Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så du mener at Macherano ikke er verdt £26M, men hvor mye mener du han er verdt, og hvis han selges fra Liverpool i sommer, hva tror du han går for?

Den summen en spiller er verdt har lite eller ingenting med kjøps/salgs sum.

 

Det er vel akkurat det som er poenget. Mache er ikke verdt over £20M, men kan godt bli solgt for over 30 avhengig av hvem som byr. Macherano er en spiller de aller færreste lag trenger uansett.

 

guttorm: Mener jeg leste et sted at han har en utkjøpsklausul på £30M. Hårreisende. Får håpe jeg husker feil.

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang Silva Coentrão og ukjøpsklausul:

 

guttorm: Mener jeg leste et sted at han har en utkjøpsklausul på £30M. Hårreisende. Får håpe jeg husker feil.

dette er langt fra håreisende. Reglene i Portugal er ganske klare, alle spillere skal ha en utkjøpsklausul i sine kontrakter.

 

Derfor blir samtlige spillere gitt en kunstig høy utkjøpsklausul. Men dette er mer for å takle reglene og spillerne blir så godt som aldri solgt for denne summen. Var jo en midtstopper i Porto for mange år siden som hadde utkjøpsklausul på 1 milliard.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Leste noe før idag at Maxi var på vei ut, tok det som ren sprøyt, men nå melder .no det også. Skal være på vei til Espanyol. Faen det irriterer meg, Maxi fikk et halvt år i Liverpool. Men på en annen side så kom han gratis og blir solgt for en slump penger.

Men uannsett, å selge spillere når laget sliter med dekning er ikke spesielt smart. Liverpool har tynn stall, da beholder mann spillere, ikke lar de gå.

 

 

Spillere ut

Insua

Aurelio

Riera

Yossi

 

Mulige spillere ut(spillere som har blitt linket bort)

Maxi

Mascherano

N'Gog

El Zhar

Kyriakos

Torres

Aquiliani

Agger

Lucas

Kuyt

Babel

 

Selvfølgelig drar ikke alle disse, men tipper to-tre av de drar.

 

Spillere inn

Jonjo Shelvey,

Milan Jovanovic,

Joe Cole,

Danny Wilson

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

wow, den kom som en stor overraskelse på meg at Maxi blir linket vekk. Vi har hatt han i et halvt år så skal han vekk, nei han vil jeg ha lenger ass! Han og Torres spiller bra sammen , de kjenner hverandre godt så tror Maxi ville blitt bedre og bedre i klubben om han hadde blitt.

 

 

For et halvt år siden kom Maxi Rodriguez til klubben fra Atletico Madrid, men til tross for noen gode kamper mot slutten av forrige sesong skal ikke den argentinske landslagsspilleren være i Roy Hodgsons fremtidsplane

okey? please tell me why roy ? why? :dontgetit:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har prisantydning på Silva Coentrão?

Noe rundt £20 Millioner.

 

Ang Silva Coentrão og ukjøpsklausul:

 

Derfor blir samtlige spillere gitt en kunstig høy utkjøpsklausul. Men dette er mer for å takle reglene og spillerne blir så godt som aldri solgt for denne summen. Var jo en midtstopper i Porto for mange år siden som hadde utkjøpsklausul på 1 milliard.

Forsåvidt sant det, men det er en grunn til at storklubbene har backet ut. Han var i første omgang linket til Real Madrid før årets VM, og etterhvert til Roma. Deretter tok interessen helt av, og ryktene flommet over. Benfica er som kjent ikke lette å forhandle med, så en høy sum er å forvente.

Lenke til kommentar

Hvis Macherano er verdt £15M så har jeg tungt for å se at Centrao er verdt 33% mer ...

Guttorm ba om en prisantydning, han spørte ikke hva han egentlig er verdt. Og skal vi tolke ryktene, verdiene de anslår, og hvilke klubber han har blitt linket til så havner vi på drøye £20 Millioner.

 

For min egen del er ikke han, Coentrao, verdt mer enn £6-7 Millioner. En over gjennomsnittlig god sesong i Liga Sagres + et godt men kortvarig verdensmesterskap holder ikke til noe mer, synes jeg, rent subjektivt.

 

Når det er sagt så skjønner jeg godt hvorfor Benfica prissetter han så høyt. De har allerede solgt Di Maria, deres viktigste spiller i fjor høst (Spesielt), itilegg er det flere storklubber som snuser på David Luiz av mangel på gode midtstoppere. Ramires og Luisão er også to spillere som blir ryktet.

 

Har tro på at Cardozo kan få seg en ny arbeidsgiver iløpet av sommeren også. Forlater Dzeko Wolfsburg, Huntelaar Milan, Balo Inter og hele den balletten der, så bør det gjøre en overgang for Cardozo mulig. Cardozo som erstatter for Dzeko er ingen utenkelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...