Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingeting imot det, men man mister litt kredebilitet overfor den andre parten når man bruker slike kallenavn. Så det er vel heller best at man unngår det om man skal bli oppfattet som seriøs og saklig.

 

Så forresten flere Liverpoolsupportere som lekte fly på tribunen før kampen.

 

Jeg tar den til meg. Skal prøve å holde meg for god for slikt i fremtiden.

 

Apropos flylek, så gjør det meg bare flau. Synes vi skal respektere München-tragedien, og forventer at United-supportere har respekt for Hillsborough og Heysel. Legger til at jeg observerer at dette stort sett overholdes på liverpool.no, og at de som ikke gjør det fort blir arrestert av andre medlemmer. En slik justis synes jeg er bra. På tross av at jeg brukte ordet scums, så anerkjente jeg allikevel Uniteds seier i aller høyeste grad. Var ikke meningen å tråkke på noen.

Lenke til kommentar

Både Meireles og Cole gir oss en ny dimensjon offensivt, og tilfører laget sårt savnet kreativitet.

Det var vel det vi hadde håpet skulle skje, men foreløpig har det vært skralt. Cole var riktignok god mot Steua, så forhåpentligvis får vi snart se dem begge i mer stabile og kreative roller.

 

Ellers er det mye rart med Hodgson og laguttak, men dette var også noe man måtte regne med når man velger å hente en så defensiv manager. Men den spilleren som kanskje skuffer meg aller mest for tiden, er Glen Johnson. Hva har skjedd? Han startet forrige sesong helt fantastisk og ble av mange raskt regnet som det beste kjøpet i overgangsvinduet som var den gang. Siden da har det bare gått nedover. Kraftig nedover. Han bør settes på benken i de neste kampene, så han skjønner at han ikke har klippekort på laget. En teknisk spiller som han må utfordre mye mer, og ikke være den bremseklossen han er i hver eneste overgansmulighet vi får.

Lenke til kommentar

Så forresten flere Liverpoolsupportere som lekte fly på tribunen før kampen.

 

Fotballsupportere som skriker av full hals på tribuner i England er ofte primitive arbeidere. Hva forventer du?

Nei jeg sier ingenting på det, jeg bare kommenterer at det skjedde. At den gjennomsnittlige fotballsupporter nok ikke har høyere utdannelse betyr dog ikke at han skal synke så lavt. Men jeg dømmer ingen, unitedsupporterene var garantert ikke stueren de heller.

Lenke til kommentar

Nani viser nå hvertfall, til tider, litt spilleglede. Jentungen dere har på topp gikk bare rundt og sutret i hele dag.

 

Wat :roll: ?

 

Nani lå jo og rullet seg som en skutt andeunge hver gang noen var borti han. Syns Torres sutrer rimelig lite i forhold til hva han gjør på dårlige dager.

 

Det gjorde han, korrekt. Men det skal sies, til guttens forsvar, at han ble tatt stygt et par ganger også. Konzhsegipjgpoaesjngpioeasgs hadde en stygg takling og et slags slag i ansiktet, pluss at Poulsen hadde en temmelig stygt "slag" oppunder ribbeina hans.

 

Nani er til tider et 4-stjernes ludder, ja, men han ble utsatt for mye grisespill av skitne Liverpool-spillere som ikke klarte å stoppe han på lovlig vis.

 

Edit:

 

Og dessuten, det er snakk om 3-4 ganger totalt i hele kampen, dere fremstiller det slik at det er snakk om hvert andre minutt.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Både Meireles og Cole gir oss en ny dimensjon offensivt, og tilfører laget sårt savnet kreativitet.

Det var vel det vi hadde håpet skulle skje, men foreløpig har det vært skralt. Cole var riktignok god mot Steua, så forhåpentligvis får vi snart se dem begge i mer stabile og kreative roller.

 

Ellers er det mye rart med Hodgson og laguttak, men dette var også noe man måtte regne med når man velger å hente en så defensiv manager. Men den spilleren som kanskje skuffer meg aller mest for tiden, er Glen Johnson. Hva har skjedd? Han startet forrige sesong helt fantastisk og ble av mange raskt regnet som det beste kjøpet i overgangsvinduet som var den gang. Siden da har det bare gått nedover. Kraftig nedover. Han bør settes på benken i de neste kampene, så han skjønner at han ikke har klippekort på laget. En teknisk spiller som han må utfordre mye mer, og ikke være den bremseklossen han er i hver eneste overgansmulighet vi får.

 

Helt enig i at Cole og Meireles ikke har vært glimrende så langt, men jeg synes jeg ser gode tendenser tidvis. Har troen på at dette blir bra når de får spilt seg litt varme i trøya. Cole var jo så svært så uheldig med suspensjonen, og Meireles har kun vært ordentlig delaktig i to kamper.

 

Angående Glen Johnson er jeg helt enig. Han har vært den kanskje største skuffelsen så langt i år. Defensivt har han vel aldri vært spesielt dyktig, men han virker nå også direkte usikker fremover på banen. Til tider synes jeg han vandrer altfor mye med ball, og når han først kommer til innlegg har gjerne førstebevegelsen stoppet opp. Har dog troen på at han vil heve seg med Kuyt tilbake på banen. Virker som han sliter med samspillet med Maxi, så jeg har tro på at dette bedrer seg. Synes Kelly har virket frisk, så kan være en idé å matche han litt, for Johnson opptrer vel nonchalant til tider. Vil imidlertid ikke gi han opp ennå. Noen bør kanskje overfalle han med en barberhøvel. Det håret må veie minst et par kilo.

Lenke til kommentar

"Slag i ansiktet".. Et gjennomsnittlig menneske får mer vondt når h*n får en klem.

 

Ang Johnson tror jeg han savner Kuyt på høyrekanten. Siden Johnson er en veldig offensiv back, og Kuyt er en så defensiv ving, tror jeg han tør å gå på flere løp, og tør utfordre mer med Kuyt enn med feks Maxi.

Lenke til kommentar

Maxi er veeeldig opp og ned. Men han har virkelig ikke hatt noe stort toppnivå siden han kom til Liverpool. Hatt noen assist i ny og ne, men aldri veldig god.

 

Tror Liverpool trenger en Kuyt, Masche type på banen, for å ta de tunge løpene tilbake..

 

Det blir faktisk deilig å få inn Kuyt igjen. Er helt avhengige av han, så lenge vi bruker Johnson på høyrebacken. De utfyller hverandre fint. Hva Mascherano angår, så synes jeg det er helt greit at han forsvant. Han er ekstremt god defensivt, men med han på banen fyller vi samtidig en plass i midtbanen som fullstendig mangler kreativitet. Ville heller hatt inn en ny kvalitetsstopper. Carragher og Skrtels svakheter kommer godt til syne når de ikke har et cover like foran seg. Det er lett å se hvor sårbare vi er bak i midten da. Det skal allikevel være mulig å ha et tett forsvar uten å ha to defensive midtbanespillere (Alonso og Masche) foran seg. Tyder rett og slett på mangel på ferdigheter.

 

Det blir riktignok spennende å se om vi får noen forsterkninger de neste to årene. Ryktene skal jo ha det til at Hicks har fått i stand nok en refinansieringsavtale, som ikke innebærer penger til stadion eller nye spillere. Er mannen virkelig så tett? Tror han at han vil få en høyere pris på klubben ved å vente med å selge til vi er i Championship, og Reina, Gerrard, Torres, Meireles, Cole og Kuyt er i andre klubber? Greit nok at han vil ødelegge for seg selv, men han kan drite i å ødelegge Liverpool.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man si at Meireles ikke har vært glimrende når han knapt nok har spilt en kamp til nå? Synes da ikke han var dårlig i dag, ei heller knallgod.

 

Han har ikke vært glimrende i de to kampene han har spilt, men synes han har vist gode tendenser. Basert på det jeg har sett av han, så tror jeg han har kapasitet til å briljere når han har fått flere kamper. Så langt har han vært bra, men ikke glimrende...

Lenke til kommentar

Skulle ha betalt ganske mye for å ikke ha Poulsen på banen. Hva i helvete gjør den mannen i klubben i det hele tatt? Han skal IKKE spille så lenge vi ikke er helt nødt til å bruke han pga. skader. Det burde jo være åpenbart selv for Hodgson. Og Lucas da som tross alt er bedre enn den melsekken av en danske, har scoret i forrige kamp, men blir ikke brukt. Helt uforståelig. Og hvorfor brukes ikke Babel i dag? Han gjorde en bra kamp i EL nettopp og kunne godt ha kommet inn for Cole som var en av våre dårligste. Og så Agger som blir feilbrukt som VB... Listen er endeløs. Vi så også hvor utsatt Torres (igjen) er som enslig trussel oppe. Å bruke N'Gog sammen i 4-4-2 ville jo hjulpet en del tror jeg. I sum er det bare så mange ting jeg ikke forstår i hele laguttaket og tankegangen til Hodgson at jeg blir fortvilet. Men jeg var ikke akkurat happy med å få han inn heller da. Fryktet et defensivt og lite angrepsvillig lag og det er jo dette vi ser. Tror ærlig talt jeg kunne lyktes bedre, i det minste med å velge våre 11 første.

 

Nei, skaff oss Eggen, kjøp Markus Henriksen og få litt tæl og offensiv vilje i gutta.

Lenke til kommentar

Skulle ha betalt ganske mye for å ikke ha Poulsen på banen. Hva i helvete gjør den mannen i klubben i det hele tatt? Han skal IKKE spille så lenge vi ikke er helt nødt til å bruke han pga. skader. Det burde jo være åpenbart selv for Hodgson. Og Lucas da som tross alt er bedre enn den melsekken av en danske, har scoret i forrige kamp, men blir ikke brukt. Helt uforståelig. Og hvorfor brukes ikke Babel i dag? Han gjorde en bra kamp i EL nettopp og kunne godt ha kommet inn for Cole som var en av våre dårligste. Og så Agger som blir feilbrukt som VB... Listen er endeløs. Vi så også hvor utsatt Torres (igjen) er som enslig trussel oppe. Å bruke N'Gog sammen i 4-4-2 ville jo hjulpet en del tror jeg. I sum er det bare så mange ting jeg ikke forstår i hele laguttaket og tankegangen til Hodgson at jeg blir fortvilet. Men jeg var ikke akkurat happy med å få han inn heller da. Fryktet et defensivt og lite angrepsvillig lag og det er jo dette vi ser. Tror ærlig talt jeg kunne lyktes bedre, i det minste med å velge våre 11 første.

 

Nei, skaff oss Eggen, kjøp Markus Henriksen og få litt tæl og offensiv vilje i gutta.

 

Jeg er heller ikke Poulsens største fan, men synes han er et lite hakk bedre enn Lucas. Begge er dessverre alt for temposvake, men synes ikke Poulsen gjorde seg bort i dag. Han spiller riktignok altfor mange støttepasninger, og spillet har en tendens til å stoppe opp med han som ballfører. Det viktigste for meg er allikevel at ikke både Poulsen og Lucas spiller samtidig. Begge har bevist at de kan gjøre en god jobb, så lenge de har en god spiller ved sin side. Henriksen er et stort talent, men han hadde definitivt falt gjennom på tempoet han også. Vi skal huske på at Poulsen er kaptein på det danske landslaget. Kan bruke det som en liten målestokk i forhold til Henriksen (som forøvrig har stort potensiale). Jeg var rimelig fornøyd med Hodgsons laguttak i dag, men vil helt klart se Agger inn for Skrtel. Dessuten er jeg enig i at Torres blir altfor alene på topp. Han blir lett tatt ut av motstanderens stopper, og du ser på hele kroppsspråket at det lyser misnøye. Så inn med N'gog for Poulsen, og Kuyt for Maxi (når han blir klar), så har jeg troen på at vi kan plukke bra med poeng de neste kampene. Vi har jo hatt særdeles vanskelig motstand i ligastarten, så skal bli veldig spennende fremover nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...