Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Lennon er en typisk "runde backen og slå innlegg"-ving. Der trengs det ikke mye høyde. Spiller du derimot spiss må du kunne hamle opp med svære engelske stoppere. Da trengs det litt høyde og fysikk. Andrei Arshavin er en fantastisk spiller, men i de kampene han måtte spille midtspiss var han svak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pacheco virker absolutt som en svært lovende spiller, men med sine beskjedne 168 cm tror jeg han vil få problemer med å slå til i PL.

 

Kan ikke huske Messi slet nevneverdig mot United i CL finalen, bare et eksempel.

 

Hovedstyrkene til Pacheco er ballkontroll, passninger, innlegg og frispark. Man trenger ikke høyde til dette. Dog er det fordel å ha litt fysikk.

Lenke til kommentar

Messi? Tenker du på en av tidenes beste fotballspillere? Nå har ikke jeg sett så mye av Pacheco, men jeg kan ikke akkurat se for meg at han noen sinne kommer på samme nivå som Messi.

 

Hva som er hovedstyrkene hans er urelevant. Se på de mestscorende spissene fra i fjor; Didier Drogba (1,89), Wayne Rooney (1,78), Darren Bent (1,80), Carlos Tevez (1,73), Frank Lampard (1,84), Fernando Torres (1,85) osv.

 

Rooney og Tevez er de eneste under 1,80, men de er begge fysisk sterke. Som sagt må en ha fysikk og/eller høyde for å lykkes i PL. Pacheco kan selvsagt fort å finne på å være et unntak, men jeg tror han kommer til å vende tilbake til Spania innen noen år.

Lenke til kommentar

Rooney og Tevez er de eneste under 1,80, men de er begge fysisk sterke. Som sagt må en ha fysikk og/eller høyde for å lykkes i PL. Pacheco kan selvsagt fort å finne på å være et unntak, men jeg tror han kommer til å vende tilbake til Spania innen noen år.

Eventuelt andre ekstreme spissferdigheter som f.eks fart og målteft.

Lenke til kommentar

Herregud, det var snakk om høyde, ikke om det var verdens beste fotballspiller eller ikke. Jeg dro inn United da de har store og gode stoppere.

Ja, verdens beste fotballspiller er lav, stoppet høyden han i å lykkes?, nei!

Skulle muligheten være til stede for at Pache kan lykkes i PL?, ja.

Forresten er ikke de engelske reservelagskampene noen walk in the park, så det er fysisk der også.

Selvsagt er det en fordel å ha fysikken i orden når man er lav, men det nevnte jeg jo.

 

Forresten så er frisparkene til Pache til å få hakeslipp av, så jeg håper for all del han lykkes, samme hvor det måtte være.

Jeg er forøvrig ikke for å låne ham ut nå, han er snart klar og bør får prøve seg

mer for førstelaget. Han trener jo fast med dem.

Endret av guttorm
  • Liker 4
Lenke til kommentar

I alle dager! Fant dette på .no

 

''Fabio Aurelio skal ha akseptert en prestasjonsbasert kontrakt på Anfield, og returnerer til Liverpool for den neste sesongen.

Back Page Football''

 

Aurelio tilbake igjen? Samt en liten mulighet at Insua også retunerer.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...