SkagenK Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Lånet skal vel være tilbakebetalt 15 oktober, men det er vel opptil RBS om de setter klubben under anministrasjon. Så vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Da blir det vel ingen avgjørelse innen fredag, og vi må belage oss på poengtrekk... Jeg tar poengtrekk, bare vi får H&G vekk fra klubben. De forsvinner fra klubben uansett, selv om de forsøker å drøye det så lenge som mulig. Overbevist om at vi får poengtrekk. Endret 13. oktober 2010 av Superparanoid Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 [email protected] Sendte noken velvalgt ord i retning Texas... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Tviler stert på at FA trekker poeng pga Hicks og co gjør sitt yppertste for å trekke ut tiden. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 [email protected] Sendte noken velvalgt ord i retning Texas... Ikke gjør det!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Blir nok en pils eller to ikveld Vel, pils er godt uansett da. Jeg skjønte at dette på langt nær var avgjort. Så hvis vi vinner mot Everton, borte, så har vi 0 poeng? :!: Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 [email protected] Sendte noken velvalgt ord i retning Texas... Ikke gjør det!! Why?? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Det ble ikke noe av den pilsa, får spare den til det er offisielt at dem er ute av klubben. Men nå tar jeg kveld, så får vi se hva de neste 24 timer bringer. [email protected] Sendte noken velvalgt ord i retning Texas... Ikke gjør det!! Why?? Fordi vi skal la RBS, Ayre, Purslow, NESV og Broughten ta seg av dette. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Fatter ikke at de gidder. Har lest at lånet allerede er ansett som misligholdt av RBS og at klubben har levd på deres godvilje, mest sannsynligvis fordi de har vært informert om et forestående salg. Eneste som skjer om Hicks og Gillett klarer å blokkere salget er at RBS er like kuk mot dem som de er mot salget og tar klubben fra dem så de får ingenting og Liverpool blir trukket 9 poeng. Og hva har H&G oppnådd med det? Ikke noe annet enn å påføre klubben en ufortjent straff på 9 trukne poeng og et stemple som de største rasshølene i Premier Leagues historie. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er de allerede, få som er så idiotiske at de kan konkurrere mot Tom og apen hans når det gjelder idioti og pur faenskap. Jeg fysisk spyr hver gang jeg ser bilde av det stygge trynet til Tom Hicks. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Hadde vært fett hvis RBS tok over klubben, slik at HG sitter igjen med null, og så solgt med en gang til NESV. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 er det slik at RBS etter fredag kan avvente med å sette Liverpool under administrasjon, og bare vente til denne nye kjennelsen er blitt ordnet opp i og la Liverpool selge til NESV? La godviljen strekke til? Eller er de pålagt å sette klubben under administrasjon om de ikke har fått pengene innen fredag? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tror at de kan sette oss under administrasjon når de selv vil. 12.40am: The Liverpool board meeting has now ended. Is this square one? 12.38am: Owen Gibson has emailed me regarding the confusing issue over the 25 October hearing. "My sense is that Liverpool can apply to the judge to have it thrown out before then but this will buy Hicks and Gillett at least a couple more days - crucially, it will probably take them past RBS's deadline of October 15 and through the weekend." Hopefully that clears it up for everybody. Så en liten oppsummering: 12.36am: Ok, so here's a brief summary of today's events: • This morning a high court ruled against Tom Hicks and George Gillett's attempt to block the sale of Liverpool FC by RBS to NESV. • The judge told Hicks and Gillett it would be inappropriate to appeal against his decision. • Martin Broughton, Christian Purslow and Ian Ayres attempted to press home the NESV deal. • At the same time Singapore businessman Peter Lim maintained his interest in purchasing the club. • A board meeting to ratify the sale of Liverpool to NESV was held at Slaughter and May's offices in London at 8pm. Just before the meeting NESV's John W Henry turned up out of the blue at the meeting, supposedly indicating the deal was a mere formality. • Then we waited a bit. • And then a Texas court granted Tom Hicks and George Gillett's appeal for an injunction to be placed on the sale of Liverpool FC to NESV. • The pair also revealed they are claiming damages of $1.6bn against the three Liverpool board members, RBS and NESV. • Liverpool later released a statement calling the TRO "unwarranted" and "damaging", and intend to get it removed as quickly as possible. They still hope to conclude the deal with NESV. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 $1.6bn Faens pikkhoder. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 HAHAHAHA. "Only Kopites would be stupid enough to make death threats agains a JUDGE on a publc page." De siste par ukene har LFC-supporterne med god margin bevist at de ikke er det gram bedre enn andre. Fy som jeg har kost med meg buekonserter, glissene tribunner og ræva stemning. Only singing when youre winning. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Den "boikotten" av alle andre tråder enn din egen varte lenge, gitt. Forsvant oppmerksomheten? Liverpool-supportere er ekstremt gode supportere, noe kampen mot eierne har vist og gjort oss enda sterkere, selv om klubben er svakere enn på lenge. Buing har absolutt ingenting med å være god eller dårlig supporter å gjøre, og ikke fullsatt stadion i EL/CC med billettpriser på £30-40 og alt ved dagens situasjon tatt i betraktning, er ganske forståelig, om enn ikke perfekt. Gjør oss verken bedre eller dårligere. Om vi er bedre enn andre kan ikke måles hvis du skal se det fra den vinkelen du liker å se det, men fuckin' hell er vi fantastiske. Endret 14. oktober 2010 av Hewitt 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Brevet fra eierne: http://www.scribd.com/doc/39284612/Liverpool-TRO?ref=nf Herregud, måtte H & G brenne i helvete! Har så ubeskrivelig lite til overs for de to. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har faen ikke ord for å beskrive H&G lenger. Leste også på Twitter at Hicks har uttalt han han kommer til å møte opp til merseyside-derbyet for å se "sitt Liverpool". Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Den "boikotten" av alle andre tråder enn din egen varte lenge, gitt. Forsvant oppmerksomheten? Liverpool-supportere er ekstremt gode supportere, noe kampen mot eierne har vist og gjort oss enda sterkere, selv om klubben er svakere enn på lenge. Buing har absolutt ingenting med å være god eller dårlig supporter å gjøre, og ikke fullsatt stadion i EL/CC med billettpriser på £30-40 og alt ved dagens situasjon tatt i betraktning, er ganske forståelig, om enn ikke perfekt. Gjør oss verken bedre eller dårligere. Om vi er bedre enn andre kan ikke måles hvis du skal se det fra den vinkelen du liker å se det, men fuckin' hell er vi fantastiske. Sorry ass, det at en drøss med sofasupportere deltar på slike "opprop" mot kanskje de mest håpløse klubbeierene i historien er ikke nok. Dere er ikke det fnugg bedre enn "oss andre", det er det på tide at vi får slått klart. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Synd det ikke er på Anfield, men der tør han vel ikke bevege seg nå. Jeg skjønner bare ikke hvorfor dette er en sak i det hele tatt, spesielt med gårsdagens resultat i retten i London tatt i betraktning. Det var jo ingen tvil om hvem som hadde retten på sin side, at H&G er de som har opptrådt klanderverdig og brutt kontraktene. Argumentet Hicks bruker om at Liverpool kan selges for $600M-1B er jo utter bullshit med dagens situasjon. Fyren er hjernskada. Hva de planlegger aner jeg ikke, for dersom rapportene stemmer så vil de jo sitte igjen med null uansett når RBS overtar. Vi kan bare be om at de aldri vil lykkes med hva faen enn de tenker på, men det virker som det praktisk talt er helt umulig å bli kvitt de med mindre noen drar opp Onkel Skrue-pengene Hicks ser for seg, men som aldri i verden kommer til å skje. Hicks er enten en gammel Texas-venn av dommeren, har betalt han rimelig greit eller har bevis på utroskap, for dette er faen ikke mulig. Edit: Sorry ass, det at en drøss med sofasupportere deltar på slike "opprop" mot kanskje de mest håpløse klubbeierene i historien er ikke nok. Dere er ikke det fnugg bedre enn "oss andre", det er det på tide at vi får slått klart. 1) Hvor sa jeg vi var bedre enn andre? Leser du i det hele tatt? 2) Hvis jeg mener vi er bedre enn alle andre, så mener jeg det og "sofasupportere" som deg kunne ikke fortalt meg noe annet uansett. Det må vi bare få slått klart. Endret 14. oktober 2010 av Hewitt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå