Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poster mine synspunkter etter kampen i dag her også, siden kamptråden delvis blir kuppet av hoverende, usaklige scums.

 

United vinner dessverre fullt fortjent i dag. Vi taper for et langt bedre fotballag. Konchesky, som jeg i utgangspunktet har tro på, blir altfor avventende i presset på Nani. Johnson er veldig lite besluttsom når han kommer fremover, og som en følge av dette stopper veldig mye bevegelse opp, og motstanderlaget får også etablert seg defensivt. Det mest skremmende er allikevel hvor lett scums slipper til innenfor vår 16-meter. Stopperne skal eie dette området, og det er helt uakseptabelt at Berbatov får ta ned ballen på låret, mens to Pool-spillere står og ser på. Skrtel gir meg krampenoia hver gang han er i nærheten av ballen, og uansett hvor glad jeg er i Carragher, så er jeg stygt redd for at han er over-the-top. Tror uansett Carra kan heve seg hvis vi får inn Agger for Skrtel. Han er mer stabil enn slovaken, og vi får også en ny dimensjon hva oppspill angår, da dansken er en langt mer spillende midtstopper.

 

Hvis vi ser bort fra at den feite amerikaneren muligens får refinansiert lånet sitt, og får gjennomført målet sitt om å gjøre oss til et nytt Leeds United, så synes jeg ikke alt skal svartmales. Både Meireles og Cole gir oss en ny dimensjon offensivt, og tilfører laget sårt savnet kreativitet. N'Gog står på terskelen til noe som kan ligne på et gjennombrudd, og jeg synes heller ikke Poulsen gjør seg bort. Han er etter min mening vesentlig sterkere enn Lucas. Nå har vi også gjort unna fire ekstremt vanskelige kamper. Arsenal hjemme, og United, City og Birmingham er ikke enkelt, for et lag i åpenbar ubalanse. Nå får vi bare håpe laget klarer å mobilisere frem mot neste ligakamp mot Sunderland. Synes laget virker å fungere best i 4-4-2. Det blir forutsigbart med Torres alene på topp, og han virker tydelig frustrert under disse arbeidsforholdene.

 

Med skadefritt lag, kunne jeg tenke meg følgende oppstilling:

 

Reina

 

 

Johnson Carragher Agger Konchesky

 

 

Kuyt Gerrard Meireles Cole

 

 

N'gog

Torres

 

Så lenge vi slår såpass mye langt er vi avhengige av å ha to mann som kan jage, stusse, eller finne på trøbbel.

 

Måtte styret klare å forhindre Hicks i å gjennomføre sine bestialske planer, og måtte det komme en gyllen himmel, med en syngende lerke snart.

 

YNWA

Lenke til kommentar

Det blir veldig vanskelig og uoversiktlig når du kaller både fans og spillere for scums. Lenge trodde eg Unitedsupportere hadde kommet inn på banen og inn i Reinas 16meter uten at eg såg det under kampen. Tenkte først at kanskje det var derfor Reina virket så forstyrret til tider....

 

Scums ass... Cool!

Lenke til kommentar

Det blir veldig vanskelig og uoversiktlig når du kaller både fans og spillere for scums. Lenge trodde eg Unitedsupportere hadde kommet inn på banen og inn i Reinas 16meter uten at eg såg det under kampen. Tenkte først at kanskje det var derfor Reina virket så forstyrret til tider....

 

Scums ass... Cool!

 

Ja, jøss, man må vel studere nanoteknologi for å klare å skille i dette tilfellet. Legger meg paddeflat, og beklager forøvrig ydmykt. Skal uttale meg mer konsist, og med langt større klarhet ved neste korsvei.

Endret av kvilten
Lenke til kommentar

Synest det er rart at man bruker en sånn fellesbetegnelse om en mengde folk.

 

Folk her inne liker jo ikke å bli kalt murderers når dere ikke er det.....

 

Det er vel relativt stor forskjell på scums og murderers? Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil...

 

ÅÅÅÅÅ! Eg trodde scums ble brukt i negativ forstand. Beklager misforståelsen.

 

Eg MÅ si at du er dritvanskelig å skjønne. Skulle nok studert litt flere studiepoeng i nanoteknologi.....

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at scums likestilles med f. eks. murderes, så har nok jeg rett og slett gått på en blemme. Da tar jeg selvkritikk og tar det til etterretning. Er stort sett vant til å operere på Liverpool-forumer, og der er scums en del av sjargongen. Det er imidlertid stor respekt f. eks. for den tragiske fly-ulykken som rammet et halvt århundre siden. Hvis scums er i denne kategorien, så tar jeg det som sagt til etterretning.

Lenke til kommentar

Må vel skille mellom norske wannabees og de som faktisk er fra Manchester og Liverpool der rivaliseringen har gått i generasjoner. Hvilket lag norske kids velger å heie på avhenger stort sett av hvilket lag som er best på den tiden kiden vokser opp.

 

Når det er sagt: synes man Nani er en fair fotballspiller har man et annet syn på fotball enn det jeg har. Makan til møkkamann. Synd han ikke er god, for han ønsker virkelig å bli som Ronaldo.

Lenke til kommentar

Han er dessverre uspiselig til en hver tid ja. Når jeg skriver god sammenlikner jeg han ikke med Jan Gunnar Solli, da. Jeg mener han ikke er god i forhold til Ronaldo ...

 

Så forresten flere Liverpoolsupportere som lekte fly på tribunen før kampen.

 

Fotballsupportere som skriker av full hals på tribuner i England er ofte primitive arbeidere. Hva forventer du?

 

Så dere på TV2 Sport HD? Liker at han LFC-fyren i pause mente Liverpool hadde tatt over en del av banespillet. Er feite folk med pils i lanken representativt for den jevne fotballtitter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...