Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi er inne i en svakperiode ja, det var jo for godt til å være sant at vi faktisk skulle starte en sesong bra i år. However, skal man se lyst på det så henger vi fortsatt med i tet med en kamp til gode på Man Utd og Chelsea, og en eller begge av dem kommer også til å avgi poeng i morgen. Så det er fint, men det må faenmeg skjerpes kraftig dette her. I Pompey-, Porto- og Birmingham-kampen har alle spillere underprestert, med unntak av noen få, blant annet Masche og Torres etter at han kom inn i dag. Til og med Gerrard spiller svakt. Torres viste vel når han kom inn at han burde startet kampen, men gjort er gjort. Er skuffa over at vi benker vårt fremste angrepsvåpen, men Benitez har vel sine tanker om det og det er veldig greit å være etterpåklok. Hadde vi scoret et mål og vunnet hadde alle snakket om hvor smart det var å la Torres få hvile, så veien fra hyllest til utskjelling er kort.

 

La oss bare håpe det snur fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff uff uff, dette var vondt! Syntes ikke det var så ille med 0-0 borte mot Portsmouth, men 0-0 hjemme mot Birmingham hadde jeg virkelig ikke regnet med. Selvom vi selvsagt må regne med å avgi poeng i flere kamper, så var dette en av de som bør være bankers. Den eneste som så ut som prøvde i dag var kapteinen vår, men det hjelper jo lite når resten av laget er så uinspirerte. Babel klarte jo ikke slå et hjørnespark en gang! Og for første gang i år var heller ikke arbeidshesten Kuyt mye å skryte av. Nei dette var triste greier... :cry:

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes Babel spilte relativt bra? Han viste jo flere ganger i dag at han har teknikk og rykk som bare det.

9552440[/snapback]

 

 

Så ikke mye av kampen, men fikk inntrykk av at Ryan Babel hadde et par fine rykk ja. Men etter hvert ble han borte. Men jeg synes at banens beste var Javier Mascherano. Fernando Torres var jo også et friskt pust. Men vi vet jo at Babel har en ekstrem fart, og et fantastisk rykk+ teknikk. Uansett så vi vil nok ha mye glede av han i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Vet ikke om vi har sett samme kamp, for i mine øyne var Babel bare frustrerende. Han var imidlertid ikke alene om å være det, og jeg vet jo hva Babel egentlig er god for. Det var nok bare en dårlig dag på jobben i går...

9552978[/snapback]

Personlig synes jeg at Riise kanskje var den beste i dag. Riise var ikke spesielt god i 2. omgang, men han var nok den beste i 1. omgang. Babel var heller ikke den værste, han hadde mange gode innvolveringer.

 

Babel gjorde mye alene, men han går veldig ofte inn i midten, istede for å spille ut på sidene. Nå skal det også sies at han mister ballen ganske ofte. Noe som er veldig synd. Tror nok han trenger litt mere tid.

 

Mascherano var også god, men det er han jo også som regel. Han takler når det skal takles og var meget god defansivt i dag, men som sagt, det er offansivt det må gjøres på dager som dette.

 

Torres var jo et friskt pust selv om han ikke klarte og utrette underverker, han viste fine gjennomspill og gjorde en god figur, jeg synes så absolutt at han burde starte hver ligakamp. For for meg så betyr ligagullet mest, det er jo tross alt en stund siden vi har tatt det.

 

Til slutt så vil jeg også nevne at vi er avhengig av at Gerrard tar føringen i kamper som dette. Han prøvde ved et par anledninger, men viste ikke så veldig mye styrke i dag.

Ja jeg vet at vi kan klare oss uten han, men når han først spiller så bør han være mer fremtredende enn i dagens kamp. Det ble rett og slett for dårlig og for lavt tempo, og det er nettopp dette en kaptein skal klare og gjøre noe med. Motivere de andre og å sette opp tempo i kampen.

Endret av OlaTK
Lenke til kommentar

Jaja, diskusjonen om at Rafa bør gå om vi ikke får et tilfredsstillende resultat i år er i gang for fullt da. Hva synes dere? Jeg synes det bør vurderes om vi nok en gang får en 3-4. plass der vi er 20-30 poeng bak. Jeg er også lei av rotasjonssystemet og spillestilen. Jeg har alltid hatt tillit til Rafa, og har det fortsatt, men det skal ikke så mye mer enn en dårlig sesong til før det kan snu seg dessverre. Om vi viser at vi er reele tittelutfordrere, altså kjemper om toppen helt inn, trenger ikke nødvendigvis og vinne, så er det en annen sak.

Lenke til kommentar
Rafa skal ikke noen steder. Latterlig hvis folk har begynt å spekulere i hans fremtid på Anfield.

9554767[/snapback]

Dere sparket Houllier, så hvorfor ikke Rafà. Nå mener jeg at ikke bare resultatet i CL i 2005 skal ligge til grunne, men også filosofien Benitez kjører. Benitez har hatt lang nok tid og penger nok til å hevde seg bedre i PL enn han har gjort til nå. Uten særlig resultater. Å i en klubb med historikken til Liverpool er det vel noen som mener at det er på tide med et trofè i Premier League også.

 

Nei jeg stemmer for at dere henter inn Souness igjen :D

Lenke til kommentar

De siste aktive trådene på liverpool.no:

 

Hva med å være litt tålmodige?

Gode og dårlige sider ved Rafa

Har du tillit til Rafa?

La Kuyt modne på reservelaget.

Fowler skårte to mål for Cardiff:)

Rafa på lånt tid !

"Bør Rafa gå?"

Det finnes to måter å spare spillere på

KopForum kårer sesongens beste spiller 0708

Herregud

 

 

Greit at man ikke skal være fornøyd med 0-0 hjemme, men det blir for dumt.

 

Alt er sikker glemt om/når vi vinner de to neste kampene.

Men da er det heller ingen som skryter av Rafa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...