Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Birmingham spilte bra i dag, og lykkes med taktikken sin, cred for det, men vi hadde alikevel plenty med målsjanser og avgjøre på, og masse dårlig spill og feilpasninger offensivt. Kuyt og Voronin hadde en skikkelig dårlig dag på jobben begge to, Crouch gjorde ikke så mye utav seg når han kom inn, mens jeg synes Torres gjorde det ganske bra. Torres er glatt vår klart beste spiss, og jeg synes han burde spille alle kamper med mindre han er sliten eller skadet.

Lenke til kommentar

Når skuffelsen synker inn ser jeg selvsagt at liverpool skal vinne mot slike destruktive lag på hjemmebane.

 

Jeg skylder først og fremst på en elendig førsteomgang. Tror ikke Birmingham hadde stått imot 45 minutter til med den fotballen det var i 2. omgang, spesielt etter at Torres kom inn.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke Torres starter. Jeg var irritert på dette allerede da jeg så lagoppstillingen. Skulle tro Benitez roterte bare for roteringens skyld.

Lenke til kommentar

Om Torres startet på benken idag pga. Porto kampen, skjønner jeg ikke Bentiez.

Han har sagt at han vil satse på PL i år, så benker han den mannen som faktisk kan gjøre noe selv av de spissene vi har. Torres må jo være perfekt mann for kampen i dag. Rafa visste at Birmingham kom til å legge seg bakpå og da blir det vanskelig å spille seg gjennom. Bedre med spillere som kan dra av et par og sette ballen kontant i kassa da

Lenke til kommentar

Nå hadde vi jo nok av spillere på banen som skal være bra nok for å avgjøre slike kamper. Synes også Torres burde starta, men Gerrard var dårlig (det var han forsåvidt også mot Porto), Babel var heller ikke spesielt god, Pennant løp enormt mye, men fikk ikke til spesielt mye av den grunn. Og som ErlendRU sa: Kuyt og Voronin hadde en svak dag.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Jeg så ikke kampen så jeg må vente til TV2 sporten ikveld med å se "highlights".

 

Men det første som forundret meg når jeg så 11'ern. var hvorfor i helvete spiller ikke Fernando Torres. Som flere her inne også lurer på. Men hvis vi skal være utfordere til ligatittelen så må vi vinne sånne kamper, med eller uten El Ninõ.

Men uansett så synes jeg at vår Torres skal få spille alle kampene som han kan spille. For vi trenger ikke og rotere hele jævla tiden.

 

Flere som har hatt problemer med livesport247 i dag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men det første som forundret meg når jeg så 11'ern. var hvorfor i helvete spiller ikke Fernando Torres.

9550479[/snapback]

 

Les på Liverpool.no. Husk at slike spørsmål som regel besvares på pressekonferansen etter kampen.

Lenke til kommentar
Men det første som forundret meg når jeg så 11'ern. var hvorfor i helvete spiller ikke Fernando Torres.

9550479[/snapback]

 

Les på Liverpool.no. Husk at slike spørsmål som regel besvares på pressekonferansen etter kampen.

9550702[/snapback]

Samme hva Rafa sier om hvor mye rom Torres fikk så synes jeg han spilte mye bedre enn både Voronin og Kuyt den tida han var innpå banen.

Lenke til kommentar

Haha, ja dere har det så grusomt atte:p. Eneste jeg var uenig i i dag var at Torres ikke startet, ellers var uttaket helt ok. Hovedsaklig spillerne som ble tatt ut i dag som bør ta skylden for dagens begredelige innsats, de skal være mer enn gode nok til å slå Birmingham. Det er tross alt ikke Rafa som sparker ballen.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...