Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet Rodgers av en eller annen grunn hater 4-4-2/4-4-1-1, men jeg tror jeg ville faktisk spilt en av de mot Norwich.

4-4-1-1: Mignolet - Clyne, Skrtel, Sakho, Enrique/Gomez - Lallana/Ibe, Can, Lucas, Moreno - Coutinho - Benteke.

4-4-2: Mignolet - Clyne, Skrtel, Sakho, Enrique/Gomez - Lallana/Ibe, Can, Lucas, Moreno - Benteke, Sturridge/Origi/Ings.

Beste jeg kommer på i farta som gjør at vi kan ta ut folk som ikke fortjener å starte etter flere dårlige kamper og folk som kan hvile.

Ser ikke for meg at Rossiter kan spille igjen allerede. Om han kan det, så er det selvsagt mulig med en 4-3-3/4-3-1-2.

4-3-3: Mignolet - Clyne, Skrtel Sakho, Moreno - Can, Lucas, Rossiter - Coutinho, Lallana/Firmino - Benteke/Origi.

4-3-1-2: Mignolet - Clyne, Skrtel, Sakho, Moreno - Can, Lucas, Rossiter - Coutinho - Benteke, Sturrige/Origi/Ings.

You need help Rodgers? Gimme a call, I'll set up your team for you. :p

Kjenner jeg Rodgers rett så blir vel lagoppstillingen seende sånn ut;

Mignolet - Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez - Can, Lucas, Milner - Coutinho, Lallana - Benteke. :p

Endret av Cappo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forbauser meg ikke om Studge starter som wingback, Benteke i mål, Origi & ings som midstoppere og Mignolet som ensom spiss.

Er vel neste steg på "jeg vet ikke hva jeg gjør med spillere" stigen til Brendan Dodgers

Endret av AllFather
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Spillerne Brendan Rodgers ikke liker var våre beste idag. Henger meg på AllFather, sack him sooner than later.

Skrevet

Hadde ikke vært feil å få se Ings og Sturridge i tospann på topp en gang, gjerne også med Lallana og Henderson i samme lagoppstilling. De fire spillerne tror jeg kunne skapt mye mer bevegelse enn vi har sett det siste året, og åpnet opp store rom for hverandre.

Mig

Clyne - Skrtel - Sakho - Gomez

Lucas

Henderson - Lallana

Coutinho

Studge - Ings

Skrevet

Siste nye er at Rodgers blir forflyttet opp til fotballdirektør (farvel til transfer komitè, halleluja!), og at Monk kommer inn som ny manager. Dette for å bringe kontinuitet til filosofien og identiteten som Rodgers har tilført laget.

Skrevet (endret)

Stemmer ryktene om at BR ikke ville signere Sahko til 2020 men eigerene gikk over hode på han?

Sær situasjon om våre amerikanske(!) eiere har mer peiling enn treneren i så fall.

Endret av edge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...