Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått gjort meg ferdig, jobber stort sett hver dag og har skole ved siden av. Jobba 11t idag og har full pakke frem til tirsdag, kanskje jeg skal få gjort det da. Dersom det tar for lang tid må noen andre gjerne ta over. :)

Skrevet

Det er lørdag, det er ikke Premier League, jeg er syk, null trøst i alko altså, så nettopp halve copout (Bruce willis burde si unnskyld til meg), utorrent hadde slått seg av inatt så har ikke Thor klar. Fuck landslagspauser og influensa.

Skrevet

Så den i går jeg. Relativt grei cast med Portman, Hopkins, (Staffan) Skarsgård, og Idris Elba itillegg til Hemsworth. God underholdning er det.

Skrevet

Sett filmen ferdig nå og kan anbefales. Liker ikke sånne filmer i den sjangeren, men god skuespill fra flere gjorde denne til en film som jeg likte.

Skrevet

Jeg er allout NAV-gangster som Hyrlen så fint kaller det, bare minus NAV (jeg er litt mer hardcore nemlig, jeg bor hjemme hos mamma).

Våknet opp i dag tidlig som jeg pleier og sovnet sakte inn vel viten om at når jeg våkner opp var det PL som sto på programmet. Men neida.

Skrevet

Da får du bidra for å få tråden på rett spor, selv om det er fullstendig åpent for litt off-topic her i denne tråden, om du liker det eller ei. Spesielt når det ikke skjer en drit av interesse rundt United for øyeblikket foruten at Fletcher spilte godt i sin landskamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...