Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opta Sports ‏@OptaJoe

21 - Shinji Kagawa scored or assisted 21 (26%) of Borussia Dortmund's 80 Bundesliga goals in 2011-12. Key. @nickcoppack #askopta

Må vel kunne kalle det en godkjent sesong.

Gleder meg sykt til å se han spille i United. Kanskje har jeg litt for store forventninger. Men jeg tror han kommer til å bli en av våre beste spillere allerede i debutsesongen.

Lenke til kommentar

Virkelig ingen kommentarer ang det Berbatov har skrevet på facebook?

http://www.facebook.com/berbatov.bg

Because i am tired of speculation,i am talling you this. I read the papers and i see they say 10 million pounds is my price. I go and talk with Sir Alex, and he says to me 5 million..So who is talling the truth, what do you think??..And the truth is, I love this club, but i am not going to be useful to anyone, if i am not playing. And i want to play, i want to help. But for unknown reasons its not going to happen, or my chances will be limited, so it's better for everyone if we say goodbay. If not, i am professional and i will keep doing everything i can, to help my team and my teammates, whenever i have opportunity to do so.

Du vil bli faen så savnet Berba :(.

Lenke til kommentar

Virkelig ingen kommentarer ang det Berbatov har skrevet på facebook?

http://www.facebook.com/berbatov.bg

Because i am tired of speculation,i am talling you this. I read the papers and i see they say 10 million pounds is my price. I go and talk with Sir Alex, and he says to me 5 million..So who is talling the truth, what do you think??..And the truth is, I love this club, but i am not going to be useful to anyone, if i am not playing. And i want to play, i want to help. But for unknown reasons its not going to happen, or my chances will be limited, so it's better for everyone if we say goodbay. If not, i am professional and i will keep doing everything i can, to help my team and my teammates, whenever i have opportunity to do so.

Du vil bli faen så savnet Berba :(.

det er jo ikke så mye å si om det, mannen vil forståelig vekk fordi han ikke får spille. for min del håper jeg vi satser på Hernadez/Rooney/Welbeck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...