Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaahh, hjerter i stolryggen &--#60;3

 

 

 

Akkurat fått sms fra Ferguson om at han er ønsket på Old Trafford.

berbatov_devil.jpg

 

Ridiculous photogenic guy. v2.0

20081025_kza_ka2_225_thumb.jpg

 

I'm gonna make him an offer he can't refuse.

6.jpg

 

Må bruke hånda for å skjule gliset og hvor stolt han er <3

z5656186x.jpg

 

 

Elsk!

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å come on.. Til 300 mill så ønsker de fleste at han skal putte i litt fler kamper enn han har gjort, og ikke bare ha orgasmiske utbrudd nå og da.. Målratio i forhold til resten? Skal vi begynne å sammenligne han med forsvarsspillere og keepere også nå eller?

 

Misforstå meg rett, jeg digger Berbatov og han er en av mine absolutte fav i Unitedtrøyen. Håper han blir og får mer spilletid enn hva han gjorde i fjor!

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Ikke noe i veien med målraten. Problemet er at målene virker å komme veldig tett på hverandre, type innenfor 90 minutter.

 

Hadde heller tatt de fem målene han scoret mot Blackburn i fem forskjellige kamper, for eksempel.

 

Men så har man de gangene hvor hat-trickene kommer utrolig godt med, som mot Liverpool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe i veien med målraten. Problemet er at målene virker å komme veldig tett på hverandre, type innenfor 90 minutter.

 

Hadde heller tatt de fem målene han scoret mot Blackburn i fem forskjellige kamper, for eksempel.

 

Men så har man de gangene hvor hat-trickene kommer utrolig godt med, som mot Liverpool.

 

Totally Agreed!

 

Han scorer for mye, for sjeldent etter min smak. Skulle gjerne heller sett han putte i fler matcher som du sier.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...