Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neimen se, her legger Hewitt ord i munnen på andre. Ihvertfall i min munn.

Nå hadde vært en perfekt anledning for et av de herlige "OH PLZ!"-bildene.

 

Fortell meg gjerne hvor jeg la ord i munnen på deg eller noen andre.

Hva har aktivitet på et forum med interesse og supporter å gjøre? Det er en liten fritidssysler, ikke noe man måler en supporter på. Det er jo bare helt hinsides. Langt ifra alle som føler for å skrive om alt, kanskje spesielt her hvor man hver gang går inn i den uendelige diskusjonen hvis man presterer å skryte litt av klubben. At aktiviteten her har gått ned stemmer veldig bra, men jeg er overbevist om at det er har noen helt naturlige grunner, ikke at folk blir mindre supporter. Det blir for dumt. I tillegg går jeg ut ifra at de fleste av oss her ikke sitter hjemme på trygd, men har skole og jobb midt på dagen og ikke nødvendigvis sitter ved PC-en at all times. Å forsøke å påstå at folk her ikke bryr seg, ikke har interesse nok eller ikke er supportere er et latterlig forsøk på å spille oss ned - once again.

Dette har jeg aldri insinuert engang.

Lenke til kommentar

8.16pm: Breaking News ... Sky Sports News has reported that the Texas court has adjourned until 7am tomorrow morning Dallas time (1pm BST) - which is just three hours before the deadline set in the High Court today - and so there will be no decision on Hicks and Gillett's case until then. I guess this means the rumoured NESV hearing in Texas, which was said to be taking place over the next few hours, will now not go ahead.

 

 

jaja får vite svaret imorgen da, like før fristen til High Court ( London ) går ut.

 

 

Martin Broughton has told Sky Sports News that he is hopeful that the sale to NESV will be completed tomorrow and that John W Henry will be at Sunday's Merseyside derby as owner of the club.

 

 

det hadde vært fint, spillerene hadde nok blitt meget motivert og villig til å vise den nye eieren gode prestasjoner om han sitter der som ny eier. Det gir nok en ekstra gnist til spilleren, Håpe dette ordner seg imorgen

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Neimen se, her legger Hewitt ord i munnen på andre. Ihvertfall i min munn.

Nå hadde vært en perfekt anledning for et av de herlige "OH PLZ!"-bildene.

 

Fortell meg gjerne hvor jeg la ord i munnen på deg eller noen andre.

Hva har aktivitet på et forum med interesse og supporter å gjøre? Det er en liten fritidssysler, ikke noe man måler en supporter på. Det er jo bare helt hinsides. Langt ifra alle som føler for å skrive om alt, kanskje spesielt her hvor man hver gang går inn i den uendelige diskusjonen hvis man presterer å skryte litt av klubben. At aktiviteten her har gått ned stemmer veldig bra, men jeg er overbevist om at det er har noen helt naturlige grunner, ikke at folk blir mindre supporter. Det blir for dumt. I tillegg går jeg ut ifra at de fleste av oss her ikke sitter hjemme på trygd, men har skole og jobb midt på dagen og ikke nødvendigvis sitter ved PC-en at all times. Å forsøke å påstå at folk her ikke bryr seg, ikke har interesse nok eller ikke er supportere er et latterlig forsøk på å spille oss ned - once again.

Dette har jeg aldri insinuert engang.

Og ei heller har jeg sagt at du har sagt det..! Innlegget var et svar til deg fordi du tok Games side, men jeg har aldri hevdet du har sagt eller ment noe av det. Det var Game som sa det, ikke du. Jeg har aldri skrevet eller ment noe annet.

 

For å ta den første bolden, så sier jeg jo der bare at jeg er overbevist om at nedgangen i aktivitet det siste året eller to har bakgrunn i mer naturlige grunner enn mangel på interesse. Jeg sier altså hva jeg tror i forhold til Game insinuerte, ikke hva noen andre tror.

 

Den andre bolden var rettet mot Game, og der legger jeg ikke ord i munnen på han, der poengterer jeg rett og slett bare hva han påstod. Sitater:

 

Bemerkelse: Veldig liten aktivitet endog fremtiden til klubben deres er under lupen. Det har vært ekstremt mye å kommentere i dag, men likevel det er et fåtall som bidrar (som vanlig)

 

Man trenger heller ikke å være utdannet økonom for å sånn noenlunde henge med i tauene hva denne saken angår, det er utelukkende snakk om det interesserer nok eller ei. (...) Jeg ville i alle fall gjort mitt ytterste for å lese meg opp på det som skjer rundt klubben min og jeg syntes det hadde vært sunt for forumet om flere deltok i slike diskusjoner, ikke bare i disputter om som har størst supporterpenis eller kamptråder. Det gjelder også i Utd. trådene, forøvrig.

 

Dette er jo ganske klar lesing hva Game mener, noe jeg svarte på. Aldri lagt ord i munnen på noen.

Lenke til kommentar

Det blir spennende i morgen, gutter. Jeg regner med at den amerikanske domstolen begjærer til fordel for amerikanerne, men hvis de ikke gjør det, så er klubben 95% sannsynligvis solgt i morgen. Det hadde smakt usannsynlig godt før derbyet på søndag. Dagen i morgen kan jo bli spennende uansett, ettersom det ifølge mange medier er deadlinen til RBS, og med dagens siste rykter om at Hicks jobber på spreng med refinansiering. Måtte dette gå vår vei.

 

Jeg blir borte hele dagen i morgen, men kommer til å følge febrilsk med på iPhonen. :)

 

YNWA!

Lenke til kommentar

Hicks er enten en gammel Texas-venn av dommeren, har betalt han rimelig greit eller har bevis på utroskap, for dette er faen ikke mulig.

I fucking knew it!

 

Da dommeren i London High Court kom med sin avgjørelse' date=' uttalte dommeren at denne saken ikke hadde noe i Texas å gjøre. Advokaten som representerte RBS poengterte også at det virket som domstolen i Texas hadde gitt begjæringen uten å vite om det som hadde skjedd i rettsalen i London samme dag.

 

Nå kommer det fram at det er sterke kontakter mellom Liverpool-eier Tom Hicks og dommeren i Texas Jim Jordan. Daily Mail melder at hovedpartneren i advokatfirmaet som hjalp Jim Jordan i hans forsøk på å bli høyesterettsdommer, Vester Hughes, sitter i samme styre som Tom Hicks i flere organisasjoner.

 

Det kan forklare hvordan Hicks og Gillett såpass enkelt fikk begjæringen bare timer etter de hadde tapt i retten i London.[/quote']

 

----

 

D-day. COME THE FUCK ON!! I dag skal vi faenmeg skifte eierskap!

Lenke til kommentar

Eierne har selv opphevet begjæringen

 

Hvis det blir til at Hicks og Gillett klarer å få refinansiert lånet igjen Mill Financial, så er jeg redd for at det kan ta lang tid før klubben sitter med riktige eiere. Får håpe at dette er siste krampetrekning.

 

Men nå er jeg så ekstremt lei av eier diskusjonen, vi har jo en av sesongen største kamper på søndag, og jeg bare håper at spillerene klarer å holde fokus, og ikke lar seg påvirket av alt utenomsportslige.

Lenke til kommentar

Ser jeg fikk et rapp eller to på fingerene fra sinte kopites i går kved. Ouups, er det nå jeg skal dra frem åtehistorien? ;)

 

Litt av en trollmann denne gutten ovenfor her som forutså at Hicks hadde kjennskap til Texas dommeren. Hvorfor skulle vedkommende ellers utstede en på grensen til innholdsløs begjæring? At dette var en vennetjeneste var nesten like åpenbart som at det ikke er/var masseødeleggelsesvåpen i Irak.

 

Ser ut som min teori fra i går var spot on og situasjonen er nå noe skumlere for LFC enn mange kanskje er inneforstått med. Nå har faktisk Hicks for første gang "pengene" (dvs han har et nytt lån) til å betale ned gjelden, men han har dem via en tredjepart. Slik ståa er pr nu (merk, dette er basert på ryktene som verserer) er den avgjørende tvisten blitt om Mill Finans lovlig kan slette gjelden for Hicks, dvs kan RBS nekte hedgefondet å nedbetale lånet noe som de åpenbart forsøker å gjøre. Om RBS rettslig kan blokke ut Mill Finans er Liverpool solgt til NESV, da er det ikke mer for Amerikanerne å gjøre.

 

Tviler på at det kommer noen endelig konklusjon i dag for å være ærlig.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...