Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke tur, jeg bor i England. :p

 

Men det hadde jo vært veldig morro da, åpnet jo for forslaget gjennom et emne for lenge siden, og siden har jeg sett flere andre også dra opp forslaget. Det hadde vært veldig moro, men er også vanskelig å få organisert. Men så klart, man behøver jo ikke være mer enn 4-5 personer for å få til en morsom Liverpool-tur. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du har tenkt deg med tanke på at du skriver "fet liverbird" og at du skal bygge videre på en allerede eksisterende tatovering, tenker du da litt effekter og sånt, eller bare liverbirden akkurat som den er i logoen? Kan uansett søke på liverbird på google bildesøk så kommer det opp en del, både av den normale, litt redigerte og med 3D-aktige tegninger.

 

Selv har jeg bare liverbirden slik den er i logoen som fyller underarmen, ganske enkelt og et nydelig motiv.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

I T-skjorte-avdelingen hos Samdodds.com er det en del T-skjorter med bare Liverbird. Kan du bruke noen av dem?

 

Alternativt, her er en clean:

 

Linket bilde. Klikk meg, klikk meg.

 

 

mange fete på den siden du ga meg, nå har jeg You'll Never Walk Alone i ett banner nedover hele underarmen og nå tenkte jeg å dekke hele underarmen så må finne meg ett bra utgangspunkt med liverbirden. vil prøve å finne en som er lagd som en "ekte" fugl da.

Lenke til kommentar

SamDodds har mye kule skjorter og annen Liverpool-merch. Kjøpte nye hjemmedrakta der, bl.a.

 

Forøvrig, hvis du skal ha en litt mer "levende" Liverbird enn den i crest'en, kan du kanskje bruke den her:

 

Clicka clicka

 

(eller noe annet du finner med Google-Image-søk på Liverbird... ;))

 

ja den var fet. Vet dere forresten om noen steder der man får bortedrakta i langarmet? tenkte å gå for det i år.

Lenke til kommentar
Ifølge Liverpool Echo ønsker ikke de røde å selge Maxi Rodriguez eller låne ut Dani Pacheco. Kjøp av Luke Young lagt på is og Emiliano Insua fortsatt på Melwood.
Yey bare gode nyheter for min del :) Maxi MÅ bli på Anfield minst en sesong til, og Insua vil jeg forsatt ha på venstrebekken men jeg tenker meg at han forsvinner etterhvert dessverre. Pacheco må vi satse på , han virker til å ha stort potensial.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...