Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Aurelio er en 1000 ganger bedre spiller enn Konchesky (men desverre mye skadet).

Helt enig i det , men hvorfor i all verden brukes han ikke nå?

Han er vell skadefri atm?

 

Irriterer meg at Hodgson ikke brukere som Agger og Aurelio som mer eller mindre skal være selvskrevet på å få en startplass om de er skadefri.

 

 

Leste også at, JOE COLE - Tilbake: En scan mandag 1.november vil fortelle mer om omfanget av skaden, men manager Roy Hodgson antyder fra 10-14 dager på sidelinjen.

 

Får vell ikke noe bekreftet før imorgen ang Scanen?

 

Tviler dog på at han blir skadefri før Chelsea kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler også på at Cole blir klar til søndagen. Er faktisk litt spent på hvilket lag Roy kjører nå på Torsdag.

 

Og om Roy har såpass vett at han ikke bruker key-spillere(torres,Gerrard osv).Håper Aurelio får prøve seg.

Fan av den gutten, hadde likt å se han på torsdag. Babel og N'Gog fra start er et must egentlig. (om Babel er skadefri\frisk)

 

 

Forøvrig vanker det 'a tip off the hat'' til Game's innlegg over.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Problemet for mange spillere som kommer til øya er at de ikke takler de fysiske forutsetningene. PL er verdens mest fysiske liga, her går det på rå styrke, og mindre på balltrilling. Men nå som man har div kjøpelag i ligaen, så blir spillestilen mer og mer endret. Arsenal er vel det eneste laget som spiller vakker fotball i PL.

 

Man ser jo bare hvor mye Torres har blitt misshandlet som alene spiss. Ikke rart han er mye skadet, når han må spille alene på topp, kamp etter kamp. Fyren får ikke lite juling.

 

edit: Kudos til Game for et av hans beste innlegg på lenge! Hadde han bare vært like seriøs og objektiv i hvert innlegg.

Endret av Pirja
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet for mange spillere som kommer til øya er at de ikke takler de fysiske forutsetningene. PL er verdens mest fysiske liga, her går det på rå styrke, og mindre på balltrilling. Men nå som man har div kjøpelag i ligaen, så blir spillestilen mer og mer endret. Arsenal er vel det eneste laget som spiller vakker fotball i PL.

Man ser jo bare hvor mye Torres har blitt misshandlet som alene spiss. Ikke rart han er mye skadet, når han må spille alene på topp, kamp etter kamp. Fyren får ikke lite juling.

 

edit: Kudos til Game for et av hans beste innlegg på lenge! Hadde han bare vært like seriøs og objektiv i hvert innlegg.

 

Nei det er mange andre lag som spiller (eller ihvertfall prøver å spille) vakker fotball. Tottenham på sitt beste har en mye mer variert og morsom spillestil en Arsenal og det samme gjelder Chelsea og spesielt United. I tillegg kan man jo nevne mindre populære lag som Newcastle, Blackpool og Wigan men de har jo ikke like gode spillere så de får det ikke alltid til.

 

Men for all del, hvis man synes det er morsomt å se på gåfotball der et lag står stille og sentrer ballen frem og tilbake i trekanter midt på banen uten å skape noe som helst så er jeg sikker på at man faller for medias beundring av Arsenals fotball for tiden.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Selvsagt er ikke Lucas ødelagt av Liverpool, ei heller Babel. At LFC ikke har de aller beste forutsettingene mht erfaring og kompetanse for å vidreutvikle talenter er faktisk ingen unnskylding når vedkommende har fått så uendelig mange sjanser og backing. Jeg er så lei av at folk ser på unge fotballspillere som sjarte sjeler som må ha alt tilrettelagt for å lykkes. For faen heller, gutten har trent med en fyr som Gerrard i årevis, spiller på en gressmate jeg kunne spist middagen min fra og spiller i verdens beste liga. Lucas er/var ikke god nok, fair enough. Om han virkelig er mye bedre enn han viser er han selv skyld i at det ikke kommer for dage. Speiderene så hans råmateriale og tok en gamble på at han skulle utvikle seg til å bli en bedre spiller, men han tok ikke stegene og levde ikke opp til forhåpningene. Det samme gjelder Babel. Det er faktisk ikke Liverpool sin skyld at miljøet ikke "passer" stakkaren og at han har mental styrke som premenstruell fitteleppe. Det provoserer meg faktisk inni granskauen hvor lite enkelte gjør ut av sjansen de har fått her livet. Hadde jeg fått kontrakt med Wigan ville jeg død av takknemlighet, trent hardere enn hardt hver eneste dag for å bli bedre, jeg ville sugd til meg erfaring, tatt sjansen min ved å i det minste tørre å prøve på ting og tro på meg selv - hva har man tape på det? I verste fall er man ikke god nok å må finne seg en ny klubb, evt nytt yrke. Jeg syntes rett å slett at Babel, for å ta en LFC spiller, er lat og ikke fortjener å spille profesjonell fotball basert på kroppspråket og holdningene han utviser på og utenfor banen.

 

Man trenger faktisk ikke mer enn en ball og en flekk grass for å spille fotball og noe sier meg at Lucas har fått nooooeee mer enn det.

 

Ja, til en viss grad må klubber ta kritikk/ros for utvikling av spillere, men i bunn å grunn handler det om å gi folk tid og rom til å feile. Det har både Babel og Lucas fått i massevis.

Amen. Kunne ikke sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar

 

Rafael Benitez has launched another cryptic attack on the current regime at Liverpool, this time lambasting successor Roy Hodgson.

 

Almost two weeks to the day since hitting out at then-managing director Christian Purslow and comparing his own departure from Anfield to a bottle of milk, Benitez claimed Hodgson could not "see a priest on a mountain of sugar".

 

Inter Milan boss Benitez, back in England for Tuesday night's Champions League game at Tottenham, was responding to accusations from Hodgson that he had banned club ambassador and scout Kenny Dalglish from Liverpool's Melwood training ground during his time in charge.

"I think that Mr Hodgson, he doesn't understand," Benitez said.

 

"Every single press conference is even worse than the last one. He's talking about things that he doesn't know.

 

"And some people cannot see a priest on a mountain of sugar.

 

"Maybe he hasn't been in Liverpool too long. We gave the fans their pride - again. We fought for the fans, we fought for the club and we fought for our players.

 

"So maybe he cannot understand this."

 

He added: "I brought back Kenny Dalglish to do a role in the club and Christian Purslow gave him another role.

 

"He (Hodgson) doesn't know but I will explain it to him.

 

"So, instead of talking about the flips or the flops, he has to concentrate on his players, try to do his best.

 

"He has a good job to do."

 

Once again defending his own record as Liverpool manager during a six-year reign that ended in the summer, Benitez said: "They've signed nine players.

 

"With £10million net spending, I left that squad with £300million value, 13 internationals.

 

"So, instead of talking about flips and flops, he has to concentrate on his job, try to do his best and not talk about the level of his players or the new players.

 

"Concentrate, try to do your best because it will be the best for the club and it will be the best for the fans."

 

Ahh, Rafa :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, selv en treåring kan stille gode spørsmål.

Mhm, selvkritisk til egne mentale evner i dag? Tror på at spørsmål treåringer kommer med fort kan oppfattes som vel viderekomment og i overkant komplisert til at en med din kapasitet kan gi tilstrekkelig respons. Men jeg må innrømme at jeg ble tatt på sengen når du ut av løse luften slipper en slik erkjennelse, spesielt mht ditt heller arrogante vesen. Lykke til videre med rehabiliteringen lillegutt. Det er godt å lette på sjela og være ærlig i blant :)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...