Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg er ikke ny her akkurat, dessuten, holder jeg standeren :new_woot: til resten av United gjengen, jeg vet hva jeg vil ha.

Med dine 44 innlegg så er du ganske ny her. Og nei, du holder ikke standaren til United gjengen heller.

Lenke til kommentar
Advokaten til eierne innrømmer kontraktsbrudd, men påstår det ikke haster med å få gjeninnsatt det avsatte styret innen kommende fredag! Han sier også at dette ikke er noen hastesak, og at retten bør heves og saken utsettes til neste uke!

 

RBS-advokat Snowdon svarer: "Ærlig talt, dette er absurd."

 

Hva er dette for en sak?! Til og med advokaten innrømmer kontraktsbrudd?

Lenke til kommentar
Advokaten til eierne innrømmer kontraktsbrudd, men påstår det ikke haster med å få gjeninnsatt det avsatte styret innen kommende fredag! Han sier også at dette ikke er noen hastesak, og at retten bør heves og saken utsettes til neste uke!

 

RBS-advokat Snowdon svarer: "Ærlig talt, dette er absurd."

 

Hva er dette for en sak?! Til og med advokaten innrømmer kontraktsbrudd?

 

Herregud, høres jo helt latterlig ut.

Lenke til kommentar

Advokaten dems sier også at et salg ikke er til å unngå, men at styret ikke vurderte andre alternativer enn NESV.

 

Dette virker mer og mer som et veldig desperat forsøk fra H&G på å tyne ut noen slanter fra klubben. Men selv om Lim sitt bud går gjennom tjener vel ikke de noe? Ser ikke helt tankegangen dems jeg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det er rettshøring i dag, hvor man skal avgjøre om G&H brøt noen kontrakt ved å endre styret i forrige uke, eller om det var Broughton som brøt kontrakten ved å "ikke vurdere andre tilbud grundig nok" som er advokaten på Hicks' side sitt argument.

 

15. er final due day for lånet: Hvis det ikke på fredag er avklart et oppkjøp, går Kop Holding i administrasjon og RBS tar over på eiersiden. Liverpool KAN bli trukket 9 poeng hvis dette skjer.

 

15. oktober er D-day for Liverpoolfansen nå om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...