Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KopForum er dessverre gjennomsyret av folk som lager tråder over en lav sko, samt at moderatorer tydeligvis ikke er veldig interessert i å slå ned på det. Med andre ord vet jeg ikke helt hvor seriøst jeg skal gidde å ta alle disse negative trådene der.

 

Synes ikke det er noe galt med spillestilen, men når laget ikke klarer å finne på noe kreativt, som er helt nødvendig mot et lag som legger seg bakpå) blir det vanskelig. F.eks Gerrard så uinspirert ut og var direkte dårlig mot Birmingham i går.

 

Men, synes ikke det er noe krise foreløbig selv om de to siste ligakampene (+ Porto) har vært langt under pari.

 

Edit: Tirsdag er jo Carling Cup, tipper Rafa ikke kommer til å kjøre toppa lag.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Ikke bare gårsdagens kamp at langpasningene kom i fleng altså. Tror og håper det blir bedre i de neste kampene, men det må skikkelig skjerpings til. Håper virkelig Rafa kan legge bort litt av den rotasjonspolitikken sin snart, jeg tror mye kan skyldes at vi ikke har noe fast og samspilt lag.

 

Det positive er jo at vi fortsatt er med i toppen. Hvis det kanskje blir et uavgjort mellom United og Chelsea i dag så er det jo enda bedre, selv om jeg dessverre tviler på at Chelsea greier det.

Lenke til kommentar
HYSJ.

Alle som ønsker Benitez bort kan gå og kjøpe seg en Chelsea drakt.

Liverpool handler da ikkje om å skifte ut spillere og managere så fort vi får motstand.

 

Benitez har levert oss FA Cup og CL trofeer.

Latterlige hele gjengen.

9555173[/snapback]

 

Enig.

 

Benitez klarte på sin første sesong en CL trofee. Han kom til et helt nytt land og liga. Jeg forventet ikke så altfor mye av ham den første sesongen. Jeg mener vi burde behold ham, selvom vi tok en femteplass og ikke endt opp med en trofee. Bare for at vi har spilt to dårlige kamper kan vi ikke snakke om at det er noe galt med treneren. Spillerne må også ta skylden. Alle lag går dessutten gjennom slike perioder. Så ingen ting å klage på.

 

Se bare frem til neste kamp. Ting snur veldig fort i fotball.

Lenke til kommentar

Er veldig enig i det dere sier om at Rafa må velge ut et litt mer fast lag. Og at Rafa må gå pga at det er noen kamper vi har spilt jævlig er dumt å si. Jeg tror at langpasningene som vi har fått se en god del av i det siste, skyldes mangel på kreativitet og frustrasjon. Derfor må Rafa lage en fast første 11'er. Og holde seg til den så ofte han kan.

 

 

Forslag til fast lagoppstiling:

 

 

---------------Reina----------------

 

---Finnan---Carragher---Agger---Riise---

 

---Pennant---Gerrard---Alonso---Babel/Kewell---

 

--------------Kuyt--------Torres-------------

 

Dette forutsetter at alle spillerne er skadefrie.

Lenke til kommentar
Vi vinner jo fordiom vi spiller lange baller, det ser vi jo. Men jeg vil snart se litt mer underholdende fotball.

9556462[/snapback]

Det er jo nettopp det som har vært problemet i det siste. :p Jeg mener det er idiot med de lange ballene fra forsvaret og oppover når vi har mer en gode nok spillere til at vi heller kan spille oss opp. De lange ballene ender jo 90% av gangene opp i ingenting.

Lenke til kommentar
Det jeg og prøver å si, å det er derfor jeg begynner å bli litt lei denne rafa tingen. Men folk tror jeg vil kvitte meg med rafa, for han ikke er god nok, siden vi har spilt uavgjort i det siste:)

9556683[/snapback]

 

Så du mener at vi må sparke Rafa? Bare for at vi har to svake uavgjort kamper bak oss? Alle går gjennom slike tider. Det har desutten bare vært to uavgjort på en uke. Så begyne å snakke om å sparke Rafa blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Det jeg og prøver å si, å det er derfor jeg begynner å bli litt lei denne rafa tingen. Men folk tror jeg vil kvitte meg med rafa, for han ikke er god nok, siden vi har spilt uavgjort i det siste:)

9556683[/snapback]

 

Så du mener at vi må sparke Rafa? Bare for at vi har to svake uavgjort kamper bak oss? Alle går gjennom slike tider. Det har desutten bare vært to uavgjort på en uke. Så begyne å snakke om å sparke Rafa blir bare dumt.

9556720[/snapback]

 

Det jeg sier er at deter ikke uavgjort resultatene jeg vil ha slutt på, jeg vil se en kjekkere fotball, ikke bare spille lange baller for å vinne. Spill arsenal fotball

Lenke til kommentar
Det jeg og prøver å si, å det er derfor jeg begynner å bli litt lei denne rafa tingen. Men folk tror jeg vil kvitte meg med rafa, for han ikke er god nok, siden vi har spilt uavgjort i det siste:)

9556683[/snapback]

 

Så du mener at vi må sparke Rafa? Bare for at vi har to svake uavgjort kamper bak oss? Alle går gjennom slike tider. Det har desutten bare vært to uavgjort på en uke. Så begyne å snakke om å sparke Rafa blir bare dumt.

9556720[/snapback]

 

Det jeg sier er at deter ikke uavgjort resultatene jeg vil ha slutt på, jeg vil se en kjekkere fotball, ikke bare spille lange baller for å vinne. Spill arsenal fotball

9556880[/snapback]

 

Jaså? Så vi skal leke Real Madrid og sparke en trener siden vi ikke spiller den mest underholdene fotballen? Det blir rett og slett tull. Gi meg en annen trener som kunne komme å vinne CL og Fa Cup og spille denne underholdene fotballen du sikter etter!

Lenke til kommentar
Jaså? Så vi skal leke Real Madrid og sparke en trener siden vi ikke spiller den mest underholdene fotballen? Det blir rett og slett tull. Gi meg en annen trener som kunne komme å vinne CL og Fa Cup og spille denne underholdene fotballen du sikter etter!

9556897[/snapback]

Mourinho :ermm: Han spiller jo ikke så underholdende, men han er søren meg effektiv. (Seriøst: Nei)

 

La oss behode Rafa, og heller skaffe oss flere kreative spillere, som Quaresma. Hadde blitt deilig å ha ham...

 

Og Rafa er en stor manager, jeg tror vi kommer sterkere tilbake snart. La oss gi ham tid, så blir vi kanskje positivt overasket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...