet. Tror vi tar det, men sikker er jeg ikke.

9571289[/snapback]

Samme følelse her egentlig. Veldig usikker, og kommer ikke til og overraske meg om vi går på et tap, men jeg tror vi klarer dette, om Torres spiller så putter han. :p

Lenke til kommentar

For Liverpool og andre lag så er Ligacupen ekstremt viktig. Dette er cupen da de unge og lovende får spilletid.

 

Og så lenge A laget nesten ikke er i aksjon så ser jeg ikke poenget i droppe denne cupen..

 

Men å satse med A laget for fullt på blandevanns cupen er ikke et sjakk trekk :cool:

 

Gleder meg til å se unggutta og ny gutta i aksjon, håper de blomstrer alle rede i kveld ;)

 

Tips 3-2

Lenke til kommentar

Dette er nesten litt stygt sagt, men det er ikke det som er meningen...

 

Jeg tror det er en fordel at Alonso er ute med skade...

 

AV 1 enkel grunn og kun denne ene grunnen!!

 

Mascherano får vise hva han står for, og det er ikke lite! jeg mener denne mannen er en av de aller beste defensive midtbanespillerne i verden.. Jepp tøft sagt men mannen er genial...

 

 

Edit.. Angrer nesten på at jeg skrev det ;) men jeg mener det... Selv om jeg IKKE ønsker at Alonso skal være skadet eller at han skal bort... Jeg forguder han også!

Endret av Svantekiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...