Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reina

Glenny - Skrtel - Carra - Jose

Lucas - Agger

Bellamy - Adam - Downing

Suarez

 

Huff jeg vil ikke se at agger skyves ut av sin posisjon til fordel for carra som godt kan sitte litt mer på benken. Kunne heller tenke meg noe slikt:

 

 

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

 

Lucas - Spearing/Henderson

 

Kuyt Adam/Bellamy Maxi

 

Suarez

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siden vi ikke har sjans på noe ligagull dette året, og jeg ikke ønsker at United skal få noen flere gull, så er jeg litt delt i hva slags resultat som er bra mot City.

 

Men til syvende og sist så ender jeg på uavgjort som beste resultat, rett og slett fordi jeg er såpass kynisk i forhold til ligagullet. :p

Du foretrekker at dere sakker akterut i kampen om CL-plass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er altfor tidleg til å snakke om ligagull og topp fire endå. Vi var nesten det City er no i 08 og Chelsea var heilt på styr i fjor haust, for så å bli totalt Everton. Pdd trur eg jo at City tar gullet i år, men United kan aldri avskrivast, og det kan skje at andre lag får ein boost i vinter, sjølv om ingen andre ser ut som utfordrarar for noko anna enn topp4 akkurat no. Det som og kan skje, er jo at City og/eller United får ein knekk og det jamnar seg ut i toppen. Det einaste eg vil banke i bordet med akkurat no er at både United og City speler CL neste haust.

 

Sjur577 - forteller det alle eigentleg veit frå før:(

Lenke til kommentar

Skrive i koder ikke helt din greie. Prøv noe annet. :)

Du kan jo ikke nekte for at City er best i byen per dags dato, det er fakta, ikke noen koder.

Det var da ikke det Leaf skrev:

 

Ingen tvil om hvem som drar i land gullet i år. United er ikke best i byen lengre.

 

At City har vært best hittil nekter jeg ikke for, men de har et vanskeligere program enn United fram mot jul og som jeg har sagt mange ganger; jeg blir overrasket om vi ikke er på topp når vi går inn i det nye året.

 

City er guds gave til Liverpool-supporterne. Endelig har de noe å glede seg over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...