Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Veldig god artikkel om taktikkforskjellene til Hodgson og Benitez: Link

 

Fulgte linken til r2ames, http://tomkinstimes.com/2010/10/nice-man-wrong-job

 

Lucas, Maxi: not spectacular, but good enough to play for Brazil and Argentina. Maxi, in particular, became a key player towards the end of last season. Lucas seemed to be really progressing last season too, but has struggled this year. Then again, he looks like Pele next to Poulsen, who has usurped him.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre for deres del har dere fått tak i den mest udugelige spilleren på Danmarks landslag. Hvordan han har spilt noenlunde fast i Schalke, Sevilla, Juventus og nå i Liverpool er for meg en stor gåte. Må være den mest oppskrytte spilleren pdd. Kongen av feilpasninger, ene var faktisk en brukbar assist til Nani. En annen gang ga han en herlig gjennombruddspasning til Portugal-spissen, men sistnevnte satte den over mål. Helt ærlig, jeg synes virkelig synd på dere.

 

Og når han for en gangs skyld greide å få rent treff på ballen (havnet i mål), stod han i offside... Sier ikke rent lite når folk foretrekker Leiva foran dansken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lucas kommer til å bli blant topp 10 i sin posisjon i verden.

Tviler ikke, ikke uten grunn ut at han var landslagskaptein for u-21 laget til Brasil. Men når sant skal sies så har han ikke vært allverdens den siste halvannen sesongen for Liverpool (muligens fordi han ble brukt feil av Rafa). Poenget mitt var at det nesten ikke burde være mulig å bytte ut en svak Leiva til fordel for en enda svakere Poulsen.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på kommende verdensstjerner er jeg sikker på at vi har en ny Gerrard i Spearing, og etter å ha sett h.an i aksjon i reservelagskampen mot West Ham på Prenton park på tirsdag , har jeg tro på at vi får se som fast spiller på midtbanen med Lucas om ikke mange år.

 

Er mange lovende spillere på reservelaget som har godt av mer spilletid på førstelaget, da blant annet Pacheco, Eccleston og nevnte Spearing.

Lenke til kommentar

Spearing er alt for liten og treig til å være i nærheten av å kunne sammenlignes med Gerrard. Han skal alikevel ha kudos for å ha forbedra seg under Hodgson.

 

Hvis man absolutt måtte utpeke en "ny Gerrard" i stallen, måtte det nok blitt mr. Jonjo Shelvey, kaptein og stjernespiller på U-19 landslaget til England.

 

Han er liten i størrelse, men stor i spillet. Han har jo bevist i sine inntredener på førstelaget at han har fysikken og er det en spiller som gir 110% i taklinger utenom Carragher og Skrtel er det jo nettopp Spearing.

Jeg mener han henter igjen den manglende hurtigheten i innsats og ikke minst i vilje på banen.

 

Når det gjelder Shelvey er jeg mer enig i at han har mer de samme kvalitetene og er bedre rustet til en rolle som en ny Gerrard. Jeg tror iallefall at vi ikke skal være redd for at midtbanen til Liverpool blir en svakhet når Gerrard gir seg.

Lenke til kommentar

Er rungende uenig. Sett 50-60 matcher med Spearing og er 99% sikker på at han er og forblir en middelmådig spiller i fremtiden også.

 

Jeg har fulgt med Spearing i lang tid jeg også, og jeg mener helt klart at han har forbedret seg kraftig de siste to årene og at han helt klart kan ta steget opp fra reservelagspiller og til en førstelagsspiller om han bare får muligheten til å vise seg mer fram og mer veiledning og nevnte hurtigheten.

 

Jeg er sikker på at vi kommer til å se Spearing vokse stort med Hodgson som manager og at vi i de to kommende sesongene får se mer av han på førstelaget.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Spearing er etter hva jeg husker 21 år gammel som er i starten av en fotballspillers gullalder. Jamie Carragher er 32 år og holder fortsatt koken og følge med motstanderne, så å si at toget er kjørt for Spearing vil jeg si er feil. Greit at hans situasjon ville sett desto lysere ut om han i dag var i en alder av 18-19, men jeg vil på ingen måte avskrive han.

 

Daniel Agger og Martin Skrtel er begge 25 år gamle, Lucas er 23 år gammel. Om Spearing får trent godt under Hodgson og får lov til å prøve seg denne sesongen, og er en fast del av sesongen neste år er han ikke mer enn 22-23 og godt mulig fast på laget. Da vil jeg si han har gode 4-7 år igjen før alderen begynner å ta han igjen, og med tanke på pressens skriveri om han den siste tiden, og hodgsons positive omtaler av han er det nok ikke lenge før han blir å finne i startoppstillingen.

 

 

Sammenligner vi med United er det flere av spillerne som er godt opp i alder. Hargreaves er 29, Giggs 36, Carrick 29, Fletcher 26.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...