Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Absolutt. Jeg tror ellveren vår kunne vunnet Premier League - helt seriøst. Men svakheten vår er troppen, og nivåforskjellene på de "gode spillerne" og "back-up-spillerne". Skader, suspensjoner og hvile er helt umulig å unngå i en så lang sesong, derfor må også bredden i troppen være veldig god for å kjempe i toppen. Vi mangler veldig mye på kvaliteten i troppen sett over ett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å lage kvalme eller noe, men ble litt nysgjerrig:

 

Hva genialt har Hodgson gjort? Sånn bortsett fra Cole (som egentlig kun handlet om å gi fyren nok lønn så kom han) hvordan vet man at noen av overgangene er geniale?

 

Er ikke det litt tidlig å si?

Som alle sikkert vet var ikke jeg den som gråt mest når Benitez forsvant, men jeg var redd tidspunktet var uheldig med tanke på hvor dårlig økonomien i klubben var nå. Hvem skulle så ta over? Vi ville neppe ha råd til å ansette hvem som helst. Enda reddere ble jeg når Hodgsons navn stadig dukket opp. Selv Benitez virker jo offensiv i forhold til Hodgson når det kommer til spillestil.

 

Skepsisen er der fortsatt, men nå som han er ansatt vil jeg selvfølgelig gi ham sjansen til å motbevise min skeptisme. Og han har allerede overrasket meg positivt på flere måter. Joe Cole ser jeg definitivt på som positivt, han har fått Gerrard og sannsynligvis Torres til å bli. Vi har fått inn andre spillere som jeg synes virker spennende. Selv om disse kanskje er Benitez' fortjeneste, så har det i alle fall skjedd mye på kort tid med Hodgson. Virker mye mer handlekraftig her enn det Benitez noen gang har vært.

 

Så kommer kampen i dag som gjør meg litt mer betenkt igjen. Vi var bunnsikre bakover, men offensiv styrke var total mangelvare. Dette var som å se Fulham spille. Men det var hans første kamp, og det med et lag som garantert ikke kommer til å spille mye sammen når alvoret starter, så jeg skal ikke legge så mye i denne kampen.

Lenke til kommentar

etter at Hodgson kom inn ble plutselig Wilson og Shelvey kjapt klare - spillere vi har vært linket til en evighet.

 

Shelvey ble signert i April mens Rafa var sjef.

 

Hodgson har ingenting med kjøp og salg å gjøre, som han har gått ut og sagt selv:

“If you want to know about transfer targets, and how things are progressing, you’ll have to ask Christian Purslow because he’s the man looking after those discussions, not me.”

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Vi får håpe på noe av det samme som har skjedd i Viking etter trenerbyttet. Hele laget og personellet har fått en ny gnist og giv etter at Hareide ble ansatt. De gleder seg nå til å gå på jobb, og det merkes på alle. Det sies den positive holdningen til Hareide har gjort at de har fått troen tilbake. For Viking sank dypt under Røsler, og jeg tror det var mange forskjellige meninger ute å gikk, akkuratt slik som ved Benitez.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Altså, når man har vært stuck med Rafa i 5 år, så blir alt annet genialt i forhold. :)

 

Utakknemlige, smålige, ubrukelige "fan".

 

Rafa ga oss MYE. Blant annet CL-gull (brenn i en skog, Houllier) og andreplass i serien, noe som er mer verdt enn alt annet (førsteplassen ja).

 

Hodgson er sannsynligvis ikke en like god manager som Rafa, men han er kanskje mer rett for oss. For vi er ikke en maskin, som Rafa la opp til. Noe han gjorde rett i. Men H-man kommer til å gi oss CL plass neste år (setter en hundrings på #3) og forhåpentligvis kamp om seieren i serien, FA og CL året etter.

 

Jeg elsker klubben vår. Og jeg er IKKE misfornøyd med valget av manager, selv om jeg trodde jeg skulle bli det. Liverpool kan aldri få en Nordli-effekt fordi vi er et fenomen. Og jeg håper ånden lever enda. For da kan vi voldta PL neste år. Selv om vi spiller 4-4-2.

Lenke til kommentar

Shelvey ble signert i April mens Rafa var sjef.

 

Hodgson har ingenting med kjøp og salg å gjøre, som han har gått ut og sagt selv:

“If you want to know about transfer targets, and how things are progressing, you’ll have to ask Christian Purslow because he’s the man looking after those discussions, not me.”

Selvfølgelig, my bad.

 

Altså, Hodgson har selvfølgelig mye med kjøp og salg å gjøre. Han er tross alt klubbens manager. Han dysser litt ned sin egen rolle for å legge ansvaret/spørsmålene over på noen andre, han sa blant annet selv etter at Cole var signert at han hadde hatt en lang samtale med ham noen dager tidligere. Men Hodgson er ikke med under forhandlinger og slikt, der har man jo egne folk.

Lenke til kommentar
Snipp

Snapp

Snute

 

Eg skjønar godt ka du meinar Super!

 

Altså, når man har vært stuck med Rafa i 5 år, så blir alt annet genialt i forhold. :)

Hehe.... Ja, man kan bli litt frustrert når det handles inn spillere man absolutt ikke ser et behov for. Men Torres alene bør nesten veie opp for de fleste av de andre litt snodige kjøpene opp gjennom.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Så kommer kampen i dag som gjør meg litt mer betenkt igjen. Vi var bunnsikre bakover, men offensiv styrke var total mangelvare. Dette var som å se Fulham spille. Men det var hans første kamp, og det med et lag som garantert ikke kommer til å spille mye sammen når alvoret starter, så jeg skal ikke legge så mye i denne kampen.

 

Jeg tror ikke vi skal bruke kampen i går som målestokk for hvordan det kommer til å bli. Det var tross alt veldig mange unge og urutinerte spillere på banen. Heldigvis, for det var trist angrepsfotball.

Lenke til kommentar

Hva har Huntelaar vist i andre ligaer enn den Nederlandske? Ingen verdens ting. Møkkaspiller.

Herregud, for et standpunkt du, åpenbart, har befestet deg i?

 

Hva har Huntelaar fått? Ingen verdens ting. Lite spilletid samt ingen tillit. Dessuten, når han har blitt brukt (Både i Madrid og Milan) så har kvalitetene hans blitt direkte misbrukt. Han er en typisk box-to-box spiller, hvor han får frem de ekstreme avslutnings egenskapene han har. I begge lag har han mått bevege seg i mye større grad enn tidligere, til og med være med hjem på egne cornere. Dette skal ikke være Klaas Jan Huntelaar sine oppgaver.

 

Tankeløs signering av både Real Madrid og Milan, selv om sistnevnte uten tvil er værst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...