Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kan ikke fatte hvorfor enkelte er misfornøyd med Moses. Har dere sett spilleren?

Alle skjønte jo at han ikke kom til å slå an i Chelsea, verken i fjor eller neste år.

Han var fantastisk i Wigan. Gode løp, målteft, god skuddfot og god fart.

Han er råsterk(kan du si det samme om Sterling??) og god på hode. Liverpool på corner er bortimot ufarlig, men med Moses så kan det faktisk bli noen mål.

 

Han er akkurat hva vi trenger på venstrekanten vår. Har bedre innlegg enn Sterling og Ibe by far.

 

Er ikke overrasket. Gjør meg opp mine egne meninger og hører sjeldent på andre supportere. Feks, jeg ville ha Sturridge i LFC ettersom han herjet i Bolton (da jeg fikk sansen for ham), og jeg kunne se han få ut potensiale sitt i Liverpool. Mente alle andre det? Nei. Mange var negative til Sturridge også. Fotballsupportere er idioter. De fleste i alle fall. Moses er jeg positiv til. Langt bedre enn våre andre alternativer, og ville gitt Valencia mye mer kamp i dag enn hva Sterling klarte. Ibe er mer lovende en Sterling imo, og har mer punch. Likevel, har han ikke den erfaringen og musklene Moses har. God signering som jeg håper går igjennom. Spent på den. Vært kult med en supersigning i morgen, men jeg er fornøyd med vinduet sett i sin helhet. Tipper det nye stopperparet nå blir Agger/Sahko. Skrtel var glimrende i dag, men sliter ofte når vi skal styre kamper og står høyt med laget.

 

Så sykt digg å ta landslagspause med seier, og full pott så langt. Spesielt når man husker hvor jævlig ligastartene våre har vært tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...