Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere fikk f.eks en straffe dere aldri skulle hatt mot Arsenal i fjor, det må være fantastisk bittert for en Arsenal-fan å ta.

 

En feil er ikke så bitter, men minst 3 feil. Det er faen meg bitter, liverpool må absolutt gulle(ha flaks) hele tiden!

Lenke til kommentar
Det var en stor prestasjon, ingen tvil om det. Men dagens Real Madrid er IKKE topp 5 i verden.

 

Med de spilleren de har så hadde de lett vært topp fem hvis de faktisk hadde giddi og spillt fotball og ikke gått fotball, de tusler jo rundt og tror de skal vinne kampene sine, kanskje for 5-10 år siden men ikke i dag heldigvis...

Lenke til kommentar
Å at jeg påstår dette er etter X antall poster fra deg der du utbasunerer at vi kun hevder dere har flaks, dommerhjelp og at det andre laget spilte ræva. Å fullstendig dreper enhver diskusjon rundt temaet med slike beskyldninger.

Men ærlig talt, det er da X antall poster her som nettopp hevder vi har flaks. Skjer nesten etter hver eneste kamp vi vinner. Er vel ikke unaturlig at man da svarer? Dessuten har jeg aldri gått inn for å provosere, verken i denne tråden eller i deres - slik ENKELTE andre opplagt gjør.

 

Når det er sagt, så er det ikke lett å diskutere på et forum. Sannsynligvis har vi sikkert begge misforstått masse av hva hverandre har sagt, og/eller oversett ting som er viktige for sammenhengen osv. I tillegg har sikkert (i alle fall jeg) formulert meg dårlig fra tid til annen. Enkelte ting er rett og slett umulig å forstå når man bare leser det. Du tror f.eks. jeg er bitter. Ha, du skulle sett meg du. ;) Skal vi ta en diskusjon over en kopp kaffe isteden kanskje?

Ja det er mange som mener dere har hatt flaks, jeg er en av dem. Mye gikk deres vei før nyttår. Men det blir ropt ut hver gang det diskuteres rundt en dommeravgjørelse, å setter en effektiv stopper for enhver saklig diskusjon. Anyway, nei du har ikke provosert. Ikke at jeg ser noe galt i noen små lyskespark i ny og ne.

 

Vel jeg drikker ikke kaffe, men pils drikker jeg :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Vel jeg drikker ikke kaffe, men pils drikker jeg :)

Ikke jeg heller faktisk. Var vel mer et uttrykk for at det oftere er lettere å diskutere face to face, enn over et forum. Pils drikker jeg også. Men tenker vi lar den ligge der inntil videre. ;)

 

Jeg håper vi unngår engelsk motstand, bortsett fra det tar jeg hva som helst.

Lenke til kommentar
Det er kjipere når uflaks avgjør tettere oppgjør, som for eksempel når Terry sendte VDS feil vei i fjorårets finale, men sklei. Det er kjedelig.

 

Ikke enig. Det at Terry skled var helt og holdent hans feil, og det måtte laget hans betale for. Det blir litt det samme som å si at det var kjedelig av VDS sklei på målet til Lampard. Dommeravgjørelser derimot, det er virkelig kjedelig. Dere fikk f.eks en straffe dere aldri skulle hatt mot Arsenal i fjor, det må være fantastisk bittert for en Arsenal-fan å ta.

 

Var jo straffe Arsenal skulle hatt på Emirates, mer enn straffen Liverpool fikk på Anfield som var verst. Hva var tredje feilen Fox?

Lenke til kommentar
Vel jeg drikker ikke kaffe, men pils drikker jeg :)

Ikke jeg heller faktisk. Var vel mer et uttrykk for at det oftere er lettere å diskutere face to face, enn over et forum. Pils drikker jeg også. Men tenker vi lar den ligge der inntil videre. ;)

 

Jeg håper vi unngår engelsk motstand, bortsett fra det tar jeg hva som helst.

 

Du inviterer meg på date, men så ikke?!

 

Dere/vi kan ikke trekke Engelsk før Semien vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...