Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jess, fy flate så jævla herlig. Vi knulla faen meg Madrid så hardt at neste gang de skal til Anfield holder de seg nok hjemme. Nå gler jeg meg til å høre fra et par kompiser som er RM fan og var så arrogante og selvsikre på at dette tar de glatt. Det var etter 6-1 seieren deres mot betis.

 

Spearing viste oss i tillegg klasse når han kom inn. Lucas gjorde det godt. Og Dossena var jo fantastisk.(siden han gålla)

 

 

Og Torres, herregud så jævlig fantastisk han var. Snakk om å være jævlig keen på å knuse RM.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

HerreGUD for en gjennomført kamp.

 

Vi burde vell ledet 5-0 til pause, men Casillas var fantastisk. Det sier litt om prestasjonen vår når vi slår REAL MADRID 4-0, og Casillas var lagets beste spiller.

 

Greit nok at det ALDRI var straffe, enda jeg synst det ser ut som Heinze PRØVER å handse, men er heldig ved at ballen bare treffer skuldra. Men drit i det. Vi fikk dommerhjelp, juhu. Vi hadde vunnet fordiom.

 

Gratulere med supportere! Det eneste skuffende med gårsdagen var at jeg ikke stod på The Kop..!

Lenke til kommentar

Problemet er jo at linjemannen var sikker på at han slo ballen med underarma, noko han viste når Heinze protesterte etterpå. Det vil jo seie at han egentlig ikkje såg kva som faktisk skjedde, muligens fordi det var ein spelar imellom. Det som er dumt i den situasjonen er at linjedommaren griper inn i ein situasjon der han umulig kunne vere sikker på kva det var som faktisk skjedde. Om han faktisk såg kva Heinze gjorde og fortsatt markerte for hands, så bør han ta en tur til optiker.

 

Når det er sagt så tar det ikkje noko vekk ifrå at de var milevis bedre enn Real, og så lenge de går klart ut å seier "greit, dommaren dreit seg ut" så er det greit. Dersom du derimot vil begynne å forsvare dommaren, så vil folk med en gang begynne å syte som du seier fordi enkelte føler dei har sett det samme tidligare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis dommere kun skulle blåst i situasjoner der de var 100% sikre, hadde fotballen sett rar ut. Dommere er skeptiske i mange situasjoner, noe vi blant annet så i situasjonen der Torres scoret. Dommeren tok fløyta til munnen, men blåste ikke. Fra linjedommeren sin vinkel så det ut som hands og derfor handlet han. Selvsagt var det ikke straffe, men jeg tviler på at det der var situasjonen som avgjorde kampen. Liverpool var det beste laget og hadde sannsynligvis vunnet uansett.

 

Det er kjipere når uflaks avgjør tettere oppgjør, som for eksempel når Terry sendte VDS feil vei i fjorårets finale, men sklei. Det er kjedelig.

Lenke til kommentar

Er heilt enig i at de heilt sikkert hadde vunne sjølv uten straffa, Real var rett og slett ikkje gode nok verken kollektivt eller individuelt. Eg syns forresten ikkje det var noko gale i målet til Torres, sjølv om at Fjøra og fjærkrea i studio til Viasat kakla vilt i pausa. Der er det heller snakk om to elendige forsvarsjobbar av Cannavaro og Pepe.

 

Men samtidig, straffa påvirkar sjølvsagt Real-spelarane, som der og då føler at dei har mykje mot seg, og sånn sett er det med på å påvirke kampen. Det kunne blitt ein meir spennande kamp utan straffa, men det blir sjølvsagt berre spekulasjonar.

 

Gratulasjonar med seieren blir herved overbragt. Kven håper de på å få i kvarten?

 

Edit: Terry - kjipt? Neissda, eg syns det var heilt greit.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det var faktisk latterlig mye som gikk i mot Real Madrid i går. Alt fra dommeravgjørelser, feilpasninger, feiltaklinger, publikum og Fernando Torres. Det var nesten et lite antiklimaks.

Lenke til kommentar

Ja har du sett, trur nesten Uefa må sjå litt på det der. Kanskje ein må begynne med handicap?

 

Veldigsaklig: Inter ja, eg håper ikkje det blir mulig sjølvsagt. Har trua på at det ikkje vil komme til å skje også, men det får vi sjå i kveld. Trur faktisk at med unntak av Villareal eller vinnaren av Atletico-Porto, så blir det uansett mykje tøffare enn de fikk det mot Real.

Lenke til kommentar
Det er kjipere når uflaks avgjør tettere oppgjør, som for eksempel når Terry sendte VDS feil vei i fjorårets finale, men sklei. Det er kjedelig.

 

Ikke enig. Det at Terry skled var helt og holdent hans feil, og det måtte laget hans betale for. Det blir litt det samme som å si at det var kjedelig av VDS sklei på målet til Lampard. Dommeravgjørelser derimot, det er virkelig kjedelig. Dere fikk f.eks en straffe dere aldri skulle hatt mot Arsenal i fjor, det må være fantastisk bittert for en Arsenal-fan å ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...