Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linjedommeren må jo være blind! To Reading spiller står jo på streken nå ballen skytes. Soleklar offside......

9575089[/snapback]

 

4 var det!

 

Og jeg mener de er innblandet i spillet da de hindrer vår STORE keeper i gjøre noe.

 

 

MEN denne dommeren kan pakke sakene sine.. Talentløs dømming!! Heldigvis er det begge veier. Men han har jo ikke begrep på noe.

 

Da tenker jeg ikke på målet, det er slik det er.. Klandrer han ikke for det..

Lenke til kommentar

oppsummering.. Kjedelig! Liverpool er dårlige dommeren er dårlig..

 

Crouch Hva gjør han på banen? Han er ferdig!!

Torres Hva har han gjort galt?? man fortjener ikke å bli voldtatt :)

 

Resten har ikke gjort så mye verken bra eller dårlig, et dårlig kollektiv som ikke har fungert i det hele tatt. Våre "nye" har vist at de har noe stort i seg, men tror det er litt for høyt nivå enda!! Gi de litt mer tid på reserve.

 

Sissoko har også vist seg stabil MEN han er nå min nr 4 på sentral midtbane!! Har langt igjen, mannen eier jo ikke ballkontroll.

Lenke til kommentar

Synes det har vært en grei kamp, ingen som har utmerket seg negativt for å si det sånn, kanskje utenom dommeren, han kan hvertfall være konsekvent når han gang på gang velger og ikke blåse når Torres og Crouch blir regelrett overfalt, mens han blåser bare forsvaret vårt ser på Readingspillerne.

 

Edit: Torres er elskbar.. :love:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Virker som selvtilitten til Crouch har fått seg et realt skudd for baugen. Han har virkelig store problemer.

9575359[/snapback]

 

Og jeg tror neppe selvtilliten hans blir sterkere på benken vår. Får han bort i januar, så får vi heller gamble på at "bare" fire spisser er nok. Ser gjerne Babel der fremme sammen med Torres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...