Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glen Johnson ble forøvrig også ligamester med Chelsea. Hvis vi er generiske og bare sier "ligaen" så ble Carroll "ligamester" i fjor når Newcastle vant wankership.

 

Mitt favorittbilde fra sesongen er postet fra forrige side, albuen Agger hadde på Torres var helt herlig :love: Reiste meg på puben og brølte FUCK YEAH CUNT og pekte på ryggen på trøya mi (der det står 5 AGGER). Herlig situasjon. Nr to er Carras blokk på Torres i samme kamp.

Lenke til kommentar

Aurelio har en pay by play, en flott ordning.

 

Vet vi dette sikkert? Sånn jeg husker Aurelio-situasjonen, så prøvde Rafa å få han over på en slik kontrakt, han takket nei og forlot klubben. Så tok Roy over, Aurelio ble kalt inn og det endte med at han skrev ny kontrakt, meg bekjent har det ikke kommet noe ytterligere info/rykter som skulle tilsi at han er på p-a-y-p nå.

 

Når det er sagt, jeg har sansen for Aurelio, og i form er han en herlig spiller, men for min del synes jeg vi kan gi Insua sjansen etter lånet, at vi kjøper en VB er ganske bankers, i tillegg har vi Robinson også.

Lenke til kommentar

Cole har ihvertfall vært med å vunnet ligaen, ingen andre hos dere som kan skryte av det, blir han motivert kan han være verdifull.

 

Ser ikke hvordan det der gir mening. Sånn rent bortsett fra forsøket på å dra inn at Liverpool ikke har vunnet PL.

Nå har jeg null peiling på hvordan Cole oppfører seg i garderoben, om han i det hele tatt klarer å påvirke spillergruppen. Likevel, han må ha plukket med seg noe fra Chelsea og den kulturen de fikk fra Josè. Jeg snakker om erfaringen hans, det hjelper å ha vært i tittelracet noen ganger. Du kan gjerne leke dum for min del, det var likevel ikke på noen måte et forsøk på dårlig trolling.

 

@Leo, ja det stemmer, glemte av Johnson.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Men hvem i all verden vil kjøpe Cole da? Han vil sikkert ha høyest mulig lønn, og sammen med en grisk agent er det ikke sikkert han klarer å skaffe seg ny klubb.

Liverpool bør la han gå uten å kreve betaling for han, la Cole ta overgangssummen i egen lomme, så er de kvitt han.

Han har ingenting å gjøre lenger. Det han har vist der er langt under pari, og det er på tide han finner seg et lag der han får spille fast. Finner sikkert noe på nedre halvdel av PL, eller i Championship.

Lenke til kommentar

Kenny har ved flere anledninger hyllet Joe for hans motivasjon og brennende ønske for å komme i form igjen. Kan fort hende Liverpool beholder han. Hvem vet, kanskje han kommer sterkt tilbake. Alle(eks alonso,Torres,Gerrard osv) kan ha en drittsesong.

 

E: Gerrard har hatt to strake drittsesonger.

Lenke til kommentar

 

E: Gerrard har hatt to strake drittsesonger.

 

LFC har hatt to drittsesonger. Eller, en og en halv drittsesong. Gerrard har for det meste vært skadet siden januar..

 

 

Jeg er enig med de som ønsker mange spillere ut, men Kuyt må vi beholde. Han er en utrolig viktig brikke også i spillergruppa. Som motivator og rollemodell for de yngre, som inkluderende i spillergruppa for nye spillere og humørspreder. Så får det så være at han ikke er lynrask eller har noen Messi-touch på ballen. Han gjør jobben sin, klager aldri, smiler alltid og løper mer enn alle andre i PL. Hadde Kuyt vært russ ville russenavnet hans vært Always Ultra.

 

Maxi er også en jeg har fått sansen for, utrolig mye mer sympatisk type enn Rieira... Men ikke en spiller som er "uerstattelig".

 

Cole er jeg villig til å gi en sesong til, men han blir vel 31 i neste sesong, og hvis han ikke får en god pre-season og/eller unngår skader neste år er det bare å la ham gå. Det er riktig som Hyrlén sier at han har vært en del av en vinnerkultur og har en del nyttig erfaring, men jeg ser ikke for meg at Joe er den som roper høyest i garderoben uansett. Liverpool har naturlige vinnere i Gerrard, Carragher, Suarez og Reina, så det er ikke noe prekært behov.. Hadde helst sett at han gikk med på et saftig lønnskutt også.

 

Ellers er det utrolig mye daukjøtt i troppen som vi bare kan kvitte oss med. Jeg slipper heller til en 17-åring fra akademiet enn en halvslapp løk fra gokk som ikke har annen tilhørighet til Liverpool enn at han får lønnsslippen sin derfra. Hvis standarden til Kelly, Spearing, Robinson og Flanagan er representativ for det som spirer og gror på Kirkby/Melwood er det bare å kjøre på!

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kuyt skrev ny kontrakt for bare noen uker siden, han blir. Maxi ser jeg gjerne at vi beholder som backup/squad/joker-type da han er allsidig og virker å synes det er ok med en slik rolle.

 

Spillere som jeg synes kan vurderes selges: Konchesky, Poulsen, Jovanovic, Cole*, Aurelio*, Ngog. Hvis det kommer riktig bud og erstattninger inn.

 

*=Litt mer i tvil

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes ikke det virker vettugt å selge Aurelio. Når han er frisk(riktignok skjeldent) er han dritbra, både på back, kant og defensiv midt. Om vi tar med i beregningen at prislappen vi kan få for ham vil tilsvare en medium tippeligaspiller og at han ikke har en halv mill i uka så ser jeg ikke problemet med å ha han. Evt på en pay4play-kontrakt, selv om det nok hadde gjort ham mer usikker.. :)

 

 

red: Agüero på twitter(Google Translate oversetting, litt klønete men det er forståelig): Jeg uttrykte til min beslutning om å forlate Atletico. Jeg ba ham om å motta, uten vilkår, de tilbud som kommer fra andre klubber.

 

 

Lukter Real av den uttalelsen..

Endret av edge
Lenke til kommentar

Men trenger vi egentlig en backup for Reina? Når var den mannen sist skadet? Synes heller vi skal gi ungguttene en sjanse, for vi har da et par talenter i klubben. Hvis de ikke får matching (i cupene) vil de jo heller aldri bli gode... Har absolutt ingenting imot Friedel, men jeg ser bare ikke poenget.

 

Ser at vi linkes til en viss Dann fra Birmingham som skal være tilgjengelig nå etter at de rykka ned. Ung, britisk spillende stopper som har blitt sammenlignet med Alan Hansen og Tony Adams (får håpe at han er mindre hissig på flaska enn sistnevnte, da)... Har vært ute siden januar med strekk, og i den perioden slapp visst B'ham inn 50% flere mål enn de gjorde med Dann på banen.. Kan ikke si at jeg kjenner til fyren, men høres da bra ut.. Bare han ikke blir en ny Agger.

(E: Forøvrig festlig at Uniteds hvite ridder har vært ute og putta pølsa i lompe)

 

 

 

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar

Hva i svarte driver klubben med egentlig? Enrique/Jones, Friedel og Adam?

 

Jeg trodde vi skulle hande topp klasse nå, og ikke dette. Jeg tviler ikke på Kennys ferdigheter, men dette er litt skummelt... eller vent. Får slight déjà vu her, ettersom noe lignende skjedde også før Suarez handelen. Dette kan, mao, være tåkelegging for en større spiller. Silly Season har ikke engang satt inn for fullt, og jeg er allerede mindfucked. Dette kommer til å bli en lang, lang sommer...

Lenke til kommentar

Scott Dann er forøvrig scouser også! Det er jo aldri feil. Tror jeg har lest at han var Liverpoolsupporter som ung, og ikke Evertonian, og det hjelper jo naturligvis på.

 

EDIT: Sesongkort på The Kop ja, ifølge en viss avis. Trenger ikke være sant.

 

EDIT2: AAAAAH, jeg linka til the S*N. Unnskyld.

 

EDIT3: Her bekreftes det fra Echo

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...