Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Det som er mest imponerende er at jeg fortsatt sitter å ser på dette drittlaget. Hver gang vi får en liten opptur, så greier de å dra neste prestasjon så langt ned i graven at det gjør vondt å se på. Er ikke i nærheten av å være ett topplag, på noen plan. Treneren er ikke god nok, spillerne er langt fra god nok, eierne er ubrukelige. Alt er helt ræva, se på benken vår, er dette ett topp fire lag??

Lenke til kommentar

Det som er mest imponerende er at jeg fortsatt sitter å ser på dette drittlaget. Hver gang vi får en liten opptur, så greier de å dra neste prestasjon så langt ned i graven at det gjør vondt å se på. Er ikke i nærheten av å være ett topplag, på noen plan. Treneren er ikke god nok, spillerne er langt fra god nok, eierne er ubrukelige. Alt er helt ræva, se på benken vår, er dette ett topp fire lag??

Sånn er det å være supporter. Man må tåle nedgangen også.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uflaks er det siste vi kan skylde på. Det Solskjær har gjort med denne klubben er ikke noe å skryte av. Ingen progresjon i hverken spillestil eller filosofi. Hiver utpå en drøss spillere og håper på det beste.

Jeg skylder ikke på det, bare påpeker hvor latterlig dårlig uttelling vi har foran begge mål. Bommer gigantiske sjanser, og slipper inn mål selv med veldig få sjanser mot. I dag kan man for eksempel legge til at Noble skulle hatt rødt kort og Rashford blir skadd. Det er ikke akkurat flyt.

 

Mangel på kvalitet er likevel hovedgrunnen til at vi taper dette.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hørte at siden mars er point avg per game 1.....

 

Det er ikke uflaks som gjør at vi ruger på byttene når hele kampen skriker etter forandring. Eller at vi starter det samme dritet som forrige kamp, der vi flakset oss til 3poeng.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...