Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Golf'ern skrev (25 minutter siden):

Kjempesignering da! hvorfor er ikke folk begestret? så gammel er han ikke. Og alternativet på midten der holder ikke mål.

Tror ikke det er på grunn av alderen, men at man så ofte gir spillere over 30 så lukrative lange kontrakter hos United. Mange tenker vel at det blir en kortvarig og risikabel løsning, og at pengene kunne vært investert annerledes.

Han er jo yngre enn De Bruyne, Van Dijk, Mahrez, Gundogan, Thiago, Henderson og Koulibaly for å ta noen. Like gammel som Son og Mané. Så alderen er ikke noe problem sportslig sett.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en fantastisk signering. Kan ikke huske slik vi fikk en slik oppgradering i laget. Kanskje da RvP erstattet Wellbec, eneste jeg kommer på i farten.

Men, det må inn en til på midten. Det trengs en som kan spre pasninger dit de skal, det er ikke Casemiro sin sterke side.

Om det er hold i ryktene om sms så tror jeg han hadde kunne gjort en god figur, men ryktene der har vel død mer eller mindre ut?

Lenke til kommentar

Må si at jeg var skeptisk til Viaplay med masse svensk- og dansktalende eksperter, men utifra det jeg har sett på i dag så fikk jeg godt inntrykk av Bojan i studio, mest på grunn av at han utdypte kritikken rundt Glazers og hvorfor vi fans er så misfornøyde på en saklig måte. Selvsagt også alltid en fornøyelse å se Peter Schmeichel. Fremdeles et par hakk opp til TV 2 dog, men ikke så ille som fryktet foreløpig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra kamp i går. 

Må si jeg ble litt overraska, for jeg så ikke helt for meg at Ten Hag ville gå bort fra taktikken og velge en såpass pragmatisk tilnærming så tidlig i sesongen, men det fungerte perfekt. Øyvind Alsaker mente før kampen at Ten Hag burde se til Solskjær mot Liverpool, og det gjorde han - for dette var ikke det vi kjenner som Ten Hag-ball. Ikke at Ten Hag er the second coming of Cruyff, men dette var pur kontringsfotball. Som flere kommentatorer sa i går kveld, det var å gå "the Ole route", vi stilte opp slik vi så ofte gjorde med suksess i de store kampene under den forrige manageren. Ligge kompakt, tette igjen bak, kontre, bruke farten på topp, presse intenst høyt i banen, løpe og spurte mer. Handler om å bruke styrkene som finnes i denne troppen.

Kan heller ikke huske et eneste forsøk i kampen på å spille oss ut bakfra fra femmeter. Det gleder meg å se at vi har en manager som har viljen til å tilpasse taktisk på denne måten. Dette var ikke sånn han prøvde å få laget til å spille i de to første. Så blir det veldig spennende å se hva han gjør i neste kamp mot Southampton, en helt annen motstander. Med Casemiro inn i laget kan vi forhåpentligvis bli bedre til å holde på ballen.

Stopperparet i går bør ikke brytes opp, og Ronaldo bør heller ikke starte neste kamp. Martial så ut som han gjorde i pre-season og jeg håper på en fronttreer bestående av Rashford, Martial og Sancho til de neste kampene. Dersom Ronaldo skulle akseptere å sitte på benken har vi en rimelig ålreit superinnbytter i han.

Det beste var å se Rashford tilbake i godt gammelt slag. Jeg har hele tiden vært overbevist om at han vil komme tilbake dit, og det fikk vi se at er fullt mulig nå.

Må også trekke frem protestene før kampen som ble en suksess. Enormt oppmøte denne gangen, håper det fortsetter. Topp stemning inne på stadion og, har vel ikke sett Old Trafford sånn på en god stund. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (9 timer siden):

Må si at jeg var skeptisk til Viaplay med masse svensk- og dansktalende eksperter, men utifra det jeg har sett på i dag så fikk jeg godt inntrykk av Bojan i studio, mest på grunn av at han utdypte kritikken rundt Glazers og hvorfor vi fans er så misfornøyde på en saklig måte. Selvsagt også alltid en fornøyelse å se Peter Schmeichel. Fremdeles et par hakk opp til TV 2 dog, men ikke så ille som fryktet foreløpig

Enig, Bojan har alltid vært bra! Var en del der før da Viasat sendte CL. Helland er også flink, selv om han bommet på noen faktafeil blant annet da han snakket om at Woodward er problemet (sluttet i jobben i februar).

https://www.united.no/nyhetsarkiv/djordjic-langer-ut-mot-glazer-familien-som-en-blodigle-du-ikke-blir-kvitt/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...