Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kan da ikke ønske at en av våre beste midtbanespillere er skadet?

Alonso > Masche anyday.

9573811[/snapback]

Vil tørre å påstå at Masch er bedre defansivt. Han er utrolig taklingssterk, det kunne man se i forrige kamp. Mens Alonso har mer å bidra med offensivt.

 

Ja takk begge deler. :D

9573913[/snapback]

Alonso leser spillet bedre og plasserer seg nesten alltid riktig, unngår dermed de fleste dueller og taklinger. Smartere spiller enn Masch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan da ikke ønske at en av våre beste midtbanespillere er skadet?

Alonso > Masche anyday.

9573811[/snapback]

Vil tørre å påstå at Masch er bedre defansivt. Han er utrolig taklingssterk, det kunne man se i forrige kamp. Mens Alonso har mer å bidra med offensivt.

 

Ja takk begge deler. :D

9573913[/snapback]

Alonso leser spillet bedre og plasserer seg nesten alltid riktig, unngår dermed de fleste dueller og taklinger. Smartere spiller enn Masch.

9573946[/snapback]

Alonso har 3 år til gode på Masch også da. Selv om det kanskje ikke virker sånn så foretrekker eg fremdeles Alonso per dags dato. Bedre passningsspillere enn ham er det få av.

Lenke til kommentar

Er helt enig med deg Svantekiller i det du sier om Mascherano, han er helt fantastisk. Du så i CL finalen når han nøytraliserte Kaka. Men ja Alonso er bedre offensivt. Pasningene og skuddene til Alonso er det høy klasse over. Men jeg synes at Mascherano er bedre defansivt.

 

De to (spesielt) gjør at vi har en megasterk sentral midtbane hvis feks Stevie G er skada.

Lenke til kommentar
Her har vi dagens lagoppstilling: Itandje, Finnan, Aurelio, Carragher, Arbeloa, Leto, Sissoko, Lucas, Benayoun, Crouch, Torres.

Subs: Martin, Gerrard, Riise, Hobbs, Putterill

 

Et ganske sterkt lag vil eg si.

9574184[/snapback]

 

 

Nå gleder jeg meg :) dette er et morsomt lag :)

 

 

 

OG som sagt ...

 

Jeg ønsker IKKE alonso skadd!! ikke misforstå!! Men som jeg skrev dette gjør at vi ser på vår nummer 20! ;)

 

Er enig med dere Ja takk begge deler!! Tør jeg sette opp et ja takk lag??

 

Reina

 

Finnan

Agger

Carra

 

Masch

Stevie G

alonso

 

Babel

pennant

 

kuyt

torres

 

I en sinnssykt skjev midtbane ;) Har testet lignende i CM og der virket det :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...