Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter denne kampen er jeg stygt redd vi går på en smell på lørdag. Typisk oss. Men også typisk oss at vi kan vinne siden det er United. Hadde det vært et annet lag hadde jeg vært sikker på tap.

Vi klarer oss godt mot storlag. Hadde det vært en bunnlag så hadde vi nok driti på draget. Har stor tro på seier!

Lenke til kommentar
Etter denne kampen er jeg stygt redd vi går på en smell på lørdag. Typisk oss. Men også typisk oss at vi kan vinne siden det er United. Hadde det vært et annet lag hadde jeg vært sikker på tap.

Litt skuffende, men må si meg enig.

 

Ofte den feilen vi gjør etter en konge bra kamp. Slapper av for mye og går på en skikkelig smell på neste kamp.

Men vi får regne med at gutta gjør samme innsats som idag mot United.

Lenke til kommentar

Vil nok tro at Mascherano har fått seg en liten preken i pausen. Han roet seg heldigvis ned etter at fløyta gikk og andre omgang startet.

Robben var usynlig idag, så dårlig har vel han aldri vært...?

Spearing viser seg å være virkelig god. Han kan bli god å ha når det drar seg mot vår og kamp på Olympiastadion i Roma.

Hadde vært moro å hatt et kamera i garderoben til Real nå. Stemningen er nok ikke noe særlig... ÅÅÅÅHHHHH for en herlig kveld dette har vært.

 

Og til TV3: Eg ser på 3+ eller svensk TV6 frem til Roar Stokke blir tatt av lufta!!

Lenke til kommentar
Hvordan kan du like Stokke? Han er jo helt elendig! Han uttaler navn feil, har lite peiling generellt og er ei klyse.

Jeg har vokst opp med at Stokke kommenterer RBK og Liverpool i CL. Det blir ikke det samme uten. :) Gidder ikke henge meg opp i om han har feil uttale noen ganger. Jeg hører stemmen til Stokke og tenker: Nå er det Champions League.

Lenke til kommentar
soltor: Hvorfor? Eneste norsk kommentatoren jeg liker er Stokke. :p

 

Gleder meg ubeskrivelig mye til lørdag nå! :D

 

På side 1832 forklarer eg inngående hvorfor Stokke må ut. Gå dit og les, så kanskje du er enig.

Kommentatorene bør generelt være upartiske når de er på jobb. På meg virker det ikke som R Stokke er det.

Lenke til kommentar
På side 1832 forklarer eg inngående hvorfor Stokke må ut. Gå dit og les, så kanskje du er enig.

Kommentatorene bør generelt være upartiske når de er på jobb. På meg virker det ikke som R Stokke er det.

Synes det er en selvfølge at kommentatorene er noe partiske, bare man er litt obs på det, eller ikke tar til seg alt de sier. Det er det samme med politikk-læreren min som er SV'er. Vi vet at han er det, og det skinner ofte igjenom ved en del diskusjoner, men så lenge vi er klar over det, går det greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...