Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo primært belgier! Tror han blir å spille for dem, for Belgia kommer til å ha et godt landslag i mange år fremover! Norge bør finne ut hvordan de har dyrket talentene sine der nede!

Skrevet (endret)

- Fortsetter å ødelegge Kagawa

Ja det er tragisk. Potensiale til å være en av ligaens beste spillere, også råtner han på benken pga at spillere som giggs, valencia og welbeck skal få matchtrening. Sinnsykt.

Jeg synes det burde være mulig å finne rom for både rooney, RvP og kagawa i en startoppstilling, rooney er jo fleksibel nok til å la kagawa spille i favorittposisjonen sin.

Fantastisk at Januzaj fikk vise seg frem litt da. Men han benkes sikkert til fordel for welbeck neste kamp.

Endret av Apox
Skrevet

I dag hadde jo både RvP og Rooney en real stinker. Kagawa kunne gått inn for begge to og sikkert levert bedre. I tillegg har jo Rooney nettopp kommet tilbake fra skade. Var neppe helt i shape.

Moyes har fortsatt til gode å lede en kamp uten å ta noen uforståelige valg enten med startoppstillingen eller byttene underveis.

Skrevet

Blir vel først neste sesong det. Litt kjipt for min nr 44 drakt om han plutselig hadde fått nr 7 nå (om det hadde vært mulig, noe det vel ikke er).

Skrevet (endret)

Man kan vel endre på draktnummer i vintervinduet, eller må man vente til sommeren? Han burde få det asap iallefall.

Endret av Hansoen
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Han blir vel voldsomt hypet opp nå bare pga. de to målene. Får se hvordan han presterer utover i sesongen, men ser lovende ut.

Skrevet

Prestert bedre enn samtlige andre i troppen i tilsvarende posisjoner de gangene han har fått sjansen. Største talentet vi har hatt siden CR7 etter min mening.

Skrevet

Etter min mening har Adnan vært den beste på banen samtlige ganger han har spilt. Du gjør ikke to sånne mål for så å dette totalt sammen uken etter.

Jeg er så lettet for at han hadde en god kamp, det kan være nok til å sende Young ut av startelleveren.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jeg følger fint med, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...