Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Han hadde mer til overs, så han kjøpte seg et skjold" var fantastisk av Kasper, ja.

 

Fikk ikke med meg den. I hvilken sammenheng var det?

 

Helt på slutten av 1. omgangen så blir en av hjemme fansen filmet på tribunen.

I den ene hånden har han i vuvuzela og i den andre et skjold, han har også på seg drakten til hjemmelaget som da er sponset av butikk kjeden spar.

 

Så da lirer Wikestad av seg kommentaren "Han hadde mer til overs, så han kjøpte seg et skjold"

 

Skal sies at det er europris som har det slagordet "Mer til overs", men likevel fryktelig morsomt der og da :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De Gea

Rafa - Rio - Vida - Evra

Rooney - Carrick

Valencia - Kagawa - Nani

Van Persie

 

 

No slik du tenker?

 

F.eks... Jeg tror Rooney hadde fungert utmerket bak der, med tanke på hvor hardt du ser han alltid jobber defensivt, pluss at han er flink til å holde på ballen, og har til tider et glimrende blikk for pasninger.

Lenke til kommentar

De Gea

Rafa - Rio - Vida - Evra

Rooney - Carrick

Valencia - Kagawa - Nani

Van Persie

 

 

No slik du tenker?

 

F.eks... Jeg tror Rooney hadde fungert utmerket bak der, med tanke på hvor hardt du ser han alltid jobber defensivt, pluss at han er flink til å holde på ballen, og har til tider et glimrende blikk for pasninger.

 

Har lekt litt med den tanken selv, Spesiellt med tanke på at jeg helst ser Kagawa som den bak spissen..

Lenke til kommentar

F.eks... Jeg tror Rooney hadde fungert utmerket bak der, med tanke på hvor hardt du ser han alltid jobber defensivt, pluss at han er flink til å holde på ballen, og har til tider et glimrende blikk for pasninger.

 

Har lekt litt med den tanken selv, Spesiellt med tanke på at jeg helst ser Kagawa som den bak spissen..

 

Hvordan tror dere Rooney ville likt å måtte vike spissplassen for RvP da? Vi har ikke nødvendigvis følelsesløse spillbrikker som kan plasseres hvor som helst på laget vårt.

Lenke til kommentar

jeg må bare sitere en fra United forumet, det er fælt å si det for jeg har veldig sansen for Hernandez både som person og som spiller,

 

"Når det gjelder Hernandez så er jeg så lei. Offside, Petter Werni-mottak, grusomme pasninger og snubling. Innenfor 16-meteren er han tipp topp, men han ødelegger flere målsjanser enn han skaper/scorer. Jeg tipper det er dette Ferguson også har lagt merke til. Hvordan skal vi kunne nærme oss Barcelona/Real Madrid med spisser som Welbeck og Hernandez som førstevalg helt på topp? Barca har Messi, Real har Benzema/Higuain. Jeg synes nesten det er flaut at en klubb som United ikke har en verdensklassespiss. Vi har Rooney, men jeg regner ikke han som ren spiss. I tillegg har Rooneys prestasjoner vært langt ifra verdensklasse. Med Van Persie har vi en reell sjanse til å hevde oss i både PL og Champions League. Jeg liker ikke fyren akkurat, men skal man kun legge de sportslige årsakene til grunn så finnes det ingen bedre enn Van Persie. Da kan vi også slippe å se Rooney og Nani stå diskutere hvem som skal klinke ballen opp på tribunen denne gangen, når vi får frispark."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...