Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Den "boikotten" av alle andre tråder enn din egen varte lenge, gitt. Forsvant oppmerksomheten? :)

 

Liverpool-supportere er ekstremt gode supportere, noe kampen mot eierne har vist og gjort oss enda sterkere, selv om klubben er svakere enn på lenge. Buing har absolutt ingenting med å være god eller dårlig supporter å gjøre, og ikke fullsatt stadion i EL/CC med billettpriser på £30-40 og alt ved dagens situasjon tatt i betraktning, er ganske forståelig, om enn ikke perfekt. Gjør oss verken bedre eller dårligere. Om vi er bedre enn andre kan ikke måles hvis du skal se det fra den vinkelen du liker å se det, men fuckin' hell er vi fantastiske. :cool:

 

Sorry ass, det at en drøss med sofasupportere deltar på slike "opprop" mot kanskje de mest håpløse klubbeierene i historien er ikke nok. Dere er ikke det fnugg bedre enn "oss andre", det er det på tide at vi får slått klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd det ikke er på Anfield, men der tør han vel ikke bevege seg nå.

 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor dette er en sak i det hele tatt, spesielt med gårsdagens resultat i retten i London tatt i betraktning. Det var jo ingen tvil om hvem som hadde retten på sin side, at H&G er de som har opptrådt klanderverdig og brutt kontraktene. Argumentet Hicks bruker om at Liverpool kan selges for $600M-1B er jo utter bullshit med dagens situasjon. Fyren er hjernskada.

 

Hva de planlegger aner jeg ikke, for dersom rapportene stemmer så vil de jo sitte igjen med null uansett når RBS overtar. Vi kan bare be om at de aldri vil lykkes med hva faen enn de tenker på, men det virker som det praktisk talt er helt umulig å bli kvitt de med mindre noen drar opp Onkel Skrue-pengene Hicks ser for seg, men som aldri i verden kommer til å skje.

 

Hicks er enten en gammel Texas-venn av dommeren, har betalt han rimelig greit eller har bevis på utroskap, for dette er faen ikke mulig.

 

Edit:

Sorry ass, det at en drøss med sofasupportere deltar på slike "opprop" mot kanskje de mest håpløse klubbeierene i historien er ikke nok. Dere er ikke det fnugg bedre enn "oss andre", det er det på tide at vi får slått klart.

1) Hvor sa jeg vi var bedre enn andre? Leser du i det hele tatt?

2) Hvis jeg mener vi er bedre enn alle andre, så mener jeg det og "sofasupportere" som deg kunne ikke fortalt meg noe annet uansett. Det må vi bare få slått klart.

Endret av Hewitt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fysjamei Super! Fysjamei!

 

By the way: At Hicks og co gjør alt de kan for å beholde Liverpool og gjøre ting på en annen måte skulle da pokker meg bare mangle. Slik eg leser saken så har de blitt tatt bakfra så sinnsykt hardt av Broughton og co at det lukter fis enda.

 

Selvsagt vil de gjøre ka de kan for å få mest mulig ut av dette salget. De driver ikke veldedighet. De har ingen forkjærlighet for klubben. For deres del er Liverpool et prosjekt på å tjene mest mulig penger. Så at de gjør som de gjør viser bare at de faktisk har litt baller, noe man ikke skulle tro fra før av.

 

Men eg vil virkelig håpe de taper og går så til de grader på snørra. For drittsekker som det der trengs ikke i PL.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Goldwing argumenterer mot at Liverpool-supporterene ikke er "verdens beste". Du argumenterer mot det igjen. Men det er egentlig det samme, det jeg mente å si kom ikke så tydelig frem i innlegget. For lite kaffe.

 

@Superparanoid:

 

Det hadde vi garantert ikke, men så går ikke "vi" rundt og slenger rundt om med begreper som "verdens beste" i hytt og gevær.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Fysjamei Super! Fysjamei!

 

By the way: At Hicks og co gjør alt de kan for å beholde Liverpool og gjøre ting på en annen måte skulle da pokker meg bare mangle. Slik eg leser saken så har de blitt tatt bakfra så sinnsykt hardt av Broughton og co at det lukter fis enda.

På en god måte, ja. De ansatte Broughton til å selge klubben, og det har han virkelig gjort. De håpet kanskje ikke han skulle handle så til de grader i klubbens beste interesser, men ... At H&G blir tatt litt i senga skulle bare mangle når de har brukt klubben vår som en buttfuck-dukke i tre år nå.

 

Goldwing argumenterer mot at Liverpool-supporterene ikke er "verdens beste". Du argumenterer mot det igjen. Men det er egentlig det samme, det jeg mente å si kom ikke så tydelig frem i innlegget. For lite kaffe.

Feil. Jeg sa kun at vi er fantastiske (sett fra mitt syn), som en respons på Goldwings sedvanlige mas. Jeg skryter bevisst, fordi jeg vet at da kommer dere lurkende. Litt skryt, og pang, ulvene kommer. Sånn har det alltid vært.

Lenke til kommentar

Fysjamei Super! Fysjamei!

 

By the way: At Hicks og co gjør alt de kan for å beholde Liverpool og gjøre ting på en annen måte skulle da pokker meg bare mangle. Slik eg leser saken så har de blitt tatt bakfra så sinnsykt hardt av Broughton og co at det lukter fis enda.

På en god måte, ja. De ansatte Broughton til å selge klubben, og det har han virkelig gjort. De håpet kanskje ikke han skulle handle så til de grader i klubbens beste interesser, men ... At H&G blir tatt litt i senga skulle bare mangle når de har brukt klubben vår som en buttfuck-dukke i tre år nå.

 

Har ikke sagt noe imot at de blir tatt på senga. Men sier bare at det blir litt naivt og tåpelig å tro at de bare skal legge seg ned og gi seg. Selvsagt gjør de ikke det. Er tross alt noen dollars på spill her....

 

Denne kampen kommer til å vare lenge er eg redd. Med masse usikkerhet og spekulasjoner. Men Liverpool vant en viktig seier i går. Og eg heier på Liverpool for en gangs skyld. Neimen ikke ofte, men noen ganger er det til det beste ;)

Lenke til kommentar

Super: Du har virkelig ikke forstått noe av det undertegnede og Hoff har forsøkt å stadfeste. Nemlig at store supporterskarer er på samme nivå, med noen gode supportere og andre mindre gode supportere, alt etter øyet som ser. "Poenget" var å fastslå at o`hellige Hewitt-gang ikke har oppført seg noe bedre enn det Utd supporterne ville ha gjort i samme situasjon, ergo er deres glorifiserende-jeg en mismatch med realitetene. Capish?

 

Hewitt: Ja særlig, dine åtehistorier er det ingen som kjøper lengre. Dessuten, litt skryt? Du er en vandrende kristen mugge med selvros. Det er ikke geografisk avgrenset for Skandinavia (jmf jantelov) å mislike folk som stort sett roser seg selv ved hver minste anledning vet du, det er heller typisk for menneskeheten. Og hvorfor svarer du på innleggene mine hver gang om de kun er slitsomt mas? Svært få er adressert deg. Avstandsforelsket er du som snikleser i United "bloggen" min å greier. Godt å få DET avklart, selv om det tross alt var en dårlig bevart "hemmelighet". ;)

 

PS: Ja, det ble for ensomt i bloggen. Det var en dårlig idé må jeg erkjenne. Pyttsan pyttsan.

Edit: Termo; Kjipt. Opprett en blank kamptråd i mens da, jeg verker etter å ødelegge moroa med mine råtips som svært ofte slår til når Liverpool er i bildet.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe imot at de blir tatt på senga. Men sier bare at det blir litt naivt og tåpelig å tro at de bare skal legge seg ned og gi seg. Selvsagt gjør de ikke det. Er tross alt noen dollars på spill her....

 

Denne kampen kommer til å vare lenge er eg redd. Med masse usikkerhet og spekulasjoner. Men Liverpool vant en viktig seier i går. Og eg heier på Liverpool for en gangs skyld. Neimen ikke ofte, men noen ganger er det til det beste ;)

For så vidt ja, men en gang må håndkleet inn. Taper de igjen har de vel ikke så mange kort igjen å spille. Håper jeg ...

 

Hewitt: Ja særlig, dine åtehistorier er det ingen som kjøper lengre. Dessuten, litt skryt? Du er en vandrende kristen mugge med selvros. Det er ikke geografisk avgrenset for Skandinavia (jmf jantelov) å mislike folk som stort sett roser seg selv ved hver minste anledning vet du, det er heller typisk for menneskeheten.

Jeg har da ikke skrytt av meg selv. Jeg har skrytt av mine medsupportere, og sagt at sammen er vi fantastiske. Og for min del er det intet mindre enn the truth. Selvsagt misliker du det, men who cares. :D Liverpool har fantastiske fans! Hvorfor i helvete skulle jeg være redd for å si det og være stolt av det? På grunn av deg eller et forum? Hahah. Jeg kommer aldri til å slutte å skryte av det (om dagen lille) som det er å skryte av i vår egen klubbtråd. Never. Det er synd du føler deg så lillebror at du må angripe det hver gang, men hvis det er du må gjøre, then so be it.

 

Og come on. Game snakker om selvskryt og jantelov og what not? Til og med ikke jeg gidder ta den.

 

Og hvorfor svarer du på innleggene mine hver gang om de kun er slitsomt mas? Svært få er adressert deg. Avstandsforelsket er du som snikleser i United "bloggen" min å greier. Godt å få DET avklart, selv om det tross alt var en dårlig bevart "hemmelighet". ;)

Neida, slitsomt er det ikke, til tider er det gøy, selv om diskusjonene er en eneste lang gjentakelse. Sannsynligvis svarer jeg deg av samme grunn som du svarer meg, selv om svært lite av det jeg skriver er adressert deg.

 

Og nå må du ikke hoppe til forhastede konklusjoner. ;) Jeg leser det meste i Premier League-kategorien utenom Redcafé når jeg har tid og gidder, enten det er din daglige sutrepost, Giallos uendelige sympatilag eller Jefecito sine kjendisforelsker. Klart jeg er innom tråden din også når det skjer noe der (altså ikke ofte, høhø), og jeg bet meg godt merke i din o'hellige annonsering, og jeg må si jeg er litt stolt av meg selv nå for at jeg vedda med meg selv hvor lenge det kom til å vare. Guess what, I won. ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Farsen fortsetter. BBC melder nå at Mill Financial har overtatt både Hicks og Gilletts aksjer. I øyeblikket er vi tydeligvis eid av disse. Det hevdes også at et av Hicks underselskaper har vært med å finansiere dommer Jim Jordans valgkamp. Inhabilitet?

 

Når det er lagt ned restriksjoner mot salg av Liverpool, hvordan kan da Mill Financial ha lov til å overta Hicks og Gilletts akskjer?

 

Skal visst være ny høring i High Court klokken 15.00 norsk tid.

 

Vet ikke hva jeg skal tro her. Denne saken ødelegger i hvert fall alt som har med studier for min del. Klarer ikke å konsentrere meg et sekund før denne skandalen er over.

Lenke til kommentar

Farsen fortsetter. BBC melder nå at Mill Financial har overtatt både Hicks og Gilletts aksjer. I øyeblikket er vi tydeligvis eid av disse.

Dette kan vel ikke stemme? Såvidt jeg har registrert (har ikke satt meg så nøye inn i saken) er det kun Giletts verdier (det misligholdende lånet) som er knyttet opp mot Mill Financial.

Lenke til kommentar

Farsen fortsetter. BBC melder nå at Mill Financial har overtatt både Hicks og Gilletts aksjer. I øyeblikket er vi tydeligvis eid av disse.

Dette kan vel ikke stemme? Såvidt jeg har registrert (har ikke satt meg så nøye inn i saken) er det kun Giletts verdier (det misligholdende lånet) som er knyttet opp mot Mill Financial.

 

Jeg vet som sagt ikke lenger hva jeg skal tro, men det hevdes at de også har tatt over aksjene til Hicks.

Lenke til kommentar

Satt også og vurderte diverse scenarier her, og foreløpig sitter jeg med følgende inntrykk:

 

Mill Financial har kjøpt resterende aksjer i Kop Holding (som eier Liverpool), ikke selve Liverpool. Derfor eier Mill Financial i praksis Liverpool FC.

 

Det er imidlertid flere spørsmål her:

1. Hvis et styreflertall har vedtatt salg av LFC fra Kop Holding til NESV - hvordan kan dette endre seg selv om Kop Holding skifter eiere?

2. Må ikke PL godkjenne nye eiere?

2b. Hva skjer hvis klubben eies av noen som PL ikke har godkjent?

3. Kan ikke Hicks bare ta seg et tak og gi opp snart?

Lenke til kommentar

Min umiddelbare tanke var at Hicks og Gillett har inngått en avtale med Miller Financial. Ved at Hicks overgir sine aksjer, samt Gilletts misligholdte låneavtale sørger for at denne prostenandelen allerede er i deres hender, vil Hicks evt kunne kjøpe opp LFC på billigsalg, samt at Miller Finans tjener grove penger. Mao en slags refinansiering, bare en som Miller's får gunstig rente på.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Min umiddelbare tanke var at Hicks og Gilett har inngått en avtale med Miller Financial. Ved at Hicks overgir sine aksjer, samt Gilletts misligholdte låneavtale sørger for at denne prostenandelen allerede er i deres hender, vil Hicks evt kunne kjøpe opp LFC på billigsalg, samt at Miller Finans tjener grove penger. Mao en slags refinansiering, bare en som Miller's får gunstig rente på.

 

Tenkte på det samme når det gjelder prosenter, men tror ikke Hicks kan kjøpe Liverpool på billigsalg. Hvis det skal være noe i dette, så forutsettes det jo at MF umiddelbart tilbakebetaler alt av lån til RBS. Hvis de da selger klubben billigere enn det de har tilbakebetalt av gjeld, så har de i hvert fall ikke profittert.

Lenke til kommentar

Jeg mente naturligvis ikke bokstavelig talt, men mht tapene han står ovenfor dersom NESV kjøper klubben. Om det ligger noe i dette får han nå kjøpe klubben for deres stadfestede verdi - dvs gjelden til RBS og prosenten til Gillette, noe som igjen betyr at han kjøper tilbake sin egen bit av kaka via et hedgefond isteden for RBS (her er det naturlig med en låneavtale. noe som er svært dårlig nytt for LFC) samt Gilletts tidligere aksjepost. Noe han vel har ønsket å gjøre lenge? Dvs 100% kontroll over klubben for mindre enn (hva han selv blant annet) estimerer den til å være verdt. Til sammen vil det bety rundt £400m om jeg ikke husker helt feil av størrelsen på GG' misligholdte lån ($75m?)

 

Husk også på at Mill Finans er et amerikansk hedgefond, et som kun tenker kynisk og profittorientert. Å selge klubben for dens verdi til en random kinser er ikke inntjenende, men det er det å "låne den ut" til Hicks med høy rente, for å se kreve tilbake siden.

 

For Hicks betyr det kun en høyere rente på lånet. Win win for amerikanerne, tap tap for LFC.

 

Edit: Bare meg som syntes det er rart at mediene fokuserer på Huang som en mulig tredjepart? Et slikt sleipt trekk er ikke bare a-typisk Hicks, det sammenfaller også perfekt med utstedelsen han mottok fra retten i texas i går. Må innrømme at jeg er litt fascinert over mannens evner om dette skulle vise seg å stemme.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...