Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det han sier stemmer så burde jo Carra spilt back i hele karrieren. Nei det der var bare flaut, heldigvis berget Neville den med å bare le. Neville var også en langt bedre fotballspiller enn Carra.

Unødvendig med overdrivelser. Hvis man ser på karrieren totalt sett, var Neville bedre over lengre perioder enn Carra - men Carra i sine beste år holdt ikke noe tilbake for Neville.

 

 

Dritt at Coutinho er ute ja. Regner med Suarez tar over hans rolle da.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

 

Standing is banned in the top two divisions in England but a significant number of clubs in the Championship and a growing number in the Premier League support allowing a return to limited terracing if trials are successful.

http://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/exclusive-championship-clubs-set-to-push-for-safestanding-trials-8626274.html

 

 

Om jeg ikke husker feil kom forbudet etter Hillsborough-tragedien. Da jeg så Liverpool - Tottenham forrige sesong sto Tottenham-supporterne under hele kampen til tross for gjentatte beskjeder fra speaker om å sette seg. En kompis mente at bortesupportere ikke bryr seg om forbudet, mens hjemmesupportere må det, i frykt for utestengelse fra stadion.

Lenke til kommentar

 

 

Lies! Anfield høres stort sett ut som alle andre arenaer i England, det er bortesupporterene som synger mest og høyest. Sånn har det vært i mange år, ler hver gang jeg ser folk skryte av at supporterene til bortelaget laget mest lyd. Men det er jo ikke merklig når du samler fans som er litt mer dedikert en snittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...