Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette rammet United så hardt at til og med Liverpool lånte ut spillere til United for at de skulle kunne stille lag videre. Utrolig historie, utrolig trist men samtidig svært viktig del av historien både på godt og vondt, i senere tid. Takk for oppsummeringen, Snik

Real Madrid var også involvert i å hjelpe klubben etter München-ulykken.

 

https://www.independent.co.uk/sport/football/european/how-real-madrid-helped-to-rebuild-manchester-united-after-munich-air-disaster-8492422.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny kontrakt til Jones. Mange som ikke kommer til å like dette, men med sannsynligvis Rojo, Darmian og Valencia ut til sommeren så er det nok riktig å gjøre. Mer verdi i markedet om han selges og.

 

 

Ole:

"Phil vet hva det innebærer å være en Manchester United-spiller. Han har vunnet Premier League, FA-cupen og Europa League, og er en av de rutinerte spillerne i laget. Han er snart 27 år og går inn i sine beste år som midtstopper, sier Solskjær i pressemeldingen."

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Solskjærs pressekonferanse før Fulham:

 

Om Jones sin nye kontrakt:

– Det er et signal til spillerne at vi tror på dem, og det er et signal til supporterne om at vi planlegger for fremtiden. Phil har vært her i mange år og vunnet trofeer, så han vet hva det kreves for at vi skal ta nye steg.

 

– Vi tar ett skritt av gangen. Topp fire er ett av målene våre. Resultatmessig har det vært fantastisk de to siste månedene, så nå er nøkkelen stabilitet.

 

– Vi må fortsette å forbedre oss og vinne kamper. Men vi må vinne på en annen måte enn vi gjorde mot Leicester, for da hang vi litt i tauene. Det var bra nok, men vi kan ikke være fornøyd med det.

 

– Nå venter Fulham, og det er en utfordring som vil avgjøre hvilken karakter vi har. Har vi fokus på det som er viktig? Den neste kampen er alltid den viktigste. Kan vi glemme PSG og alt det som venter? I mediene fokuseres det på PSG, Chelsea og Liverpool, men det er ikke bare de kampene som får oss opp på tabellen.

 

Om hvor involvert han er i planlegging rundt fremtiden:

– Jeg føler at jeg hjelper klubben hver dag ved å sette mitt stempel på ting. Avgjørelsene om spillernes fremtid handler ikke om hva jeg mener. Det handler om hvordan vi ønsker å se ut om noen år. Jeg deler mine tanker med Ed (Woodward) og de andre i klubben, sa Solskjær og la til at han de siste årene har hatt en klar oppfatning av hvilken retning klubben burde ta.

 

Om å være kandidat til manager of the month:

– Laget fortjener ros, men jeg ser meg aldri tilbake. Jeg har alltid vært en person som ser framover. Jeg setter meg ikke ned etter et kapittel er over og klapper meg selv på skuldra. Kanskje jeg burde gjort det oftere, men det er ikke meg.

 

Lenke til kommentar

Det folk skriver her er jo et evig mas etter at heile laget må byttast. Ingen er brukande. Er vek kun De Gea som har gått klar. Lindeløf var en vits for seinast 3 mnd sia. Pogba et virus. Rash verdens mest ineffektive spiss. Matic, valencia, young, mata, smalling, rojo alle over middagshøgda. Hererra er sikkert ikkje god nok for det eg veit. Poenget mitt før det går heilt over styr var at folk kan blomstre med ny input, ny taktikk og ny manager. Og rart ka som skjer med folk med litt sjøltillit.

Eg har hevda sidan i høst at spelar for spelar er stallen bedre (og kanskje viktigare) breiare enn lpool. For all del, folk som klager på spelarmaterialet i den leiren også men kom igjen, doke har ka 8 seirer på rad? Live a little..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Delvis enig med deg Whiteshit, mye negativitet. Jeg liker Jones og synes ikke det er så ufornuftig å fornye, det betyr dessuten ikke at han ikke kan selges. Problemet med han er skadene.

 

Han har sjelden en sesong hvor han spiller mer enn 20 kamper i ligaen, og det er jo lite for en stopper. På åtte år i klubben har han bare 156 ligakamper, man kan jo sette det i perspektiv og sammenligne det med Rashford som allerede har 100 stk.

 

Både Rojo, Darmian og kanskje Valencia er ventet bort til sommeren, og de må jo erstattes. Da synes jeg ikke det er rart å forlenge med Jones som er bedre enn disse og vært i klubben lenge. Man kan jo ikke bytte ut alle mann på én gang.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...