Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke at det har all verdens å si.. Tror de skal fly fly over OT med "Wrong one. Moyes out" på Villa kampen imorgen. Hahaha.

Endret av The Doctor
Skrevet

Finnes nok mange sånne fans i alle leire. Husker etter den Asia-turneen Liverpool var på før sesongen, så snubla jeg over en Facebookprofil til en fra Thailand som hadde vært på den ene kampen de spilte nedi der. Han hadde Liverpooldrakt på det første profilbildet sitt, og Uniteddrakt på det andre :tease:

Skrevet

Finnes nok mange sånne fans i alle leire. Husker etter den Asia-turneen Liverpool var på før sesongen, så snubla jeg over en Facebookprofil til en fra Thailand som hadde vært på den ene kampen de spilte nedi der. Han hadde Liverpooldrakt på det første profilbildet sitt, og Uniteddrakt på det andre :tease:

En god fotballsupporter hvert fall :p

Håper på forsterkning i forsvaret til sommeren. Midtbanen vår føler jeg gjør en god jobb, og hvis vi beholder suarez/sturridge hadde de trengt en ving som kan putte litt mål også og har et godt defensivt arbeid

Skrevet

Midtbanen trenger forsterkning. Og en ving eller to. Men det må være såpass at de kan inn og forsterke laget. Liverpool trenger ikke å kjøpe flere spillere de kan låne ut til andre lag.

Skrevet

Er ofte fult av United suportere her inne og klager på filming av Liverpool spillere fordi om det skjer oftere i United, så hvorfor ikke linke den her. Hadde blitt voldsomt me linker om noen skulle gjort det hver gang da, så kanskje like greit og ikke gjøre det.

Skrevet

En united spiller filmer i en united kamp som har kamptråd.

Tenkte kanskje det var der diskusjonen vedr. united spillere foregikk.

Hvor diskusjonen rundt liverpool spillerne foregår bryr meg ikke mye.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Sykt om dere hadde tatt serien i år. Ville vært en sensasjon.

Skrevet

Har tippa på Chelsea og City i dag. Ettersom jeg aldri vinner på tipping, så bør vi ha en god sjanse :)

Godt jobba :)

Men nå har du jinxet det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...