Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tror Hodgson vil selge for alt over £26M. Personlig mener jeg vi burde klare å få £30M for han, spesielt hvis Rafa akkurat har fått en god bunke cash for et 3-4.valg på spissplass.

Er vel strengt talt Purslow som tar den avgjørelsen og ikke Hodgson. Og er Purslow fornøyd med avtalen, så selges det.

 

Vi kan selvsagt selge Macherano, han er ikke så vital for laget som f.eks Torres eller Reina, men da er vi nok avhengig av å erstatte han med en annen profilert spiller for å signalisere at vi satser og ikke bare selger unna.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om vi selger Masche så håper jeg vi bruker pengene på en mer offensiv erstatter. Er ikke nødvendig med et anker i troppen som er så defensiv som Masch, selv om jeg også mener han er en god pasningsspiller og ikke så ubrukelig fremover i banen som Hyrlen vil ha det til.

Lenke til kommentar

Selv Lucas er bedre enn han offensivt, så ja, på toppnivå er Masche ganske så ubrukelig fremover. Derav brukes han heller ikke offensivt. Ja han kan slå støttepasninger, skikkelig flink er han også til det. Det jeg kan berømme han for er at han faktisk henter ballen bak i forsvar og fører den fremover når forsvaret bak ikke evner. Han skjønner tanken rundt pressledd og hva hans oppgaver er når han har spilere som Carragher bak seg. Han er også stort sett alltid spillbar for forsvaret og under etablering av spill. En ok spiller i mine øyne, som egentlig burde bli i Liverpool, for der passer han best av de store klubbene.

 

Se der, jeg kunne gi han litt skryt også :)

Lenke til kommentar

Grå og kjedelig spiller som egentlig er nokså lett å ersatte, men spissferdigheten hans er bortimot hysterisk. Tviler på at man finner særlig bedre sklitakler enn Macherano i moderne fotball. Carvalho for noen år siden og Titus Bramble (tro det eller ei) er de eneste jeg kommer på i farta.

 

Macherano vs Scholes i taklinger haha. Tror ikke du finner større sprik om du leter blant de mest konservative rednecks og Osama bin Laden muslimer.

Endret av Game
Lenke til kommentar

670 millioner for Torres, er dette i nærheten av hva vi faktisk kan selge for?

 

Personlig synes jeg det er helt greit å få med et par spillere fra City med på kjøpet og senke budet. Vi trenger jo britiske spillere, venstreback og spisser.

Hva med:

Wayne Bridge

Emanuel Adebayor

+ 500 millioner

= Ja takk!

 

Hvor mye er Torres som bare spiller 25-30 kamper i en 54-60 kampers sesong faktisk verdt?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHA Adebayor i Liverpool?? Må være noe av det mest latterlige jeg har lest i denne tråden på lang lang tid. Enig med Erlend, ville ikke hatt ham omså vi fikk betalt for å ha han i klubben. Kvalm fyr som jeg ikke har noe til overs for. Han er heller ikke i verdensklasse. Men ja nesten 700 mill for Torres så er det bare å selge så lenge vi får bruke pengene til å kjøpe spillere for og ikke som lommepenger til The Yanks. Torres går jo skadet så mye uansett. Vil hate han om han går til en annen engelsk klubb uansett.

Endret av Jefecito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Emanuel Adebayor? Eier du ikke smak?

Betyr moral og ære absolutt ingenting for deg?

 

hehe, veldig opphengt i Adebayor her ser jeg.

 

Tenk heller, bytte 2 spillere + 500-550 millioner mot Torres. Er det da verdt å selge vår beste spiller?

 

dumt av meg å skrive konkrete forslag på spillere skjønner jeg.

 

Personlig ville jeg solgt Torres for 670 millioner til utlandet. Men når en konkurrent i PL kjøper så vil jeg ha med spillere i tillegg som gjør handelen mer attraktiv.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Bridge var greit. Adebayor absolutt ikke. Jeg tar gjerne spillere i fra City. Ireland er jo spennende, sies at han er på vei ut også pga en krangel med Mancini.

 

 

Edit; med spillere fra City så mener jeg enkelte av spillerne og ikke pengehorene som f.eks Adebayor er.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Emanuel Adebayor? Eier du ikke smak?

Betyr moral og ære absolutt ingenting for deg?

 

 

dumt av meg å skrive konkrete forslag på spillere skjønner jeg.

Nei, men det var dumt(ubeskrivelig) av deg å ønske akkurat den spilleren. Tilogmed Tevez hadde vært bedre, men ikke mye.

 

Men to spillere pluss 500-550 millioner for Torres hadde ikke vært så dumt. Men å selge Torres til en konkurernde lag er ikke spesielt smart det heller.

Lenke til kommentar

Bridge var greit. Adebayor absolutt ikke. Jeg tar gjerne spillere i fra City. Ireland er jo spennende, sies at han er på vei ut også pga en krangel med Mancini.

 

Edit; med spillere fra City så mener jeg enkelte av spillerne og ikke pengehorene som f.eks Adebayor er.

 

Jeg ville gjerne ha Van der Vaart/S.Ireland under Benitez og 4-2-3-1. Men med Hodgson som liker 4-4-2 synes jeg en slik spillertype blir vel overflødig når vi har Gerrard & Aquilani i stallen fra før.

 

Slik det ligger ann nå så må jo Aquilani benkes om vi spiller med to spisser. Hvor skal man da få inn Ireland? Men synes absolutt han er en meget god spiller og britisk som er et stort pluss. Kunne vi solgt Aquilani for £16-18M og hentet Ireland for £10M hadde jeg sagt ja takk. Slik troppen er idag trenger vi ikke flere offensive sentrale midtbanespillere.

Lenke til kommentar

Snakker vi rundt £70M så er det nesten for mye penger til at vi kan takke nei til en såpass skadet spiller, selv om han i form er pur verdensklasse og vi alle er forelsket i ham. Jeg håper jo innerst inne at han blir, han er en viktig brikke i laget vårt, men som sagt, det er nesten dumt å si nei til så mye penger, forholdene tatt i betraktning. Det forutsetter at vi greier å gjøre nok ut av pengene til at vi styrker laget fremfor å svekke det.

 

Men Torres i en annen engelsk klubb ville jeg spydd av, og jeg tror heller ikke Torres er typen til det ut ifra tidligere ting han har sagt. Får håpe ikke klubben presser på.

Lenke til kommentar

Av erfaring så blir nok pengene brukt til alt annet enn å styrke laget.

 

Men å gå til city?!!! Jeg håper ikke Torres er så dum. Håper heller vi selger han til Spania neste år for en greit sum, selv om 670mill er sykt mye penger, som gjeldsslavene fra statene gjerne vil ha kloa i.

Lenke til kommentar

Nei, men det var dumt(ubeskrivelig) av deg å ønske akkurat den spilleren. Tilogmed Tevez hadde vært bedre, men ikke mye.

 

This. Tevez anyday, selv uten +`en for å plage United folka.

 

Altså Hyrlen, det er slettes ikke usansynelig at prisen på Masche blir 30£ mill. Gått galskap i spillerpriser og hva man betaler.

 

Om Torres går til City har alt bare vert tomprat, og det nekter jeg å tro. Som Hewitt er inne på, han er veldig mye skadet, men å kvitte seg med ham stemmer liksom ikke.

 

Ireland har jeg hatt lyst på i et par sessonger, om vi får ham billig. Husk at Gerrard også går mye skadet. Vi har plass til Ireland, om det skal være en prioritet er en annen sak.

Lenke til kommentar

Altså Hyrlen, det er slettes ikke usansynelig at prisen på Masche blir 30£ mill. Gått galskap i spillerpriser og hva man betaler.

Reel markedsverdi for en defensiv midtbane med så lite stjernefaktor kommer ikke i nærheten av den prisen. Men nok om den driten.

 

670 mill for en spiss dere knapt får brukt, selg.

Lenke til kommentar

Altså Hyrlen, det er slettes ikke usansynelig at prisen på Masche blir 30£ mill. Gått galskap i spillerpriser og hva man betaler.

Reel markedsverdi for en defensiv midtbane med så lite stjernefaktor kommer ikke i nærheten av den prisen. Men nok om den driten.

 

670 mill for en spiss dere knapt får brukt, selg.

Men ikke til City, en konkurrent mtp topp 4. Ser bare hva Tevez gjorde mot United etter overgangen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...