Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Dragavon skrev (1 time siden):

Ja, hadde arbeidsgiveren din tatt halve lønna di fordi han mente du var lat hadde du sikkert blitt kjempemotivert tenker eg 💩

Bedre som United gjør ja. Betale de dobbelt for rævva arbeid. Da hadde eg blitt motivert til å gjøre det bedre. No need.... 

Det må renses. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (2 timer siden):

Dere må gjerne leve i den tro at det bare er spillerne, men absolutt alt er faktisk ikke bare spillernes feil heller. Er vel forsåvidt ingen som har sagt noe annet om innsatsen her, men det er jo helt åpenbart at trenerteamet til Rangnick ikke har fungert.

Man skal være ganske nyanseblind for å kun skylde på spillerne og manglende innsats fra dem for denne sesongen. 

 

Man skal være ganske kreativ for å komme til denne konklusjonen ut fra det eg skreiv. 

Eg mener ikke det kun er spillerne. Men helt ærlig. Tror the god ten hag skulle slitt nok for å få noe ut av disse. 

Det må renses. Og det der "åååå alle andre er så dårlige i jobben sin, derfor får vi det ikke til" pisset fra garderoben viser bare hvor gærnt det står til. 

De har null gangsyn den dritt gjengen der. Møkk lei spillerne. 

Syter og klager og lager åpenbart myyye kvalm i garderoben! 

Lenke til kommentar

Spillerne har så mye penger alt at jeg tror ikke det er penger som motiverer uansett.

Jeg tror det er en blanding av flere ting. Ikke nok konkurranse om plassene, så de får spille uansett. Spillerne har for mye makt og penger og frykter ikke for å bli satt ut av laget. Trenere og støtteapparat som er under par, og en klubb som ikke har maktet å ta tak i ting for å få bedring.

Jeg har troen nå. Det virker å skje ting endelig, så får en håpe at de endringene som gjøres også viser resultater over tid og at en kan se bedring i innsats og vilje fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (23 timer siden):

Spillerne har så mye penger alt at jeg tror ikke det er penger som motiverer uansett.

Jeg tror det er en blanding av flere ting. Ikke nok konkurranse om plassene, så de får spille uansett. Spillerne har for mye makt og penger og frykter ikke for å bli satt ut av laget. Trenere og støtteapparat som er under par, og en klubb som ikke har maktet å ta tak i ting for å få bedring.

Jeg har troen nå. Det virker å skje ting endelig, så får en håpe at de endringene som gjøres også viser resultater over tid og at en kan se bedring i innsats og vilje fremover. 

Synes dette er en god oppsummering. Alt for mye er for dårlig på samme tid, både spillerstall, trenere og ledelsen, men de siste to årene har det begynt å skje større endringer som har fått ordentlig fart på seg nå inn mot denne sommeren. Woodward forstod at han måtte endre strategi, og det Murtough har gjort til nå etter han tok over lover godt.

Ser ut til at Ten Hag er ivrig etter å komme i gang:

Håper man tidlig klarer både å handle og kvitte seg med spillere denne sommeren, det vil hjelpe mye før en pre-season hvor mye nytt skal læres.

Lenke til kommentar

– Det kommer til å være en del spillere som mangler

... som vanlig. Og som vanlig er det ulike årsaker.

Shaw er endelig blitt skadefri, men kona har akkurat født. Sannsynligvis ikke med.

Sancho måtte av trening på grunn av "problemer". Det samme med Jones. Garnacho er blitt syk. Rangnick nevner ikke flere, men sier det er mange.

Dermed ender det kanskje igjen med at man spiller med flere som ikke en gang skal være i klubben neste sesong.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (På 19.5.2022 den 19.43):

Helt klart! Hvem hadde du blitt glad for å se i rødt?

Nei, sannelig om jeg veit. Hadde ståltrua på AWB når han kom til klubben, så man blitt smått paranoid etterhvert.  :p Hvem vil du ha?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Jeg har tre spillere på blokka. 

Kontrakten til Mukiele går ut etter neste sesong, så han ryktes å være tilgjengelig for rundt £10m. Han har bra fysikk, og er trygg defensivt. De fleste kjenner han vel fra RBL.

Dodo fra Shakhtar Donesk. Født i ‘98, er en av deres nøkkelspillere. Rask og og sterk, selv om han bare er 166cm. Har neppe mye å bidra med på defensiv dødball. Har sett for lite til å si noe sikkert, men skal være god.

Frimpong fra Leverkusen. Rask og driblesterk, 21 år gammel. Har en fortid fra den blå delen av Manchester på ungdomsnivå. Nederlender som vår nye trener. Liker han godt, og synes vi bør prøve oss på han. 

Lenke til kommentar

Vel verdt penga det! Pogba har vært en fantastisk spiller for United etter han kom tilbake.

Men bare i perioder, som har blitt kortere og kortere.

Både på grunn av alvorlige langtidsskader, med nesten to hele sesonger ute av spill, og på grunn av dårlig form.

Dog, det er sjeldent han har spilt regelmessig over litt tid uten å være blant de beste i laget, om ikke bestemann. Startet denne sesongen godt også, med seks assist på seks kamper før skadene tok han igjen.

Kjedelig at han aldri fikk ut det fulle potensialet over lengre tid i klubben. Når han er på sitt beste finnes det ikke en midtbanespiller som kan gjøre det han gjør så godt.

Ganske sikker på at han blir å se i toppslag igjen hvis han unngår skadene.

Lenke til kommentar

Klarer Juventus å være litt mer forsiktig med å bruke han, kombinert med at intensiteten i Serie A er noe lavere, tipper jeg vi kommer til å se mye mer av Pogba i toppslag for de.

Han ble aldri den spilleren vi drømte om for oss.

Men samtidig er det svært skuffende at klubben heller aldri klarte å komponere en ordentlig midtbane rundt han. Den beste perioden var nok med Matic og Herrera bak seg våren 2019. Men Herrera gikk som kjent til PSG den sommeren. Pogba på venstrekant i Rashford sitt skadefravær var også en bra periode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...