Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Er vel snakk om at dere ville hente han tilbake for noen sider siden?

Kan vel trygt glemme det nå :)

Med tanke på musklene vi har vist på overgangsmarkedet i sommer, blant annet satt ny britisk overgangsrekord, så skal du ikke være for sikker på det :)

 

 

 

Tror ikke han signerer for United altså.

 

 

Enig! Viss van Gaal vil ha han, så kommer han :)

 

 

Ikke jeg heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LvG spiller jo med Di Maria på midten, men det betyr ikke at vi ikke har vinger ettersom han ofte løper nedover kanten.

 

Funker jo egentlig ikke så dårlig ettersom Di Maria har funket bra som en indreløper.

 

Er nok for å dra med en spiller ut på kanten og lage litt rom på midten og skape flere sjanser.

 

Per idag så er ikke det taktiske problemet slik som det var under Moyes, men at et allerede ubalansert lag er preget av mye skader.

Spiller vi slik som vi spilte mot Chelsea så kan vi klare å slå City.

Lenke til kommentar

Tja. Det var mest ment som et spørsmål. Har ikke LvG begynt å spille mer kompakt på midten uten veldig dedikert vingspill? Har ikke sett så mange kamper av dere i år. Altså i forhold til innleggsfotballen i fjor i alle fall :p

Jo, du har helt rett. Det handler om hurtighet og bevegelse, gjerne sentralt. Vingspill har det vært mindre av.

 

Har vært nok innlegg fra United etter av LvG tok over (så vidt jeg har sett).

Mener jeg leste en kamp her hvor United hadde hatt 25(?) innlegg i en omgang der 1 traff en medspiller..

Du har helt rett. Det har vært kamper hvor det har vært en del innlegg. Jeg vil tro at dette handler litt om filosofien guttene har lært med SAF og Moyes. Det tar nok litt tid før ting blir helt som LVG vil. Innlegg er effektivt en gang i blant, men ikke når det blir eneste angreps taktikk.

Lenke til kommentar

http://www.united.no/nyhetsarkiv/skadet-pa-trening/

 

Rooney, som nettopp har nettopp sonet ferdig sin tre kampers karantene etter utvisningen mot West Ham i forrige måned, var ventet å gå rett inn på laget som skal møte City på Etihad førskommende søndag. Nå har altså tvilen meldt seg etter at han mandag ettermiddag ble observert sterkt haltende under en sponsorbegivenhet på Old Trafford.

 

Haha det kom jo som et sjokk!

Lenke til kommentar

Det er jo så typisk som det får blitt. Laget viste mot Chelsea at vi kan klare oss uten Rooney i storkamper, men akkurat mot City tror jeg vinnerviljen og de defensive egenskapene til Rooney er veldig viktig. Ikke minst historien han har mot City. Mata må virkelig opp noen hakk hvis Rooney er ute.. Skulle gjerne hatt tilbake Valencia til denne kampen også, som et mer fysisk alternativ til Januzaj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...