Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fikk nettopp en liten boost med nyheten om at Pogba og Rashford på magisk vis har blitt friske over natta, så det gir meg litt mer håp.

 

Ellers er det eneste håpet jeg har for seier at motstanderen heter Arsenal, og at vi på en eller annen måte har slått de med et skadeskutt lag full av juniorer tidligere. 

 

Men stiller United uten hverken Martial, Pogba og Rashford så ser jeg ikke helt hvordan det skal scores mål.

Lenke til kommentar

Arsenal sin stall er et hak over United for øyeblikket (sesongen), det er bare å innse. Så om det er seier i dag, så må det blir kontringsfotball, for midtbanen vår eksisterer ikke

Enig, men skal ikke lenger tilbake enn i fjor. Da hadde vi gått 21-22 kamper uten tap før vi skulle til OT. United derimot var helt middels og slet med skader da også. 

 

Vi slapp inn 3 mål på 20 min eller noe, så selv om jeg burde ha troa så er det vanskelig :p

Lenke til kommentar

Scott McTominay pleads with Man Utd board to show patience in Ole Gunnar Solskjaer

EXCLUSIVE: The Manchester United midfielder insists the Red Devils' current boss is the right man for the future

 

"It takes time for a new manager coming in,” said ­McTominay. “It’s not all of a sudden just going to click straight into place."
 

"Once Sir Alex left, it was going to take time for the club to find the right manager, and I do believe that we have the right manager now in Ole."
 

"You see different eras in football teams – everybody goes through transitional stages and we’re going through one right now."

 

"You have to have that ­continuity at any club. It’s vital,” said McTominay."

 

"In this day and age, clubs are just willing to sack a manager, without really thinking about the consequences for how that team is going to go forward in the next five or six years."

 

"Ole definitely has a plan for the short-term and long-term, and when you’ve got a guy like that, it’s important you stick by him."

 

Mer her: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/scott-mctominay-pleads-man-utd-20330322

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at spillerne liker ham, og jeg tror også han er "riktig mann for jobben". Det eneste som bekymrer meg er transport-etappen frem til at vi har en stall som faktisk ser litt farlige ut samt hvor flink han er til å lokke til seg potensielt andre stjerner til klubben i de neste vinduene. For om han har de rette spillerne, så går plutselig mye av seg selv

EDIT: Jeg mener at OGS sin jobb nå kanskje er den vanskeligste man kan ha. Ikke sikkert Fergie selv hadde fikset det slik denne stallen ser ut nå. Og det sier litt

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komiske Ali  :love:

 

Du kan da også ta med de gangene han har sagt at innsatsen er for dårlig, at flere av spillerne ikke holder Manchester United-kvalitet og etter Everton-kampen at flere av de som var på banen ikke kom til å spille for klubben neste sesong. Noe som viste seg å stemme godt. 

 

Så kan man også prise seg lykkelig for at han ikke singler ut enkeltspillere og kritiserer de gjentatte ganger offentlig slik Mourinho gjorde etter nesten hver kamp på slutten. 

 

Har mye mer tro på å bygge opp spillerne enn å skape splid og usikkerhet i gruppa. Så kan kravene settes internt og det som blir sagt i garderoben bli der. 

Altså, jeg forstår godt at han tar spillerne i forsvar, men det blir bare komisk når resultatene er så jævlige. Han har vel ikke noe valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...