Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser ikke hvorfor jeg skulle være bitter fordi jeg svarer på noen påstander tatt rett ut av løse lufta. Det må vel heller være de av dere som ikke klarer å komme med noe annet enn slike utsagn som er bitre. Selvsagt gleder jeg meg over kampen og avansementet. Skulle da bare mangle.

Å hvilke påstander er det som er tatt rett ut av løse luften?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du fortsatt diskutere?

 

De fleste av mine siste innlegg har vært svar på slike påstander:

- Liverpool har ALLTID flaks

- Liverpool har ALLTID dommerne på sin side

- Hver gang Gerrard faller er det filming

 

Du nenvte bl.a. i ditt forrige innlegg at dere legger merke til flaks dere også har, men at de sjelden er like avgjørende som er for oss. Likevel blir dommeravgjørelser i dagens kamp trukket fram som "typisk Liverpoolflaks" selv om de ikke hadde avgjørende betydning for kamputfallet.

Lenke til kommentar

Var det vanlig å falle sånn for Gerrard er var det overspilling? Hva syns du Superparanoid?

 

Du er ikke unitedsupporter før du roper FLAKS når det gjelder andre lag men aldri sitt eget.(tydligvis)

 

Jeg husker det var noen av oss i Utd tråden som sa at vi hadde litt flaks (ihvertfall meg) mot Blackburn når vi klarte å vinne 2-1. Så hva vil du frem til?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Var det vanlig å falle sånn for Gerrard er var det overspilling? Hva syns du Superparanoid?

Aner ikke hvilken situasjon du snakker om, jeg la i alle fall ikke merke til noen filming. Uansett om det var det eller ikke, så blir han jo beskyldt for filming omtrent hver gang han faller. Det stemmer i alle fall definitivt ikke.

Lenke til kommentar

0-0, Gerrard faller utenfor feltet og dere får frispark som Gerrard skyter rett i Casilas på begynnelsen av kampen. Falt Gerrard helt naturlig eller prøvde kanskje å falle litt dramatisk for å få frispark? Vanlig eller overspilling? Eneste jeg vil vite er hva du syns om det.

Lenke til kommentar
Vil du fortsatt diskutere?

 

De fleste av mine siste innlegg har vært svar på slike påstander:

- Liverpool har ALLTID flaks

- Liverpool har ALLTID dommerne på sin side

- Hver gang Gerrard faller er det filming

 

Du nenvte bl.a. i ditt forrige innlegg at dere legger merke til flaks dere også har, men at de sjelden er like avgjørende som er for oss. Likevel blir dommeravgjørelser i dagens kamp trukket fram som "typisk Liverpoolflaks" selv om de ikke hadde avgjørende betydning for kamputfallet.

Jeg har aldri brukt ordet "alltid" i denne sammeheng, du er generaliserende og bitter. jeg kommenterer enkelt hendelser i CL, som du velger å se vekk fra. Å heller avfeier som fri fantasi og noe fiksjonelt United og Chelsea supportere har funnet på for å rettferdigjøre at Liverpool vinner kamper. Spar meg. Ikke avgjørende? Så straffen idag drepte ikke kampen, å det første målet var ikke viktig? Hoho. Å ikke kom med at dere scoret flere mål etter at kampen allerede i prinsippet er dø.

 

Nei jeg gidder ikke diskutere med noen som uansett har satt seg på ene siden av gjerdet og avfeier alle diskusjoner rundt dommeravgjørelser med flåsete kommentarer om at United supportere "Alltid" hevder at Liverpool har flaks. Å dette har du og mange andre gjort hver jævla gang noen har satt spørsmålstegn ved en avgjørelse isteden for å ta en saklig diskusjon og argumentert for saken deres.

Lenke til kommentar
0-0, Gerrard faller utenfor feltet og dere får frispark som Gerrard skyter rett i Casilas på begynnelsen av kampen. Falt Gerrard helt naturlig eller prøvde kanskje å falle litt dramatisk for å få frispark? Vanlig eller overspilling? Eneste jeg vil vite er hva du syns om det.

 

Han falt lett.

 

Ivertfall slik jeg så det direkte, kan ikke huske å ha sett reprise av det. Mente selv at det ikke var frispark.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
0-0, Gerrard faller utenfor feltet og dere får frispark som Gerrard skyter rett i Casilas på begynnelsen av kampen. Falt Gerrard helt naturlig eller prøvde kanskje å falle litt dramatisk for å få frispark? Vanlig eller overspilling? Eneste jeg vil vite er hva du syns om det.

 

Han faller lett.

 

Takk, er bra å innrømme sånt. Du ser jo at vi alltid sier "faen ta deg Ronaldo, så jævlig unødvendig å falle sånn der" osv. :)

Lenke til kommentar

Wow, her var det mange reaksjoner, er jo umulig å svare på alt. Du sa jo selv at Liverpool rundspilte RM både før og etter dommeravgjørelsene som gikk i vår favør. Da kan da umulig de avgjørelsene ha vært avgjørende for kampen?

 

Kanskje generaliserte jeg litt, beklager i så fall det. Vet jo at mange av dere ikke er like kategoriserende, men det var egentlig ikke poenget. Poenget var at det alltid er NOEN som ikke ser skogen for bare trær.

 

TC: jeg husker ikke hvordan Gerrard falt, må nesten se situasjonen i reprise. Men skulle det være noen tvil om hva jeg måtte mene, så er jeg selvsagt imot filming uansett hvem som måtte gjøre det. Det er også irriterende hvis man overspiller noe sykt.

Lenke til kommentar
Han falt lett.

Vi kalle en spade for en spade, og han filmer i enkelte situasjoner. ;)

 

Straffesparket, greit nok at det var feilaktig, men dette er fotball, det skjer stadig vekk, med mindre det er ditt eget lag som får et straffespark imot seg (feilaktig) så er det greit å klage.

 

Dere var best i alle situasjoner i dag, om det var RM som underpresterte eller Pool som overpresterte er et fett, Pool framsto som det beste lagett (Vet ikke om det har blitt diskutert her tidligere?).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Wow, her var det mange reaksjoner, er jo umulig å svare på alt. Du sa jo selv at Liverpool rundspilte RM både før og etter dommeravgjørelsene som gikk i vår favør. Da kan da umulig de avgjørelsene ha vært avgjørende for kampen?

Mener du dette? Kampbildet kunne ikke endre seg? Liverpool kunne ikke lagt seg bakpå på 1-0 eller 0-0? Real Madrid kunne ikke fått til litt spill? Jeg skjønner at den setningen nok ble skrevet litt fort sent på kvelden, men jeg må bare av og til.

 

Uansett, fortjent seier utifra spill. God natt. La oss håpe at vi har dommeren på vår side i morgen.

Lenke til kommentar
Nei jeg gidder ikke diskutere med noen som uansett har satt seg på ene siden av gjerdet og avfeier alle diskusjoner rundt dommeravgjørelser med flåsete kommentarer om at United supportere "Alltid" hevder at Liverpool har flaks. Å dette har du og mange andre gjort hver jævla gang noen har satt spørsmålstegn ved en avgjørelse isteden for å ta en saklig diskusjon og argumentert for saken deres.

Synes dette var en ganske tøff påstand. Jeg er faktisk åpen for alle mulige synspunkter, og synes det er synd at en dommeravgjørelse eller to skal avgjøre en kamp. I år har vi hatt en god del av begge typer avgjørelser, de som har gått i vår favør og vår disfavør. Har ikke noe problem med å se det, og ser at det samme skjer med andre lag. Men de som mener at dommeren i dagens kamp var avgjørende for hvor seieren ville havne, kan jeg virkelig ikke være enig med.

Lenke til kommentar
Nei jeg gidder ikke diskutere med noen som uansett har satt seg på ene siden av gjerdet og avfeier alle diskusjoner rundt dommeravgjørelser med flåsete kommentarer om at United supportere "Alltid" hevder at Liverpool har flaks. Å dette har du og mange andre gjort hver jævla gang noen har satt spørsmålstegn ved en avgjørelse isteden for å ta en saklig diskusjon og argumentert for saken deres.

Synes dette var en ganske tøff påstand. Jeg er faktisk åpen for alle mulige synspunkter, og synes det er synd at en dommeravgjørelse eller to skal avgjøre en kamp. I år har vi hatt en god del av begge typer avgjørelser, de som har gått i vår favør og vår disfavør. Har ikke noe problem med å se det, og ser at det samme skjer med andre lag. Men de som mener at dommeren i dagens kamp var avgjørende for hvor seieren ville havne, kan jeg virkelig ikke være enig med.

Vel både 1-0 og 2-0 målet var av slaget at både Ramos og jeg nok gikk i taket. Selv om det første målet er helt 50-50 om dommer reagerer. Nei for all del, å få tildelt to mål er ikke avgjørende for en kamp. Real Madrid er jo et møkkalag uten mulighet for å snu et kampbilde :wee:

 

Å at jeg påstår dette er etter X antall poster fra deg der du utbasunerer at vi kun hevder dere har flaks, dommerhjelp og at det andre laget spilte ræva. Å fullstendig dreper enhver diskusjon rundt temaet med slike beskyldninger.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Å at jeg påstår dette er etter X antall poster fra deg der du utbasunerer at vi kun hevder dere har flaks, dommerhjelp og at det andre laget spilte ræva. Å fullstendig dreper enhver diskusjon rundt temaet med slike beskyldninger.

Men ærlig talt, det er da X antall poster her som nettopp hevder vi har flaks. Skjer nesten etter hver eneste kamp vi vinner. Er vel ikke unaturlig at man da svarer? Dessuten har jeg aldri gått inn for å provosere, verken i denne tråden eller i deres - slik ENKELTE andre opplagt gjør.

 

Når det er sagt, så er det ikke lett å diskutere på et forum. Sannsynligvis har vi sikkert begge misforstått masse av hva hverandre har sagt, og/eller oversett ting som er viktige for sammenhengen osv. I tillegg har sikkert (i alle fall jeg) formulert meg dårlig fra tid til annen. Enkelte ting er rett og slett umulig å forstå når man bare leser det. Du tror f.eks. jeg er bitter. Ha, du skulle sett meg du. ;) Skal vi ta en diskusjon over en kopp kaffe isteden kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...