Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens tenker Giallorossi på en "box-spiss" som er en HELT annen spillertype enn en box-to-box-spiller. En boks-spiss ligger som "navnet" tilsier inne i boksen og hamrer inn avslutninger fra alle tenkelige kanter.

 

(når det gjelder håpløse kommentatoruttrykk så ergrer jeg meg fortsatt grønn over at Viasat har greid å innføre "innspark fra 5-meter". Jeg så faktisk den kampen der Stokke og Davidsen ble "enige" om at "utspark" var tåpelig fordi "dæm sparke jo bailln INN på banen". Jeg gremmes, men husker for mitt liv ikke hvilken kamp det var)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Box-to-box spiller er en spiller som jobber beinhardt fra 16-meter til 16-meter. Altså ikke Huntelaar.

En liten feil lirket seg inn, det er som Leo_Khenir sier.

 

Ellers vil jeg ha meg frabedt ALL bruk av håpløse uttrykk oppfunnet av Fjørtoft/Nils Johan Semb i fremtiden.

Nå vet jeg ikke hvilke uttrykk du henviser til, da jeg ikke hører eller ser på verken Fjøra eller Semb.

Lenke til kommentar

Liverpool møter Rabotnicki i 3.kvalikrunde i Europa League.

Woopi.

 

Det hevdes også at Huntelaar er observert på Manchester airport. Samt Liverpool og United skal vist prøve å hente den brasilske Hernandes for 8,4mill.

 

http://community.footballpools.com/blog/2010/07/22/hernanes-liverpool-man-united-chase-dazzling-84m-brazilian-playmaker/

 

Hogson ønsker også å hente Hyppië tilbake. :D

Lenke til kommentar

Har skaffet meg E-Season og fikk sett 2 omgang av kampen i går. Grei gjennomføring selv om angrepsspillet som nevnt var labert. Men tatt i betraktning at vi møtte et lag som er på et annet fysisk nivå foreløpig (sesongen i Sveits har startet) og at vi er uten: Torres, Gerrard, Kuyt, Cole, Babel, Jovanovic, Johnson og Agger for å nevne noen er jeg ikke bekymret enda. Gledet meg faktisk en del over å se at Hogdson virker å ha fått lagt en bra defensiv struktur med "b-laget". Det offensive bør komme med spillerene nevnt over.

Lenke til kommentar

Haha, sykt. Mange greske fans er jo kjent for entusiasmen da. Men å ta såpass av for en middelmådig ving er litt drøyt. Men faktisk ser jeg ikke bort ifra at han kan bli god i den greske og langt dårligere serien, han har absolutt teknikk og potensiale. Men Premier League ble for tøft til å prestere stabilt bra. Etter krangelen med Benitez og en medspiller var det egentlig ingen vei utenom porten, og det er jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar

Ser da ut som en helt ordinær husfest på albert docks, så jeg ser ikke hvor alt fusset i denne tråden kommer ifra.

 

Ser ut som Hodgson har mer teft enn Benitez hadde og jeg liker managere som er ærlig med supporterne i meida. Akuratt på det siste aspektet er jeg littegrann misunnelig faktisk.

Lenke til kommentar

Litt morsomt blogginnlegg fra .no

 

Derfor er eg heller ikkje veldig uroa over at namnerekka for dei nyankomne til klubben vår så langt i sommar stinkar. Roy, Joe, Danny, Jonjo, Milan - omtrent som henta frå ein mafiafilm frå the Bronx, New York. Folk som skyt før dei spør. Intellektuelle samtalar skjer ikkje kvart tiår. Knekte kneskåler til frokost og strippeklubbar til kvelds. Ei uendeleg rekke av tvilsame assosiasjonar. Men som sagt - namnet skjemmer ingen!

 

:whistle:

 

EDIT: Også pressen tuller med Houllier nå. Trykk.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Fra DailyMail/VG:

Et bud på Mascherano er ventet neste uke. Liverpool skal ha verdsatt spilleren til 30 millioner pund, men den italienske klubben er antatt å legge budet nærmere 20 millioner pund - og eventuelt tilby spillere i retur.

 

Hvilke spillere i Inter kunne vi tenkt oss for Macherano hvis vi får £20M i cash + 8-10M i spillerbytte?

Lenke til kommentar

Fra DailyMail/VG:

Et bud på Mascherano er ventet neste uke. Liverpool skal ha verdsatt spilleren til 30 millioner pund, men den italienske klubben er antatt å legge budet nærmere 20 millioner pund - og eventuelt tilby spillere i retur.

 

Hvilke spillere i Inter kunne vi tenkt oss for Macherano hvis vi får £20M i cash + 8-10M i spillerbytte?

Mario Balotelli hadde vært nice, men han har dessverre hatt dårlig disiplin. Nå er det vel egentlig akkurat det som kan føre til at de velger å selge ham da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...